2024-03-06, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rektumsekret
Då får du väl helt enkelt skylla dig själv

För vad? 😂
Citera
2024-03-06, 16:36
Medlem
rektumsekrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
För vad? 😂

Dagen du åker dit för polisen tar ditt paket eller säljaren blåser dig
Citera
2024-03-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rektumsekret
Dagen du åker dit för polisen tar ditt paket eller säljaren blåser dig

Du förstår uppenbarligen inte hur många beslag/blåsningar som krävs innan jag ligger minus på att ha valt darknet framför gatan. 3 förlorade paket på 4 år. Men tack för varningen tror många blir avskräckta av din kompis historia när vi hört 1000 likadana i denna tråden redan 😁
Citera
2024-03-06, 20:41
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bipsal
Hej allihopa! Jag beställde lite syra förra året från en välkänd vendor med mycket bra stealth. Dock verkar det som att mycket har hänt sedan dess och jag är lite osäker på hur säkert det är för tillfället. Hur ser det ut för tillfället?

syra är nog bland det säkraste du kan beställa
Citera
2024-03-06, 22:25
Medlem
danieldenhemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi

Ketamin då?
Citera
2024-03-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
syra går igenom >99/100 gånger om du använder dig av rätt vendor och även om du tar en dålig vendor så går syra nästan alltid igenom. Faktum är att de mesta går igenom just nu

Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi

Ja, jag beställer bara från en källa med ett extremt gott rykte vars namn börjar med ett L. Jag tyckte bara att det var konstigt hur de för första gången har två öppna disputes.
Citera
2024-03-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danieldenhemske
Ketamin då?

Keta är hopplöst där :/ rena giftet endel säljer. Man kånner hur det täpoer igen tallkottkörteln,troligtvis gjort på flournånting iställetbför kolournånting som det ska. Sen massor säljer skit som inte ens ger keta rus. De kanske har 3% keta i. Vette fan va de säljer för skit.
Citera
2024-03-06, 23:21
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 97filip
Vad länge brukar en dispyt ta på Arch?

Först är det meningen att säljare och köpare ska försöka komma överens själva. Efter en vecka kan man tillkalla mod som får lösa det.

Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Keta är hopplöst där :/ rena giftet endel säljer. Man kånner hur det täpoer igen tallkottkörteln,troligtvis gjort på flournånting iställetbför kolournånting som det ska. Sen massor säljer skit som inte ens ger keta rus. De kanske har 3% keta i. Vette fan va de säljer för skit.

Ibland säljs det av läkemedelskvalitet. Kostar dock 2k grammet eller liknande. Sjuka priser, men folk som testat säger att det är värt det
Senast redigerad av Mayordomo 2024-03-06 kl. 23:47.
Citera
2024-03-07, 14:36
Medlem
asfaltgosses avatar
Det diskuteras ju en del om vilken marknad som är bäst, FS4 verkar få mest kritik jämfört med Archetyp. Är reglerna ”strängare” för säljare på A, så sannolikheten att man får sin beställning är större vid köp där? Eller vad är det som gör A bättre?
Citera
2024-03-07, 14:44
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfaltgosse
Det diskuteras ju en del om vilken marknad som är bäst, FS4 verkar få mest kritik jämfört med Archetyp. Är reglerna ”strängare” för säljare på A, så sannolikheten att man får sin beställning är större vid köp där? Eller vad är det som gör A bättre?

Dom har knappt några regler jämfört med FS4... Men admin och mods styr med järnhand och heder skulle jag vilja påstå. Deras beslut är i stort sett alltid rättvisa utifrån grunderna de har att bygga på.

Vet inte om jag får posta reglerna här, men det finns sju olika regler var och en består av två meningar. Så det är inte mycket man har att gå på. Så länge man är en bra människa i grunden så klarar man sig bra känner jag.
Citera
2024-03-07, 15:02
Medlem
asfaltgosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayordomo
Dom har knappt några regler jämfört med FS4... Men admin och mods styr med järnhand och heder skulle jag vilja påstå. Deras beslut är i stort sett alltid rättvisa utifrån grunderna de har att bygga på.

Vet inte om jag får posta reglerna här, men det finns sju olika regler var och en består av två meningar. Så det är inte mycket man har att gå på. Så länge man är en bra människa i grunden så klarar man sig bra känner jag.

Tack för ditt svar. Jag får väl ta mig tid att sätta mig in i hur A fungerar. Fördelen jag alltid sett med FS är enkelheten.
Citera
2024-03-07, 15:09
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfaltgosse
Tack för ditt svar. Jag får väl ta mig tid att sätta mig in i hur A fungerar. Fördelen jag alltid sett med FS är enkelheten.

Archetyp är enklare/simplare än Flugsvamp. Kanske därför det är så omtyckt? Webbdesignen är dock inte lika simpel som FS...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in