2021-11-09, 12:23
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
För jag är reggad och har dessutom redan handlat och fått mitt. Jag undrar bara för de som har problem fortfarande eller hade problem.

Tack nu vet jag att det att det är dags att duscha, jag har täppt näsa serru
Skräll att en lobbyist "redan handlat och fått sitt". Inte.
Citera
2021-11-09, 12:25
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
För jag är reggad och har dessutom redan handlat och fått mitt. Jag undrar bara för de som har problem fortfarande eller hade problem.

Tack nu vet jag att det att det är dags att duscha, jag har täppt näsa serru
Haha jaa då såklart du har Det säger rätt mycket om FS4 när shills som du är såhär pass korkade och utan finess.
Citera
2021-11-09, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rezard
Kollade lite snabbt, dom läcker metadata för bilder.
Om någon säljare tar bild med sin telefon och laddar upp, kan polisen lätt hitta säljarna.

North or South Latit|N
Latitude |**, *, **,**
East or West Longitu|E
Longitude |**, **, **,**
Altitude Reference |Sea level
Altitude |**,****
Speed Unit |K
Speed of GPS Receive| 0
GPS Image Direction |T
GPS Image Direction |**,****
Reference for Bearin|T
Bearing of Destinati|**,****
GPS Horizontal Posit|****

Haha, vilka jävla amatörer. Är man dum nog nu att bli blåst av 4.0-sidan får man skylla sig själv.
Citera
2021-11-09, 15:40
Medlem
rebekks avatar
Är väl precis samma nu som när FS2 stängde igen -> enorm efterfrågan fortfarande plus en massa säljare som inte vill annat än att komma igång igen. Tänk de riktigt seriösa som sitter på duktiga volymer nu och knappt får iväg ett jota.

Efter FS2 blev det DreamMarket tills FS3 kom igång. DM funkade kalas, om inte bättre tom.

Enda skillnaden är väl bara att nu är det någon annan internationell sida, då DM stängt för länge sedan, som får agera ersättare. Torrez tex, eller Dark0de (har inte kollat den, men sett att torrez fått fart på svenska sidan)

Så ja, både säljare och köpare, UNITE! Unite på de plattformar som erbjuder i princip samma skit som FS3 gjorde.

FS4 har jag inte ens kollat, men känns lite väl bra att en ersättare kommer upp knappt dagar efter att 3.0 stängt. Tills vidare kör iaf jag på de europeiska
Citera
2021-11-09, 16:08
Medlem
Tycker alla borde va lite försiktiga, utan att gå för.myckdt till attack sidan kommer nog att utveckla sina förmågor tror mer bara det har med att vara först sen vet ja grönade vendors det kan va troll konton likt här med Tycker dock folk ska va vänta lite med att döma ut den,
Citera
2021-11-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Enda skillnaden är väl bara att nu är det någon annan internationell sida, då DM stängt för länge sedan, som får agera ersättare. Torrez tex, eller Dark0de (har inte kollat den, men sett att torrez fått fart på svenska sidan)

Många säljare gav upp Torrez rätt snabbt eftersom den är så instabil. EL t.ex har flera gånger kommenterat att sidan kraschade vid varje försök att lägga upp en annons. Dessutom säljs så mycket annat utöver droger där vilket är icke-optimalt av flera anledningar.
Citera
2021-11-09, 17:27
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
den funkar ju för fan knappt, jävla skitsida

Edit: Sen finns där endast 1 svensk säljare där och han säljer bara Phenibut pulver... Lagligt pulver man inte känner något av.

Du gör ju fel när du söker haha, kolla luffarens guide...... finns massa svenska vedors och massa produkter, beställde själv från tyskland för 3 dagar sedan för en femtedel av vad dom svenska vendorsarna tar, ska e om det kommer fram. Isåfall har jag hittat en ny favorit iallafall.
Citera
2021-11-09, 17:31
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Lyckades du föra över pengar dit? Kan man föra över monero direkt från tex binance, crypto.com eller behöver man gå omvägar?

För att sätta in pengar på torrezz är det ju bara att trycka på sitt saldo, så kan man genera en insättningsadress som du kopierar. Skickar pengarna till adressen och du har dom på kontot på 30 minuter. Lika enkelt som FS3 var.
Citera
2021-11-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
För att sätta in pengar på torrezz är det ju bara att trycka på sitt saldo, så kan man genera en insättningsadress som du kopierar. Skickar pengarna till adressen och du har dom på kontot på 30 minuter. Lika enkelt som FS3 var.

Det är inte så enkelt. Har försökt skicka både litecoin och xmr, inget kommer fram. Man måste verifiera bitcoin-adressen men jag behöver en guide för det. För när jag klickar på nån av mina plånböcker hos torrez så ändras adressen efter ett tag. Skumt.
Citera
2021-11-09, 18:29
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:
Det är inte så enkelt. Har försökt skicka både litecoin och xmr, inget kommer fram. Man måste verifiera bitcoin-adressen men jag behöver en guide för det. För när jag klickar på nån av mina plånböcker hos torrez så ändras adressen efter ett tag. Skumt.

Men det står ju 0.00 BTC uppe i högra hörnet. tryck på de, sen kommer du kunna genera en insättningsadress. Ha dina BTC redo, skicka till adressen. Kommer börja snurra på Torrezz och stå att en insättning är påväg, varför krångla med massa annat än BTC? Gjorde insättningen på mitt första försök, tog 30 min så hade jag cashen på kontot och 15 minuter senare var beställnlning lagd. Dagen efter var det markerat som skickat.
Citera
2021-11-09, 18:34
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Citat:

Verifiera BTC adressen? Va? Säker att du inte kommit in på nån jävla phising länk? Du behöver inte verifiera nån BTC address? Generas inte heller nån ny adress sålänge man inte ber om det. Du verkar vara helt ute och cykla när det gäller att beställa där. Låter inte ens som du är på den riktiga onion sidan.
Citera
2021-11-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Internationella marknader så som arch och torrez är ju stora måltavlor och ligger i stort fokus av både europol och interpol, vi vet vad som hänt med dessa genom tiderna, dessutom är exitscams nästan garanterat och bara en tidsfråga på dessa sidor om man nu kollar tillbaka i tiden, dvs om sidorna nu ens klarar sig innan dom läggs ner av diverse myndigheter tillsammans med allas pengar ..

Förstår inte varför det samtidigt normaliseras anvädning av clearnet sidor, signal, protonmail o liknande dumheter, inrikes marknader som Flugsvamp har klarat sig någorlunda bra trots att det var lite surt att säljare o köpare inte fick längre tid att ta ut sina pengar. Jag tänker iallafall lägga mina pengar o säkerhet på FS 4.0, åtminstone om nån vecka eller så att fixa buggar o se att köpare fått sina grejer, dom har trots allt gjort stora framsteg på så kort tid (om det nu inte är samma gäng som FS 3.0 dvs vilket jag tvivlar på iomed hur sidan o funktionerna ser ut).
Du kommer aldrig kunna utveckla den typ av säkerhet som de större internationella sidorna besitter på ”någon vecka”. Att satsa pengar på FS 4 nu vore rejält korkat, speciellt med tanke på att de som programmerar den sidan verkar vara gravt inkompententa.

Nej en beprövad sida som funnits uppe i några månader och som har ett fullgott skydd skulle fortfarande vara mitt bästa råd. Exit scams skyddar man sig mot genom att inte låta din wallet på sidan användas som ett bankfack..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in