2025-07-11, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Första beställningen från Catharsis kom fram utan problem eller krångel, har inga tvivel kring sidan utan lägger en fet gröning där istället!

Catharsis är legit enligt mig. Insättning kom fram men var tvungen att göra withdrawal pga efterbliven vendor. Har haft kontakt med deras support, gjorde withdrawal till min FS4 wallet och den kom fram smidigt.

Även fast jag inte fått produkter (oprofessionell vendor) så grönar jag catharsis pga supporten och smidig withdrawal
Citera
2025-07-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaaasbetch
Catharsis är legit enligt mig. Insättning kom fram men var tvungen att göra withdrawal pga efterbliven vendor. Har haft kontakt med deras support, gjorde withdrawal till min FS4 wallet och den kom fram smidigt.

Även fast jag inte fått produkter (oprofessionell vendor) så grönar jag catharsis pga supporten och smidig withdrawal

Kanske går emot forumreglerna att nämna vendorn?
Glad i Catharsis överlag, men lagt en större order som bara blivit sittandes, och ingen kommunikation med vendorn, undrar om det är samma?
Citera
2025-07-11, 22:22
Medlem
Har följt utvecklingen intensivt som många andra här sedan AT:s undergång och är starkt skeptiskt åt att gå över till FS4. Bara genom att se deras konstanta strul som folk upplever får mig avskräckt, men även på lång sikt tror jag inte FS4 har någon vidare ljus framtid tillmötesgående. Men det är bara min magkänsla, ni som är där och trivs; you do you.

Ska också ge Catharsis ett försök i nästa vecka. Känns tryggt att se en del gamla rävar från AT där också som man handlat från tidigare utan strul. Hoppas denna marknad kan blomma ut, som sagt det finns potential. På återseende.
Citera
2025-07-11, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KENNETHSOMALIA
Kanske går emot forumreglerna att nämna vendorn?
Glad i Catharsis överlag, men lagt en större order som bara blivit sittandes, och ingen kommunikation med vendorn, undrar om det är samma?

Har beställt från samma vendor några gånger innan fast på Arch. Hade strul med dom då också, fick leverans men vet inte ens varför jag körde med dom igen på catharsis, speciellt när det finns många pålitliga och stabila på FS4. Kör ba små ordrar så nt värsta grejen

Enligt supporten kan du cancel o få pengar tillbaka om vendor inte markerar shipped eller ger DD koordinater efter 5 dagar.
Citera
2025-07-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
FS fungerar som vanligt efter krånglet under helgen. 3DD som vanligt, vendor betedde sig likadant som innan och verkar inte vara några konstigheter.
Sen ifall de gjort intrång och kommit åt register som de gjorde med FS 2 (?) är omöjligt att svara på fram tills den dag polisen kommer hem till en och frågar ut en om en beställning man enligt dem gjort för flera månader sedan, och man bara spelar ovetande och utredningen läggs ner.

Därför det är bra ha MÅLVAKT. Jag skulle aldrig beställa hem till mig och få husis där de eventuellt beslagtar allt man har. Nu är oddsen för de låga för min del då det jag beställer har ja även på recept i värsta fall..men brukar tyvärr mer av skiten än vården skriver ut.
Men har du nån schysst polare blir det säkrare om hen är villig ställa upp. Då blir det i princip omöjligt följa upp er. Så länge ni inte skickat text och skit om det.
Känner par stycken som beställt hem till sig, tjack å allt möjligt som såklart testar positivt. Då blir det in till häktet och beslag på din mobil osv. Mindre trevligt.

DD verkar säkrast men ja vi bor inte alla i de större städerna tyvärr!
Citera
2025-07-12, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Första beställningen från Catharsis kom fram utan problem eller krångel, har inga tvivel kring sidan utan lägger en fet gröning där istället!

trevligt att höra! Hoppas på fler kan gröna sidan så de känns ok beställa därifrån. Speak up people <3
Citera
2025-07-12, 13:06
Medlem
Jag har en dispyt på FS och har kontaktat admin, men har inte fått något svar på snart en vecka. Är detta normalt?
Citera
2025-07-12, 18:38
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipperspelet
Jag har en dispyt på FS och har kontaktat admin, men har inte fått något svar på snart en vecka. Är detta normalt?

Ja. Inte gick dispyterna fortare på AT heller
Citera
2025-07-13, 13:05
Medlem
Är novis. Hur säkra är dessa sidor att beställa från. Hur stor och hyr ser risken ut att ngn skulle upptäcka ngt lurt och man får herr blå på halsen? Tacksam får svar
Citera
2025-07-13, 16:19
Citat:
Ursprungligen postat av Speedster66
Är novis. Hur säkra är dessa sidor att beställa från. Hur stor och hyr ser risken ut att ngn skulle upptäcka ngt lurt och man får herr blå på halsen? Tacksam får svar

Jättesvårt att säga. Det beror på vilken sida det är tal om, och vilken säljare du beställer från. Men någon egentlig OpSec behövs inte som köpare, för polisen har inte resurser att ha en hel avdelning poliser som sitter och försöker spåra vanliga köpare.

Vissa säljare är jätteslarviga med stealth, och då ökar risken. Själv ska jag nog köpa ett odlingstält och odla egen cannabis. Lönar sig i längden, och man får själv välja vad man röker, och man vet att det är helt ekologiskt. Tabletter får jag nog nöja mig med dem jag redan har, men det kanske är lika bra att sluta med dem i alla fall.
Citera
2025-07-13, 21:38
Medlem
Jag har testat båda sidorna nu och Mumindalen är helt klart bäst!

Jag har gjort min andra beställning hos Mumindalen nu och det har fungerat hur smidigt som helst. Nya säljare och funktioner smyger upp hela tiden och det fungerar bra i luren vilket jag föredrar då jag beställer dead drops.

Catharsis fick jag ge upp efter några försök, en del av säljarna där verkar ju bara vara importerade ifrån Archetyp och är inte alls aktiva så det är lite krångligt att få tag på någon. Det var också lite stökigt i luren men man vänjer sig efter ett tag, annars fungerar det bättre via datorn. Jag hittade en säljare med mina favoriter till slut men denna var ju jätte trög så det slutade med att jag drog ut mina pengar istället..
Citera
2025-07-14, 03:52
Medlem
Vart hittar man länk till Catharsis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här