2025-03-05, 05:44
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Blockad på revolut Coinbase mfl o safello kan nu såklart sätta in via någon polare någon som vet om man kan köra in från revolut till FS wallet ? Eller något bra tips om hur man kan göra ?

Är du blockad hos Revolut i helhet eller menar du att Revolut överföringar till Coinbase, Safello osv är blockat?

Du kan köpa t.ex. BTC i Revolut och sedan föra över till extern wallet, personligen använder jag CakeWallet. Sedan bara skicka därifrån till FS. Vet inte hur det ser ut med direkt överföring till FS-wallet.

Eller missförstod jag din fråga? Var lite snurrigt vad som var blockat
Citera
2025-03-05, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
Är du blockad hos Revolut i helhet eller menar du att Revolut överföringar till Coinbase, Safello osv är blockat?

Du kan köpa t.ex. BTC i Revolut och sedan föra över till extern wallet, personligen använder jag CakeWallet. Sedan bara skicka därifrån till FS. Vet inte hur det ser ut med direkt överföring till FS-wallet.

Asså mina konton är blockerade på dem nämnda ställen kan däremot använda en väns revolut kan man föra över direkt från revolut till fs wallet ? Eller ? Hur gör jag enklast
Citera
2025-03-05, 08:49
Medlem
Citat:
Asså mina konton är blockerade på dem nämnda ställen kan däremot använda en väns revolut kan man föra över direkt från revolut till fs wallet ? Eller ? Hur gör jag enklast

Han har ju redan sagt? Flytta coinsen från revolut till en wallet som tex Cakewallet sen för du över från cakewallet till fs.

Detta för att du inte ska sabba din kompis revolut konto också som du verkar gjort med alla dina egna lol.

Definitionen av dumhet är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig et anna resultat..

Så kanske inte fortsätta skicka direkt till fs lol
Citera
2025-03-05, 09:00
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap

Jag hade inte rekommenderat föra över direkt ifrån någon form av bank eller btc trade site till FS, självklart ska man föra över till en egen plånbok först, den lilla avgiften där är värd alla andra problem man kan få om man gör så.
Citera
2025-03-05, 09:02
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drdaggmar
Han har ju redan sagt? Flytta coinsen från revolut till en wallet som tex Cakewallet sen för du över från cakewallet till fs.

Detta för att du inte ska sabba din kompis revolut konto också som du verkar gjort med alla dina egna lol.

Definitionen av dumhet är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig et anna resultat..

Så kanske inte fortsätta skicka direkt till fs lol
+1 på den finns andra internetbanker man kan köpa btc på med, just saying, men ska man hålla på överföra sådär blir nog den tiden väldigt kort på det kontot med, precis som jag antar du menade med.
Citera
2025-03-05, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
+1 på den finns andra internetbanker man kan köpa btc på med, just saying, men ska man hålla på överföra sådär blir nog den tiden väldigt kort på det kontot med, precis som jag antar du menade med.

Exakt hehe
Citera
2025-03-05, 13:52
Medlem
shnagfnays avatar
Citat:

Revolut blockerar överföringen som misstänkt transaktion och sen blir dina coins låsta i 21 dagar. Varje dag skickar dom en påminnelse att du behöver fylla i info/företagsnamn. Skicka inte som att det är till ett företag, prova till person, men det kanske inte funkar heller? Men då måste du hitta på ett falskt namn.
Citera
2025-03-05, 19:57
Medlem
Finns det marknader för läkemedel, eller mer specifikt antibiotika i Sverige/EU?
Citera
2025-03-05, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenenPaRyggen
Finns det marknader för läkemedel, eller mer specifikt antibiotika i Sverige/EU?
Steroidsäljare har ofta antibiotika
Citera
2025-03-07, 17:25
Medlem
Nån här som beställt från utanför Sverige på Arch? Har hittills bara beställt inrikes vilket funkat bra alla gånger. Men nu vill jag ha tag på Armodafinil vilket ingen inom Svea rike verkar ha.
Stor risk att tullen tar det?
Citera
2025-03-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenenPaRyggen

Dom vanligaste finns ju på clearnet. Nån eu-läkare som skriver ut. Även på Archetyp finns iaf Azithromycin. Är det nån ovanlig sort du vill ha tag på?
Citera
2025-03-07, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanslostbefangt
Dom vanligaste finns ju på clearnet. Nån eu-läkare som skriver ut. Även på Archetyp finns iaf Azithromycin. Är det nån ovanlig sort du vill ha tag på?

Ok, så det går att köpa där utan recept? Finns sidan på darknet?
Nja, doxycyklin är väl ganska frekvent använd vad jag förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in