2024-06-14, 13:12
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
Jag hade sett till att göra mina coins svåra att spåra så de inte går att spåra din insättning på fs eller annan sida tillbaka till dig. Typ använda XMR istället för BTC vid insättning på någon darknet market. Vid insättning på darknet markets är det inte dumt att skicka coins från någon sida som ej kräver KYC vid registrering så snuten inte kan begära ut info om dig. Se även till att kryptera dina hårddiskar på datorn om du ej kommer använda tails.

Tack, låter som att jag måste tänka till nästa gång. Alltid hållit mig till XMR. Men övriga säkerhetsåtgårder måste jag ta tag i.

Känner du eller någon annan härinne till någon billig laptop -(några lax), som Tails funkar på?
Citera
2024-06-14, 13:22
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Tack, låter som att jag måste tänka till nästa gång. Alltid hållit mig till XMR. Men övriga säkerhetsåtgårder måste jag ta tag i.

Känner du eller någon annan härinne till någon billig laptop -(några lax), som Tails funkar på?

Du kan ha Tails på ett USB minne, bara det är minst 8GB.

https://www.privacyaffairs.com/install-tails/
Citera
2024-06-14, 13:24
Medlem
Citat:

Här kan du läsa requirements för Tails: https://tails.net/doc/about/requirements/index.en.html

Så länge datorn eller 10 år eller yngre ska det funka. Du kan köpa en liten billig laptop för det. Kolla resten av requirements också.
Citera
2024-06-14, 19:50
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
Du kan ha Tails på ett USB minne, bara det är minst 8GB.

https://www.privacyaffairs.com/install-tails/

Citat:
Ursprungligen postat av notreg89
Här kan du läsa requirements för Tails: https://tails.net/doc/about/requirements/index.en.html

Så länge datorn eller 10 år eller yngre ska det funka. Du kan köpa en liten billig laptop för det. Kolla resten av requirements också.

Tack ska ni ha. Vilken wallet skulle ni tipsa om på dator? Hört om Atomic Wallet, är den bra för XMR?
Citera
2024-06-15, 10:28
Medlem
123qazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
Exit-scam kommer..

Det är det enda man vet med 100% säkerhet.

dags igen!
Citera
2024-06-15, 21:39
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123qaz
dags igen!

Jajjamän!

edit;: Same precidure as last plattform!
Citera
2024-06-16, 10:35
Medlem
Exit scam är en risk på alla Darknet sidor. Ni borde aldrig ha större mängder pengar liggandes på era konton sålänge ni inte planerar att göra ett köp.
Archetype kan väl lika gärna dra pluggen på deras sida också? Allt har sitt slut en vacker dag sluta skrika exit scam.
Citera
2024-06-17, 02:01
Medlem
Suecokids avatar
Om man kör Tails. Vilken är den bästa metoden för att fixa XMR utan KYC?

Tack på förhand!
Citera
2024-06-17, 16:23
Medlem
123qazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intemittandrakonto
Exit scam är en risk på alla Darknet sidor. Ni borde aldrig ha större mängder pengar liggandes på era konton sålänge ni inte planerar att göra ett köp.
Archetype kan väl lika gärna dra pluggen på deras sida också? Allt har sitt slut en vacker dag sluta skrika exit scam.

typ tredje gången nu.
Citera
2024-06-19, 22:35
Medlem
Phobiazis avatar
Ska man räkna med att skiten beslagtags om man vågar sig på online nu?
Fattar inte det är sjukt lätt att få paket se ut som annat men verkar vara för jobbigt för många av någon idiotisk anledning så vet inte om jag vågar beställa

Sist blev det taget men sen vet jag ju iof inte hur många som handlat utan problem?
Citera
2024-06-19, 22:36
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Om man kör Tails. Vilken är den bästa metoden för att fixa XMR utan KYC?

Tack på förhand!

Köp med btc?
Citera
2024-06-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ska man räkna med att skiten beslagtags om man vågar sig på online nu?
Fattar inte det är sjukt lätt att få paket se ut som annat men verkar vara för jobbigt för många av någon idiotisk anledning så vet inte om jag vågar beställa

Sist blev det taget men sen vet jag ju iof inte hur många som handlat utan problem?

Chansen är rätt stor så klart. Vissa vendors är bra på att få brevet att se ut som något ifrån ett vanligt företag eller organisation även om jag tycker företagspost med frimärke sticker ut som en neger på nordpolen men vad vet jag. Postnords egna blå brev känns nästan som de som är mest stealth i praktiken. Ingen postnordanställd har någonsin kommit in i någon tråd och berättat om rödande av adresser är en grej eller ej, kanske har dom koll på dig kanske inte
Senast redigerad av Psykoslek 2024-06-19 kl. 22:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in