Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-04, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebbaan
Hopp, då vare patch igen!
får man vänta på att neobot också ska uppdateras

@Puerti,

Du kan nog dra water elementals vid level 50+ med full is eq, har dock ingenaning vars fan du kan hunta på låga levels.
Om jag var du skulle skulle jag köpa neobot och dra på botten vid larvas/rotworms elr ngt sådant skräp

@w300i,
Det beror lite på vad du huntar, men jag skulle fan ändå satsa på en Avenger om du e över level 75, 2 mer i attack än SOV! om du fortfarande e low level med dåliga skills, skilla om din gubbe till yxa!
Ångrar skarpt att man swordfighter istället för axefighter

Btw, vars lirar alla flashbackare?

Berylia och Eternia
Citera
2011-05-04, 13:05
Medlem
fags avatar
vad fan, precis när man skulle in och slösa lite tid och k's på items så är servern nere. aja, ;(
Citera
2011-05-04, 13:08
Medlem
Hehe, servrarna börjar komma upp nu igen!
Fan sålde loot precis innan updaten, 1,8kk!! den e alltid härlig!
Citera
2011-05-04, 13:10
Medlem
Puertis avatar
Läste idag på wikipedia.se att Tibia skall lansera en ny klass senare i år, Rogue kommer att bli någonting som är spelbart. Har googlat lite, men det finns ingen information om hur klassen kommer se ut (skills/mag). Finns det någon information om detta? Sugersugen.

För övrigt så lirar jag på Saphira.

Edit: En sak som är positiv med att servern ligger nere och patchas, är att det inte kommer finnas botters på 1-2 dagar eftersom patchen inte fungerar med bottet. Fint!
Citera
2011-05-04, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puerti
Läste idag på wikipedia.se att Tibia skall lansera en ny klass senare i år, Rogue kommer att bli någonting som är spelbart. Har googlat lite, men det finns ingen information om hur klassen kommer se ut (skills/mag). Finns det någon information om detta? Sugersugen.

För övrigt så lirar jag på Saphira.

Edit: En sak som är positiv med att servern ligger nere och patchas, är att det inte kommer finnas botters på 1-2 dagar eftersom patchen inte fungerar med bottet. Fint!

hahaha, skulle inte tro att de e sant. Någon skojjare har väll dragit in o ändrat lite där på wikipedia

Tog bort skiten eftersom att jag vet att det e fake :P
Citera
2011-05-04, 13:55
Medlem
Deathwanderers avatar
hiberna, o lite på eternia x)
Citera
2011-05-04, 14:03
Medlem
Deathwanderers avatar
nån som köpt rambos elr blakW Elemental Spheres script? isåfall vilken verkar va bäst/mest värd pengarna -.-

finns d fler som säljer just den?

hatar dom alla, som säljer scripts, alla gör till samma ställe, men priserna varierar så jävla mkt o så vet man inte vilken som e bäst -.- x)
Citera
2011-05-04, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
nån som köpt rambos elr blakW Elemental Spheres script? isåfall vilken verkar va bäst/mest värd pengarna -.-

finns d fler som säljer just den?

hatar dom alla, som säljer scripts, alla gör till samma ställe, men priserna varierar så jävla mkt o så vet man inte vilken som e bäst -.- x)

Skippa botten helt istället ditt jäkla noobfanskap
Citera
2011-05-04, 17:05
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorJr
Skippa botten helt istället ditt jäkla noobfanskap
Varför skulle man? Bottar hellre och får tid till annat än att expa manuellt. Och varför skulle man vara noob för att man använder bot? Lovar att jag skulle pvpa sönder dig i en 1v1.
Citera
2011-05-04, 17:18
Medlem
Deathwanderers avatar
^
+1

lvla manuellt, nej tack slösar hellre min tid på annat
Citera
2011-05-04, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebbaan
Hopp, då vare patch igen!
får man vänta på att neobot också ska uppdateras

@Puerti,

Du kan nog dra water elementals vid level 50+ med full is eq, har dock ingenaning vars fan du kan hunta på låga levels.
Om jag var du skulle skulle jag köpa neobot och dra på botten vid larvas/rotworms elr ngt sådant skräp

@w300i,
Det beror lite på vad du huntar, men jag skulle fan ändå satsa på en Avenger om du e över level 75, 2 mer i attack än SOV! om du fortfarande e low level med dåliga skills, skilla om din gubbe till yxa!
Ångrar skarpt att man swordfighter istället för axefighter

Btw, vars lirar alla flashbackare?
Tackar för tipset. Är lvl 38 och huntar i Shadowthorn,hittar fan inga andra bra ställen att hunta på med bra exp-rate :/ Men är alltså Axe bättre att köra med? Tror jag kör på sword tills jag är är högre lvl.
Citera
2011-05-04, 17:21
Medlem
McGregors avatar
Blev precis scammad på tärning av en liten äcklig jävla råtta.
Vi lirade ett tag, gick typ plus/minus 0. La då ett 50k bet (mycket pengar för mig).
2cc och tre högar 100 plats, då norpar han två högar och loggar, trots att jag vann och han skulle gett mig 42k utöver de pengar han snodde.
Att till och med svenskar är så äckliga.
Det jobbiga är att alla jag känner slutat så kan inte göra honom ett skit egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in