2025-07-10, 16:44
Medlem
Någon som har problem med fs just nu?
Citera
2025-07-10, 16:55
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macka123xx
Någon som har problem med fs just nu?

Jupp, "504 Gateway Time-out" kommer upp
Citera
2025-07-10, 17:13
Medlem
Samma här.. FS funkade nästan felfritt igår..
Citera
2025-07-10, 17:33
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unico
Vad är grejen med Catharsis? Varför enas inte folk runt den. Nåt off med den kanske?? Är det nån som bestält därifrån. Nystartad och allt hade en frisk fläkt med nån lovande sida. Vilka tvivel?

Nystartad är den väl inte, tror den har ett par veckor på nacken iaf! Fast hyfsat ny det är sant.

Inga tvivel än så länge, har lagt en beställning så återkommer om det gick smärtfritt eller ej.
Citera
2025-07-10, 18:15
Medlem
Är det samma fs länk vi pratar om? Jag använder den som går till "skriv in fs.wtf", och där har jag fått "Onion site not found" hela dagen.
Hade det varit en timeout så borde ju servern vara uppe iaf, men härifrån finns den helt enkelt inte.
Citera
2025-07-10, 18:36
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dast77
Är det samma fs länk vi pratar om? Jag använder den som går till "skriv in fs.wtf", och där har jag fått "Onion site not found" hela dagen.
Hade det varit en timeout så borde ju servern vara uppe iaf, men härifrån finns den helt enkelt inte.

Ja, funkar för mig nu!
Citera
2025-07-10, 18:39
Medlem
bilens avatar
Ni som har problem med att komma in på FS: Spara de 5 permanenta länkar som finns, och om en av dom inte går att komma in genom, testa en annan osv.

Jag har kommit in dom senaste dagarna utan problem på länk nr 1, även fast folk skrivit här att dom haft problem har jag kommit in hela tiden.

Idag har jag dock märkt att sida nr 1 ligger nere. men alla dom andra går att nå utan problem.
Citera
2025-07-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bilen
Ni som har problem med att komma in på FS: Spara de 5 permanenta länkar som finns, och om en av dom inte går att komma in genom, testa en annan osv.

Jag har kommit in dom senaste dagarna utan problem på länk nr 1, även fast folk skrivit här att dom haft problem har jag kommit in hela tiden.

Idag har jag dock märkt att sida nr 1 ligger nere. men alla dom andra går att nå utan problem.

Inte särskilt smart att spara länkar, en länk som är legit idag kan ha blivit en phishing länk imorgon. De har vi sätt tidigare att så blivit fallet
Citera
2025-07-10, 19:51
Medlem
Stor förvirring hos mig nu..
Jag hade en .onion länk som gick till "skriv in f*******p.wtf", och den leder ingenvart längre.
Däremot ter sig allt normalt om man skriver "f*******p.wtf" direkt i adress-fältet. Är detta normalt eller hamnar jag på en phishing sida då?

Har _inte_ provat att faktiskt logga in med mina vanliga uppgifter, men testade att skapa ett nytt konto för att kunna se innehållet på sajten, och min bedömning är att allt ser ut som det gjorde för bara ett par dagar sedan.

Vågar man lita på .wtf länken?
Citera
2025-07-10, 20:03
Medlem
Citat:
Jag hade en .onion länk som gick till "skriv in f*******p.wtf", och den leder ingenvart längre.
Däremot ter sig allt normalt om man skriver "f*******p.wtf" direkt i adress-fältet. Är detta normalt eller hamnar jag på en phishing sida då?

Har _inte_ provat att faktiskt logga in med mina vanliga uppgifter, men testade att skapa ett nytt konto för att kunna se innehållet på sajten, och min bedömning är att allt ser ut som det gjorde för bara ett par dagar sedan.

Förstår inte vad du pratar om?

Är trött kanske missar vad du menar.

flugsvamp.wtf är det enda om du inte vill bli phishad.
Citera
2025-07-10, 20:58
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Förstår inte vad du pratar om?

Är trött kanske missar vad du menar.

flugsvamp.wtf är det enda om du inte vill bli phishad.

Precis som King_Devil skriver är det flugsvamp.wtf som gäller nu, och ja direkt in i adressfältet i TOR.
Citera
2025-07-10, 21:31
Medlem
bilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Inte särskilt smart att spara länkar, en länk som är legit idag kan ha blivit en phishing länk imorgon. De har vi sätt tidigare att så blivit fallet

Jag menar givetvis inte dom temporära länkarna. jag menar dom 5 permanenta länkarna som dom haft sen dom skapade sidan för 4 år sedan. Och nej dom har inte "blivit" phishinglänkar någon gång, dom har haft samma sedan starten. När du går in på f***s***.wtf så slungas du vidare till en av dessa 5 länkar.

Dessa länkar finns på startsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in