2024-10-04, 13:50
Medlem
Bastuvurpas avatar
Detta låter som en PGP fråga dvs. helt fel forum.

Jag fattar inte vad du vill göra, skicka ett PM eller testa i forumet för IT frågor.
Citera
2024-10-05, 14:41
Jag fattar inte varför folk envisas med att använda Flugsvamp istället för Archetyp. Sidan krånglar ju stup i kvarten och när man väl kommer in blir man phisad..
Citera
2024-10-05, 15:12
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensorry
Jag fattar inte varför folk envisas med att använda Flugsvamp istället för Archetyp. Sidan krånglar ju stup i kvarten och när man väl kommer in blir man phisad..
Har bara beställt några få gånger från Flugsvamp men det har funkat bra för mig. Sätter bara in så mkt pengar som behövs för det jag ska köpa och jag gör det precis innan jag ska beställa, låter aldrig pengar bli liggandes där. Sen får man ju se till att använda rätt url också så man inte loggar in på någon scamsida och får sina inloggingsuppgifter stulna.

Kan hålla med dig om att sidan ibland är lite instabil, men tycker det för det mesta brukar fungera om man provar surfa till den direkt efter man fått fel.

Archetyp har jag konto hos men aldrig beställt. Tycker Archetyp har ett snyggare och mer användarvänligt GUI men samtidigt är det rätt nice med det rena och enkla GUIt Flugsvamp har.
Citera
2024-10-07, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensorry
När jag tar avkoda och verifiera så står det : Klippbordets innehåll → Klippbord: Avkodning misslyckades: No secret key.
Det betyder att du inte har importerat/tillgång till din hemliga nyckel, om meddelandet nu var krypterat med din publika nyckel.
Testa att kryptera ett meddelande med din publika nyckel och sedan dekryptera samma meddelande.
Om du får samma meddelande så har du inte importerat/tappat bort din privata nyckel.
Citera
2024-10-07, 21:19
Medlem
Om flugsvamp säger att det inte finns tillräckligt med saldo för beställningen? Skall det betalas med xrm istället för bitcoin då?, frågar min vän.
Citera
2024-10-12, 16:20
Medlem
LSDulfs avatar
Hade mitt första problem på FS 4.0 nu. En säljare valde att inte skicka ut min order på 2 veckor, det går till dispyt och säljaren ghostar. Support säger att jag ska få tillbaka mina pengar, men det verkar ha krediterats till säljaren istället. Helt sjukt. Sista gången jag använder FS 4.0
Citera
2024-10-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSDulf
Hade mitt första problem på FS 4.0 nu. En säljare valde att inte skicka ut min order på 2 veckor, det går till dispyt och säljaren ghostar. Support säger att jag ska få tillbaka mina pengar, men det verkar ha krediterats till säljaren istället. Helt sjukt. Sista gången jag använder FS 4.0
Har du testat att kontakta support? Kan ju vara så enkelt att dom tryckt på fel knapp och inte märkt det.
Senast redigerad av Intemittandrakonto 2024-10-13 kl. 09:47.
Citera
2024-10-13, 13:14
Medlem
LSDulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intemittandrakonto
Har du testat att kontakta support? Kan ju vara så enkelt att dom tryckt på fel knapp och inte märkt det.

Yes har kollat med dem och nu har de svarat och ska försöka lösa problemet. Håller tummarna.
Citera
2024-10-13, 15:16
Medlem
Kan någon snälla hjälpa mig i vad jag gör för fel. Försöker skapa användare. Har skaffat en pgp key och lyckas logga in och det kommer upp en blank sida med texten välkommen osv samt ett fönster med en ny pgp och sen går det inte trycka någonstans mer så man tar sig inte längre.. samt vissa gånger när man loggar in blir man loopad till första sidan vart såhär i säkert ett år nu…. Jävla pgp skit

Det gäller arch
Senast redigerad av Tegan-Freely1 2024-10-13 kl. 15:41.
Citera
2024-10-13, 19:00
Medlem
Scaliburs avatar
Tydligen har polisen fått fram ett register på alla köpare från Drugify efter ett tillslag, enligt aftonbladet.

Citat:
Vi har hittat omfattande register med köparnas namn och hemadresser

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...kcentral-hemma
Citera
2024-10-13, 21:00
Citat:
Ursprungligen postat av Scalibur
Tydligen har polisen fått fram ett register på alla köpare från Drugify efter ett tillslag, enligt aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...kcentral-hemma
Har det kommit fram att det är just drugify?
Citera
2024-10-13, 21:02
Medlem
Scaliburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herekittykittie
Har det kommit fram att det är just drugify?

Står i artikeln
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in