Citat:
Ursprungligen postat av
RapLife
FS fungerar som vanligt efter krånglet under helgen. 3DD som vanligt, vendor betedde sig likadant som innan och verkar inte vara några konstigheter.
Sen ifall de gjort intrång och kommit åt register som de gjorde med FS 2 (?) är omöjligt att svara på fram tills den dag polisen kommer hem till en och frågar ut en om en beställning man enligt dem gjort för flera månader sedan, och man bara spelar ovetande och utredningen läggs ner.
Därför det är bra ha MÅLVAKT. Jag skulle aldrig beställa hem till mig och få husis där de eventuellt beslagtar allt man har. Nu är oddsen för de låga för min del då det jag beställer har ja även på recept i värsta fall..men brukar tyvärr mer av skiten än vården skriver ut.
Men har du nån schysst polare blir det säkrare om hen är villig ställa upp. Då blir det i princip omöjligt följa upp er. Så länge ni inte skickat text och skit om det.
Känner par stycken som beställt hem till sig, tjack å allt möjligt som såklart testar positivt. Då blir det in till häktet och beslag på din mobil osv. Mindre trevligt.
DD verkar säkrast men ja vi bor inte alla i de större städerna tyvärr!