Citat:
Ursprungligen postat av
Good.will.hunting
Med tips menar jag alltså? Hur går detta till. Om någon snäll där ute förklara som om jag vore en 5åring, skulle de vara värt allt
Jag har själv aldrig beställt från Darknet men jag har windowshoppat lite och då använde jag Luffarns guide till att hitta rätt.
https://www.luffarn.com/darknet-guid...arligt-uppsat/
Jag antar att det är Benso du är ute efter, och om det inte är något du har erfarenhet av vill jag rekommendera att du läser på om de olika bensodiazepinerna som finns, så att du väljer den som är bäst lämpad för dig och dina problem. Lyrica har jag själv på recept, 150mg tre gånger dagligen och tycker de fungerar rätt bra, så det kanske är ett alternativ tyvärr går det i princip inte köpa lyrica som är doserade på mindre än 300mg per piller, och det kanske inte är den bästa dosen i medicinskt syfte. Opioider ska du inte ens fundera på.
Men som sagt, läs på och välj det som passar bäst för dig, får du panikattacker emellanåt så är troligen Alprazolam bäst för att ta vid behov. Vid daglig ihållande ångest hade jag tittat på något mer långtidsverkande. Sedan gäller det att hitta lägsta möjliga dosering också och undvika att hålla på att flumma på höga doser eller blanda med alkohol.
Benso är sällan den bästa lösningen, men känner du att du vill testa tänker jag inte stoppa dig. Se bara till att ta ett så informerat beslut som möjligt så att du känner till riskerna som finns. Komplettera också med andar saker som kan hjälpa dig att må bra, terapi, träning, goda sömnvanor, inga andra droger och så vidare.
Önskar dig lycka till och jag hoppas att du kan få må bra utan droger en vacker dag. Ha det fint och ta hand om dig.