Citat:
Ursprungligen postat av
Mayordomo
Ah, nytt konto pga bortforslade inloggningsuppgifter?
Kom på nu att jag hade ju satt i mig en redig bomb som hade mig i sin värld i sisådär 48h när jag gav mig på det.

Tanken och minnet var inte på min sida när jag beklagade hur mycket tid det hade tagit mig att få AT up and running, men tur att det inte tar den tid jag behövde. Kommer ihåg att jag tänkte nån gång när jag var nära målgång att det var en jävla lång och komplicerad process att gå igenom, hur dom tänkt att en massa knarkare ska lyckas med det...

Blev att jag tänkte ur mitt eget perspektiv av hur lång tid allt tog eftersom jag hade en känsla av Sonic The Hedgehog vilket fick allt jag gjorde på skärmen att kännas långsamt. Med tanke på det så kan det eventuellt ha tagit ännu längre tid än jag tror mig minns av mitt tillstånd i det läget har en tendens att få längre tid att kännas kort.
Hände att mitt hokus pokus fokus bytte riktning några gånger också och började pyssla andra grejer plus säkert en timmes osammanhängande paus från huvuduppgiften efter lite resonerande med mig själv där jag kom fram till att det behövs ju!

Jag kommer fan inte ihåg vad jag hette på mitt gamla, skapad 2010ish och har legat i webläsaren sen dess. Men efter en krasch så försvann det. Inte en enda gång har tanken slagit mig att jag skulle glömma mina inloggningsuppgifter. Men till slut så händer det.
Som jag sa tidigare, för att göra allt så enkelt som möjligt så handla nykter. Det är en regel som jag har och jag har aldrig råkat ut för några fula länkar. Första gången jag handlade var kakor av nån Alex på Silkroad... det var ett tag sen så jag har några paket under vingarna.
Men det lät som att du allt hade lite roligt när du ändå satt där och skulle fixa allt. Hoppas du fick till det också.