2022-10-03, 05:11
Medlem
Kundlistan som används för utpressning tillhör troligen säljaren L*GRET som vara aktiv en väldigt kort period, lockade med tester av många olika substanser för typ 100kr som i många fall aldrig levererades.

Har för mig att dom hade typ en svartvit örn logotyp eller liknande, typ som en örn från en flagga
Senast redigerad av morbidru 2022-10-03 kl. 05:15.
Citera
2022-10-03, 09:17
Medlem
Eskortkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbidru
Kundlistan som används för utpressning tillhör troligen säljaren L*GRET som vara aktiv en väldigt kort period, lockade med tester av många olika substanser för typ 100kr som i många fall aldrig levererades.

Har för mig att dom hade typ en svartvit örn logotyp eller liknande, typ som en örn från en flagga
Även jag misstänker det är L*GRET dom gjorde massa fulingar dom var aktiva typ max 1 månad sen försvann dom helt o hållet och dom skrev på sin info sida dom skulle ta över hela FS4 med sina låga priser o dunderkvalite.
Givetvis var allt ett skämt dom ville fiska upp så många adresser som möjligt med sina testbeställningar som var sjuk billiga och säkert flera tusen nappade på det och beställde
Dom hade typ alla droger som fanns erbjuda det lät för bra för att vara sant.

Det skulle inte förvåna mig dom redan tjänat minst 200-400k på dessa utpressningsbrev av folk som är extremt nojjiga och rädda o framörallt rädda. Och detta visste L*AGRET om dom visste att det skulle finnas folk som betalar men att ändå majoriteten inte så dumma o går på bluffen.

Det som är mest irriterande är Supporten på FS4 dom bryr sig verkligen inte om kunderna och är alltid kortfattade och avslutar samtalet så fort dom svarat med någon mening.
Citera
2022-10-03, 11:28
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du verifierar den offentliga nyckeln genom att jämföra den på den officiella sidan med flera andra, ex. Dread. Har du inte ens PGP bör du inte hålla på att skicka pengar på Darknet.
sist jag köpte, skaffa jag btc via en svensk trader, in på elektrum sen va de inte mer än att betala.
antar att det är klyddigare nu.. tänkte göra en liten beställning, men orkar inte med så mkt opsec det får blir som det blir, bar jag är inne på rätt fs4 är väl det stora hela
Senast redigerad av MrSwagger 2022-10-03 kl. 12:00.
Citera
2022-10-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Du har säkert rätt men hur säker är fs4 egentligen? Bitcoin är ju lätt att spåra och hemsidan ser ut som en 5 åring har gjort den.

Säkerheten kring fs4 vet jag faktiskt inte. Den ger uttryck för att vara precis som du skriver, dålig. Kan nog vara så också eller så är det meningen att man ska tro det fast de inte är så. Hoppas på det senare.
Citera
2022-10-03, 17:11
Bannlyst
Hur i all världen kan ni använda FS efter att de gjorde en endscam sist de var uppe? Fattar ni inte att de är opålitliga?
Citera
2022-10-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Hur i all världen kan ni använda FS efter att de gjorde en endscam sist de var uppe? Fattar ni inte att de är opålitliga?

Rätta mig om jag har fel, men varje version av Flugsvamp har drivits av olika personer?
Citera
2022-10-03, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Fast bitcoinadresserna är olika, jag har sett 3 brev alla är olika adresser.
En av dom personerna som fått sitt användarnamn här på Flashback röjt på sidan har visat upp sitt brev.
Den andra hade samma namn på FS4 som h*n har här och har skrivit i trådar som denna.

https://pbs.twimg.com/media/FdqXx92W...jpg&name=large

https://imgbb.com/r4dZcwB

Och en väns brev

3 olika adresser

Det blir en till grej och kunna utpressa på om dom kommer över användarnamn från Flashback, jag tror inte jag har skrivit något här som jag inte skulle kunna stå för i verkligheten, men det finns nog många som inte är villiga att i
bli outad här och kan tänkas betala mycket för att det personen skrivit här inte skall komma ut.

Sen är breven personliga för ens användarnamn står klart och tydligt i brevet.

Haha helt sjukt, det sorgliga i denna historia är att riktiga räddjävlar kommer falla för detta!

Nu hotar de inte ens med det. Men vad är det värsta som kan hända? Att du dör i detta jordeliv tänker jag. So what? Lite så får ni tänka som är av den lite nojjigare sorten. -"Do not get attached!"

Det är exakt det de vill, de vill komma åt er som läser brevet och sitter sedan och skakar resten av dagen. Även om de hotar med att skicka en torped och mörda mig skulle jag inte ens höja på ögonbrynen. Så fall för tusan inte för detta trams!
Citera
2022-10-03, 21:25
Medlem
Tråkigt för killarna som kom på idén att scamma från första början.
Skottpengar är ju inte gratis, tur vi får något för skattepengarna iaf.

Adidasbrushor me kalaznikows.
Citera
2022-10-04, 06:40
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbergqvist25
Ok tack ! Jag har beställt lyrica som jag tar i medicinskt syfte ! Tycker det inte är bra med droger rent generellt ! Vet det är olagligt att köpa narkotiska klassade läkemedel och man skall ha recept

vem skulle tro att narkotiska läkemedel skulle vara lagligt??
Citera
2022-10-04, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
vem skulle tro att narkotiska läkemedel skulle vara lagligt??
Det är ju lagligt ifall du har det på recept. Synd att så många behöver självmedicinera då läkarna är extremt restriktiva med mycket läkemedel.
Citera
2022-10-04, 06:45
Medlem
Bullsquids avatar
detta var bland den dummaste scam jag sett.
hoppas verkligen ingen går på den.
Citera
2022-10-04, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Det är ju lagligt ifall du har det på recept. Synd att så många behöver självmedicinera då läkarna är extremt restriktiva med mycket läkemedel.

På gott och ont, benzo skapar bara mer ångest och skadar ditt psyke och vi kommer ha en hel del som äter Lyrica/Gabapentin som kommer få cancer framöver. Bara för man kan få det på recept betyder inte att dem är mindre skadliga, i många fall är det tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in