2025-07-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaaasbetch
Kl 22:30 funkar fortfarande inte för mig. Nu är det inte onion site disconnected iaf så det är bättre tror jag (vet ingenting egentligen). Jag får connection has timed out

Nvm funkar nu
Citera
2025-07-10, 00:29
Medlem
Utopia.s avatar
Hur går DDs till? Dvs, hur brukar hela förloppet se ut? Får man koordinater och beskrivning, eller väntas man dyka upp på en viss plats och invänta instruktioner?

För övrigt deppigt att polisen gör sig bästa för att underminera försäljningsformer som minimerar behovet av kids som springer runt och dras in i organiserad brottslighet.
Citera
2025-07-10, 06:42
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Hur går DDs till? Dvs, hur brukar hela förloppet se ut? Får man koordinater och beskrivning, eller väntas man dyka upp på en viss plats och invänta instruktioner?

För övrigt deppigt att polisen gör sig bästa för att underminera försäljningsformer som minimerar behovet av kids som springer runt och dras in i organiserad brottslighet.

Precis som du skrev.

För min senaste DD fick jag bilder och GPS-koordinater (bara söka i googla maps).
Tidigare har jag fått videoklipp (när saker lagts i skogen) samt bilder + GPS.

Det varierar.
Ibland har jag bara fått adress och beskrivning. Då lades sakerna utanför en port, under en sån där "sandlåda" man sandar vägar och gator med under vintern.
Citera
2025-07-10, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Verkar bara vara svenska vendors som söker sig dit, skulle inte förvåna mig om det har att göra med den här tråden.

Vilken sida skulle du rekommendera nu när A. är nere? Jag är inte i akut behov av något men det är bra att veta utifall att. Typiskt att grisjävlarna skulle ta ner den bästa sidan som har funnits.
Citera
2025-07-10, 10:29
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolivesmatter25
Vilken sida skulle du rekommendera nu när A. är nere? Jag är inte i akut behov av något men det är bra att veta utifall att. Typiskt att grisjävlarna skulle ta ner den bästa sidan som har funnits.

Det är lite drygt nu, Dark Matter och CannaExpress är de enda som jag litar på just nu. Drug Hub verkar lite för skumma för min smak, alltid fått scam vibes av dem även om sidan ser mer clean ut nu än den gjorde förrut.
Citera
2025-07-10, 11:01
Medlem
RapLifes avatar
FS fungerar som vanligt efter krånglet under helgen. 3DD som vanligt, vendor betedde sig likadant som innan och verkar inte vara några konstigheter.
Sen ifall de gjort intrång och kommit åt register som de gjorde med FS 2 (?) är omöjligt att svara på fram tills den dag polisen kommer hem till en och frågar ut en om en beställning man enligt dem gjort för flera månader sedan, och man bara spelar ovetande och utredningen läggs ner.
Citera
2025-07-10, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
FS fungerar som vanligt efter krånglet under helgen. 3DD som vanligt, vendor betedde sig likadant som innan och verkar inte vara några konstigheter.
Sen ifall de gjort intrång och kommit åt register som de gjorde med FS 2 (?) är omöjligt att svara på fram tills den dag polisen kommer hem till en och frågar ut en om en beställning man enligt dem gjort för flera månader sedan, och man bara spelar ovetande och utredningen läggs ner.
Jag lyckas inte komma in alls på FS idag.
Någon mer som upplever samma?
Citera
2025-07-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlasson

Ja, samma sak här =/ "Onion site not found"
Citera
2025-07-10, 13:33
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlasson
Men provar ni en gång och sedan lägger ner?
För i söndags när det krånglade (upplevde att det funkade och inte funkade typ 50/50) så gav jag mig fan på att göra en beställning så provade typ en gång i timmen. Fick in insättningen på förmiddagen, fick beställningen gjord tidig eftermiddag och på kvällen när jag lyckades logga in så hade vendorn accepterat och skickat.
Två UDD senare hade jag det.
Citera
2025-07-10, 13:33
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dast77
Ja, samma sak här =/ "Onion site not found"
Jag var in nyss och släppte escrow.
Citera
2025-07-10, 14:15
Medlem
Fungerar klockrent komma åt cartharsis på datorn men på mobilen funkar det inte alls! Nån här som lyckats komma in där på sina mobila enhet?
Citera
2025-07-10, 16:44
Medlem
Någon som har problem med fs just nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här