Citat:
Ursprungligen postat av
morbidru
Kundlistan som används för utpressning tillhör troligen säljaren L*GRET som vara aktiv en väldigt kort period, lockade med tester av många olika substanser för typ 100kr som i många fall aldrig levererades.
Har för mig att dom hade typ en svartvit örn logotyp eller liknande, typ som en örn från en flagga
Även jag misstänker det är L*GRET dom gjorde massa fulingar dom var aktiva typ max 1 månad sen försvann dom helt o hållet och dom skrev på sin info sida dom skulle ta över hela FS4 med sina låga priser o dunderkvalite.
Givetvis var allt ett skämt dom ville fiska upp så många adresser som möjligt med sina testbeställningar som var sjuk billiga och säkert flera tusen nappade på det och beställde
Dom hade typ alla droger som fanns erbjuda det lät för bra för att vara sant.
Det skulle inte förvåna mig dom redan tjänat minst 200-400k på dessa utpressningsbrev av folk som är extremt nojjiga och rädda o framörallt rädda. Och detta visste L*AGRET om dom visste att det skulle finnas folk som betalar men att ändå majoriteten inte så dumma o går på bluffen.
Det som är mest irriterande är Supporten på FS4 dom bryr sig verkligen inte om kunderna och är alltid kortfattade och avslutar samtalet så fort dom svarat med någon mening.