2024-03-05, 13:26
Moderator
Morfar-52s avatar
Återgå till att diskutera frågor om Darknet./mod
Citera
2024-03-06, 10:11
Medlem
2rs2pures avatar
Har försökt registrera mig på arche nu och de står hela tiden att mitt lösenord (som ska skrivas 2 ggr) inte matchar varann, försökt komma på olika lösenord och jag skriver de båda likadant, men de står att de ej är lika, så går ej registrera mig, någon som vet va problemet är?
Citera
2024-03-06, 12:36
Medlem
Hej allihopa! Jag beställde lite syra förra året från en välkänd vendor med mycket bra stealth. Dock verkar det som att mycket har hänt sedan dess och jag är lite osäker på hur säkert det är för tillfället. Hur ser det ut för tillfället?
Citera
2024-03-06, 12:43
Medlem
Vad länge brukar en dispyt ta på Arch?
Citera
2024-03-06, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bipsal
Hej allihopa! Jag beställde lite syra förra året från en välkänd vendor med mycket bra stealth. Dock verkar det som att mycket har hänt sedan dess och jag är lite osäker på hur säkert det är för tillfället. Hur ser det ut för tillfället?

syra går igenom >99/100 gånger om du använder dig av rätt vendor och även om du tar en dålig vendor så går syra nästan alltid igenom. Faktum är att de mesta går igenom just nu
Senast redigerad av bongx 2024-03-06 kl. 14:50.
Citera
2024-03-06, 15:00
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Har försökt registrera mig på arche nu och de står hela tiden att mitt lösenord (som ska skrivas 2 ggr) inte matchar varann, försökt komma på olika lösenord och jag skriver de båda likadant, men de står att de ej är lika, så går ej registrera mig, någon som vet va problemet är?

Låter skumt. Är det via archetyp.cc du tagit dig till registreringen?
Citera
2024-03-06, 15:30
Medlem
Undrar när nästa riktade insats kommer? Jag gissar på strax innan sommaren när postpersonal ska ha ledigt. Bra att skrämmas lite innan dom inte har resurser att genomföra kontroller öht. Gissar på att knarkbreven är som flest under sommare och julen. Kanske under juni-juli är ännu mer troligt isåfall?
Citera
2024-03-06, 15:40
Medlem
jediflips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Undrar när nästa riktade insats kommer? Jag gissar på strax innan sommaren när postpersonal ska ha ledigt. Bra att skrämmas lite innan dom inte har resurser att genomföra kontroller öht. Gissar på att knarkbreven är som flest under sommare och julen. Kanske under juni-juli är ännu mer troligt isåfall?

Jag har haft stora problem under dagen idag, utan att ha lyckats 🤔
Citera
2024-03-06, 15:41
Medlem
rektumsekrets avatar
Ni är fan tröga som handlar denna skit online. (Eller över huvud taget)
En polare har blivit så blåst av en stor "känd" säljare och förra veckan fick han brev om att paket var beslagtagit av polisen. Brevet såg falskt ut och säkerligen skickat av säljarna själva.

Knarka inte, och om ni ska, handla inte på internet.
Citera
2024-03-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rektumsekret
Ni är fan tröga som handlar denna skit online. (Eller över huvud taget)
En polare har blivit så blåst av en stor "känd" säljare och förra veckan fick han brev om att paket var beslagtagit av polisen. Brevet såg falskt ut och säkerligen skickat av säljarna själva.

Knarka inte, och om ni ska, handla inte på internet.

Svammel.. vi har redan diskuterat detta i oändlighet och breven som skickats av polisen ser extremt amatörmässiga ut men äkta är dom. Jag har sparat extremt mycket pengar och fått bättre varor än vad jag hade fått på gatan. Men eftersom du tror att din kompis blev blåst får jag väl lägga ner
Citera
2024-03-06, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jediflip
Jag har haft stora problem under dagen idag, utan att ha lyckats 🤔

Nu pratar jag om en polisär insats mot postflödet
Citera
2024-03-06, 16:13
Medlem
rektumsekrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Svammel.. vi har redan diskuterat detta i oändlighet och breven som skickats av polisen ser extremt amatörmässiga ut men äkta är dom. Jag har sparat extremt mycket pengar och fått bättre varor än vad jag hade fått på gatan. Men eftersom du tror att din kompis blev blåst får jag väl lägga ner

Då får du väl helt enkelt skylla dig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in