Igår, 16:49
Medlem
LordOfCheeses avatar
Jag lovade att återkomma med vilken DNM jag väljer framöver, och i mitt fall är det Catharsis. De säljare som finns där är några jag köpt av många gånger innan, och jag ska beställa en DD till nu i helgen.

Ska svara på det PM/Pms jag fått. Tror det bara var ett.
Behövde ta paus från Flashback ett tag.
Citera
Igår, 20:37
Medlem
Förstår inte vad jag gör för fel för att undvika onödigt höga Transaktionskostnader och växlingskostnader.

Jag gjorde följande:

Köpte LTC på Revolut, visserligen gjorde jag två köp och skickade två gånger till cake

Växlade LTC till BTC

skickade över hela summan till fs

Av dom 1950 jag köpte för återstod 1500

Vad har jag gjort som är galet?
Citera
Igår, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulaSpaden
Kan du utveckla? fattar inte vad du menar, finns det teknikaliteter där det är okej?

Uppdate från mig, fick hem det jag beställde på midsommar i brevlådan idag

Tänkte mer på att det är ju internationellt tillslag så svenska polisen kanske inte hade något med att göra på vad de skrev på operation-deepsentinel och då antagligen spelar inte svenska lagar roll. Men jag vet inte rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
Igår, 22:36
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Förstår inte vad jag gör för fel för att undvika onödigt höga Transaktionskostnader och växlingskostnader.

Jag gjorde följande:

Köpte LTC på Revolut, visserligen gjorde jag två köp och skickade två gånger till cake

Växlade LTC till BTC

skickade över hela summan till fs

Av dom 1950 jag köpte för återstod 1500

Vad har jag gjort som är galet?

En massa växlingsavgifter emellan + FS4 tar runt 200kr när man överför (Antar runt 9% av hela summan, ANTAR!)
Citera
Igår, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
En massa växlingsavgifter emellan + FS4 tar runt 200kr när man överför (Antar runt 9% av hela summan, ANTAR!)

Kan man gå någon annan väg för att få lite mer krypto för pengarna och slippa avgifter?
Citera
Idag, 00:00
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Kan man gå någon annan väg för att få lite mer krypto för pengarna och slippa avgifter?

Köp BTC från första början?

Sidan -> plånbok -> FS4.
Citera
Idag, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Köp BTC från första början?

Sidan -> plånbok -> FS4.

Varför jag körde LTC var för många här skrev att jag får en bättre växlingskurs om jag först köper LTC och sen växlar till BTC. Förra gången jag handlade tappade jag nästan 50% i rena avgifter för jag köpte BTC direkt
Citera
Idag, 00:12
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Varför jag körde LTC var för många här skrev att jag får en bättre växlingskurs om jag först köper LTC och sen växlar till BTC. Förra gången jag handlade tappade jag nästan 50% i rena avgifter för jag köpte BTC direkt

Möjligt.

Sidan jag köper BTC av tar typ 20kr i avgift på runt 2500kr när jag växlar. Kursen kanske är sämre än flesta, men köper jag för 2500kr så får jag runt 2230kr på FS4 allt som allt då räknar jag in Electrums procent (som skiftar beroende på hur många som växlar just då) och flugsvamp som slukar en del.
Citera
Idag, 00:13
Medlem
Citat:
Prova LTC - Plånbok - XMR - FS4.
Jag betalar då inga 50%, utan drygt 1150 blev strax över 1000 efter insättning
Citera
Idag, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Ne du borde inte va orolig.

Jag gick in via flugsvamp.wtf och köpte XMR till en XMR adress jag fick där. Nu när jag loggade in idag så står det en helt annan adress som jag inte känner igen utan att jag genererat en ny adress. Vad är det som hänt där?
Citera
Idag, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holy.julie
Jag gick in via flugsvamp.wtf och köpte XMR till en XMR adress jag fick där. Nu när jag loggade in idag så står det en helt annan adress som jag inte känner igen utan att jag genererat en ny adress. Vad är det som hänt där?

Har jag förlorat mina pengar?
Citera
Idag, 15:36
Medlem
Så flugsvamp är säkert nu när arch är nere? För er som handlat tidigare - kan de vara bra radera allt i mitt tycke och börja om från scratch med konton osv. Precis som jag gjort. Riktigt tråkigt med Arch då sidan fungerande så jäkla bra!

Nu kan jag inte ens skriva lite PM här till tidigare använder vilket är tråkigt då jag varit här sen 2005 eller något. LordofCheese sitter på mycket kunskap så har du tips och trix du vill dela öppet här får du gärna göra det <3

Stay safe boys and girls!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in