2025-08-15, 01:10
Medlem
Generalkosmoss avatar
Vad är accepterat som nr 1 alternativet till archetype atm? Best layout, flest säljare m.m
Citera
2025-08-15, 06:42
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Vad är accepterat som nr 1 alternativet till archetype atm? Best layout, flest säljare m.m

http://Catharsis.top
Citera
2025-08-15, 07:56
Medlem
Spendis avatar
Citat:

Flugsvamp har nog flest svenska säljare än.

Catharsis har mer utländska säljare. (Ser ut som archetyp)
Citera
2025-08-15, 16:40
Medlem
Bara jag som inte kommer in på flugsvamp?
Citera
2025-08-15, 16:50
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
Bara jag som inte kommer in på flugsvamp?

Bara du.

Jag testade att gå in på flugsvamp.wtf och sidan laddade normalt, inklusive onion-länken man får (där man ska byta ut 6st hashtags mot bokstäver/siffror) och allt fungerade.
Citera
2025-08-16, 07:48
Medlem
FeedMyInfections avatar
Någon annan som får proxy server refused på catharsis efter pgp?
Citera
2025-08-16, 08:08
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
Råder alla, både köpare OCH säljare, som använder FS4 att läsa detta inlägg från dread - se den citerade texten.

Jag vet inte om säljare också läser denna tråd, men om de gör det så bör de starkt överväga ifall FS4 verkligen är rätt marknad att använda.

Notera:
Jag har jag tagit och modifierat texten pyttelite då den innehöll en säljares namn, och specifika säljare får inte diskuteras i den här tråden.

Ni finner inlägget i denna tråd:
https://dreadytofatroptsdj6io7l3xptb...bca01?sort=new

TL;DR:
FS4 snor pengar från säljare.

Tröttnade rejält på FS i våras, visst alltid varit drygt att de tar en jävla stor del av kakan när man sätter in, men jag hade bokmärken för sidan så inte en chans att jag kom in på en phishing länk.

Satte in 3000 la mina ordrar, dagen efter skulle jag kolla om något hunnit skickats, fel lösenord eller användarnamn..

Inget dök heller upp, så klart de avbröt mina ordrar och tog det kontot hade insatt..

Det var droppen.
Citera
2025-08-16, 11:50
Medlem
Hej! Vid min senaste order fick jag sjukt mkt mer än jag beställde (värde för ca 3000kr extra). Varför gör en säljare så? Brukar det hända? Riskerar jag att de kommer be mig om en gentjänst? Eller vill de bara få 5 stjärnor och att jag ska handla där igen? Eller tror ni de råkade göra fel? Vet inte om jag törs vara glad... Efter att ha blivit blåst två gånger på raken från andra säljare, kändes det först som ett stort plåster på såren, men nu har tankarna börjat snurra om potentiella risker.
Senast redigerad av livsnjutaren2 2025-08-16 kl. 11:58.
Citera
2025-08-16, 13:42
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livsnjutaren2
Hej! Vid min senaste order fick jag sjukt mkt mer än jag beställde (värde för ca 3000kr extra). Varför gör en säljare så? Brukar det hända? Riskerar jag att de kommer be mig om en gentjänst? Eller vill de bara få 5 stjärnor och att jag ska handla där igen? Eller tror ni de råkade göra fel? Vet inte om jag törs vara glad... Efter att ha blivit blåst två gånger på raken från andra säljare, kändes det först som ett stort plåster på såren, men nu har tankarna börjat snurra om potentiella risker.

Mer troligt att packarn gjort någon miss, nojja inte, tvivlar oerhört starkt på att de ens är medveten om det.

Fick själv liknande en gång, samma beställning hade skickats dubbelt, två paket, såg det som en lyx orsakad av överarbetad packare.
Citera
2025-08-16, 13:57
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

De två överlägset största är Dark Matter och Drug Hub.
Citera
2025-08-16, 14:50
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livsnjutaren2

Att få lite extra hör väl till, men så där mycket extra måste vara packaren som råkat skicka för mycket. Tror inte de kommer begära nå pengar tillbaka utan är väl bara att ge 5/5 och va glad
Citera
2025-08-16, 14:55
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:

Catharsis eller Flugsvamp som svensk köpare. Rekommenderar Catharsis i första hand men finns fortf större utbud på FS på vissa droger och de tar mycket högre avgift vid insättning & köp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in