2023-10-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Köper du tjack, commercial hash/weed, heroin, mdma/xtc, piller mm så är det ju samma som på gatan men man kan hitta top shelf hash (Dry Sift) och kokain (om man köper av rätt personer) som är av bra kvalitet som är svårt att fixa irl utan bra kontakter. Du verkar ha kört fel produkter av fel säljare för det är lättare att hitta bra kvalitet om man vet vilka man ska handla av och man kan till 90% skita i betygen för dom flesta ger högsta betyg fast det är skit så bättre att läsa på få forumet (Archetyp) och handla av dom man har bra erfarenhet av.

Allt tjack jag köpt på arche har varit piss, kanske för jag köper små mängder för o prova först.
Citera
2023-10-26, 16:04
Medlem
Citat:
Köper du tjack, commercial hash/weed, heroin, mdma/xtc, piller mm så är det ju samma som på gatan men man kan hitta top shelf hash (Dry Sift) och kokain (om man köper av rätt personer) som är av bra kvalitet som är svårt att fixa irl utan bra kontakter. Du verkar ha kört fel produkter av fel säljare för det är lättare att hitta bra kvalitet om man vet vilka man ska handla av och man kan till 90% skita i betygen för dom flesta ger högsta betyg fast det är skit så bättre att läsa på få forumet (Archetyp) och handla av dom man har bra erfarenhet av.

Fishscale går att fixa enkelt irl så länge du har stabila kranar och inte förortskids. Sen finns det givetvis bra folk på internet också men dom är få och som jag sa majoriteten av dom som handlar på nätet är dom som inte har några kranar irl, och som inte heller har något bra referensmaterial.

Tjacket som finns inrikes är exakt samma dynga som finns på stan förutom att det är mer utbankat online.

Det enda jag skulle kunna tänka mig att köpa online är lite mer annorlunda saker typ svamp, syra, sånt som inte ofta finns på gatan och de har alltid hållit hög kvalitet.
Citera
2023-10-26, 16:12
Medlem
paskharens avatar
Utbudet går ju inte jämföra med mot vad gemene man få på gatan. Nu har det väl gått ner sig rätt rejält. Var ett tag sen jag beställde. Fast ibörjan var det abrakadabra på alla håll och kanter. Köpte framförallt marijuana och det var dom sorterna som dom påstod det var och jäkla drag i. Samma med ksalolen. Dom där blåa hade precis letat sig ut på marknaden och dom var ÖVERdoserade utan massa skit i.

Även E och liknande var bra grejer.

Nu senast jag beställde en haschbit så fick jag någon form av lera nerdränkt i kemikalier. Så slängde den omgående.
Citera
2023-10-27, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Utbudet går ju inte jämföra med mot vad gemene man få på gatan. Nu har det väl gått ner sig rätt rejält. Var ett tag sen jag beställde. Fast ibörjan var det abrakadabra på alla håll och kanter. Köpte framförallt marijuana och det var dom sorterna som dom påstod det var och jäkla drag i. Samma med ksalolen. Dom där blåa hade precis letat sig ut på marknaden och dom var ÖVERdoserade utan massa skit i.

Även E och liknande var bra grejer.

Nu senast jag beställde en haschbit så fick jag någon form av lera nerdränkt i kemikalier. Så slängde den omgående.

Mycket skit vendors nuförtiden och bäst att hålla sig till dom man vet är gröna.
Citera
2023-10-27, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reno46
Allt tjack jag köpt på arche har varit piss, kanske för jag köper små mängder för o prova först.

Det finns nog ett par dom hyffsat men amfetamin kvaliteten har gått ner drastiskt i hela Europa, bara kolla på beslags analyser från olika länder.
Citera
2023-10-27, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Fishscale går att fixa enkelt irl så länge du har stabila kranar och inte förortskids. Sen finns det givetvis bra folk på internet också men dom är få och som jag sa majoriteten av dom som handlar på nätet är dom som inte har några kranar irl, och som inte heller har något bra referensmaterial.

Tjacket som finns inrikes är exakt samma dynga som finns på stan förutom att det är mer utbankat online.

Det enda jag skulle kunna tänka mig att köpa online är lite mer annorlunda saker typ svamp, syra, sånt som inte ofta finns på gatan och de har alltid hållit hög kvalitet.

Bor man på landet så är inte Fishscale så lätt att ordna eller även om man bor i stan så kanske man inte kan köpa lösa gram om man vill ha rent kokain, kan personligen bara köpa 5-10g om jag ska ha bra och vissa vill inte ens sälja så lite så hade faktiskt "behövt" lite nya kontakter men så är det alltid.

Precis ovanliga psykedeliska droger så är darknet markets bra eller om man letar efter olika mediciner eller kanske lite tränings juice.
Citera
2023-10-27, 14:24
Medlem
Citat:
Bor man på landet så är inte Fishscale så lätt att ordna eller även om man bor i stan så kanske man inte kan köpa lösa gram om man vill ha rent kokain, kan personligen bara köpa 5-10g om jag ska ha bra och vissa vill inte ens sälja så lite så hade faktiskt "behövt" lite nya kontakter men så är det alltid.

Precis ovanliga psykedeliska droger så är darknet markets bra eller om man letar efter olika mediciner eller kanske lite tränings juice.

Nä man måste nog bo nära en storstad för att få tag i flex, samtidigt så är det nog ganska ovanligt att vara hooked på att basa om man inte har lätt tillgång till de.

Men i Göteborg till exempel är det snuskigt lätt att få tag i koks direkt från plattan, även för några få gram men det är knappast krogförsäljarna man ska vända sig till
Citera
2023-10-28, 04:52
Medlem
Tips till nybörjare som internetshoppare? Haft akut ångest länge och som ni säkert vet gör inte sjukvården i vårt land mkt.
Citera
2023-10-28, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Good.will.hunting
Tips till nybörjare som internetshoppare? Haft akut ångest länge och som ni säkert vet gör inte sjukvården i vårt land mkt.
Med tips menar jag alltså? Hur går detta till. Om någon snäll där ute förklara som om jag vore en 5åring, skulle de vara värt allt
Citera
2023-10-28, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Good.will.hunting
Med tips menar jag alltså? Hur går detta till. Om någon snäll där ute förklara som om jag vore en 5åring, skulle de vara värt allt

Jag har själv aldrig beställt från Darknet men jag har windowshoppat lite och då använde jag Luffarns guide till att hitta rätt.

https://www.luffarn.com/darknet-guid...arligt-uppsat/

Jag antar att det är Benso du är ute efter, och om det inte är något du har erfarenhet av vill jag rekommendera att du läser på om de olika bensodiazepinerna som finns, så att du väljer den som är bäst lämpad för dig och dina problem. Lyrica har jag själv på recept, 150mg tre gånger dagligen och tycker de fungerar rätt bra, så det kanske är ett alternativ tyvärr går det i princip inte köpa lyrica som är doserade på mindre än 300mg per piller, och det kanske inte är den bästa dosen i medicinskt syfte. Opioider ska du inte ens fundera på.

Men som sagt, läs på och välj det som passar bäst för dig, får du panikattacker emellanåt så är troligen Alprazolam bäst för att ta vid behov. Vid daglig ihållande ångest hade jag tittat på något mer långtidsverkande. Sedan gäller det att hitta lägsta möjliga dosering också och undvika att hålla på att flumma på höga doser eller blanda med alkohol.

Benso är sällan den bästa lösningen, men känner du att du vill testa tänker jag inte stoppa dig. Se bara till att ta ett så informerat beslut som möjligt så att du känner till riskerna som finns. Komplettera också med andar saker som kan hjälpa dig att må bra, terapi, träning, goda sömnvanor, inga andra droger och så vidare.

Önskar dig lycka till och jag hoppas att du kan få må bra utan droger en vacker dag. Ha det fint och ta hand om dig.
Citera
2023-10-29, 12:43
Medlem
Nr45s avatar
Någon mer som har seg överföring till FS ?

Brukar ta ca 40min ,lite över timmen nu. Söker på blockchain bara 1 som jag antar är confirmartion ,behöver 3-5 eller nåt sånt?

Tar man kontakt med supporten eller bara coola ner sig

Tack för svar
Citera
2023-10-29, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nr45
Någon mer som har seg överföring till FS ?

Brukar ta ca 40min ,lite över timmen nu. Söker på blockchain bara 1 som jag antar är confirmartion ,behöver 3-5 eller nåt sånt?

Tar man kontakt med supporten eller bara coola ner sig

Tack för svar

Bara coola ner sig. Upp till en timme. Du borde se överföringen på mitt konto-sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in