2024-09-11, 03:54
Medlem
Kan bekräfta att även jag fått in mina pengar nu. Det tog ca 12h.

Som andra skrivit, det ser inte ut som en exit scam. Var däremot förberedda på att insättningar kan ta tid. Det är mkt möjligt att det är fixat nu men få inte panik om inte pengarna dyker upp direkt. Kan ta några timmar…
Citera
2024-09-11, 16:18
Medlem
Gå över till Archetyp Så slipper ni alla dessa problem,Förstår inte varför man använder fs4?
Citera
2024-09-11, 21:50
Medlem
Vart köper man bitcoin med lägst avgift samt lägst skicka avgift?
Citera
2024-09-12, 22:37
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italyboy164
Vart köper man bitcoin med lägst avgift samt lägst skicka avgift?

Varför köpa BTC? Om du ska handla på Archetyp så är det XMR som gäller ... Om du hänger på flugsvamp så kanske det är så men BTC är ju sämst att handla med.
Citera
2024-09-12, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Varför köpa BTC? Om du ska handla på Archetyp så är det XMR som gäller ... Om du hänger på flugsvamp så kanske det är så men BTC är ju sämst att handla med.

Varför är det dåligt att köpa bitcoin?
Citera
2024-09-12, 23:04
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Varför är det dåligt att köpa bitcoin?

Det är den crypton de spårar enklast om de får för sig att göra det har jag läst och det finns nog de som säger både ja och nej på det. Sen är den dyr att köpa/växla om man ser till avgifter så om du frågar mig så finns det ingen anledning att köpa den om du ska handla på Darknet, då skulle jag säga XMR (Monero)
Citera
2024-09-12, 23:18
Medlem
Citat:
Det är den crypton de spårar enklast om de får för sig att göra det har jag läst och det finns nog de som säger både ja och nej på det. Sen är den dyr att köpa/växla om man ser till avgifter så om du frågar mig så finns det ingen anledning att köpa den om du ska handla på Darknet, då skulle jag säga XMR (Monero)

Ska handla olagliga saker.
Citera
2024-09-13, 00:16
Medlem
Citat:

Ja då bör du nog handla Xmr...
Citera
2024-09-13, 07:21
Medlem
Tycker FS4 är bäst, där kan man både handla med xmr och btc. Föredrar xmr.
Har varit något strul med pengarna men supporten fixade det snabbt när ja skulle handla. förmodligen löser dem det permanent.

Gjort en liten undersökning, det verkar spela roll om ni skriver "flugsvamp.wtf" eller stavar fel och skriver "flugsavmp.wtf" ( har märkt att den fel stavade verkar vara en psihinglänk) ser lite annorlunda ut och har alltid " 5sfvad" i sin temporära adressen. Detta verkar vara enkelt och göra om man skriver på en liten yta. Sedan korrigeras felstavningen till flugsvamp.wtf men ser lite annorlunda ut jämfört med originalet.

Så kontrollera alltid att ni skriver flugsvamp.wtf ! flugsvamp verkar inte ha någon "5sfvad" temporära adressen .
Senast redigerad av hassedamp 2024-09-13 kl. 07:31.
Citera
2024-09-13, 09:31
Citat:
Ursprungligen postat av hassedamp
Tycker FS4 är bäst, där kan man både handla med xmr och btc. Föredrar xmr.
Har varit något strul med pengarna men supporten fixade det snabbt när ja skulle handla. förmodligen löser dem det permanent.

Gjort en liten undersökning, det verkar spela roll om ni skriver "flugsvamp.wtf" eller stavar fel och skriver "flugsavmp.wtf" ( har märkt att den fel stavade verkar vara en psihinglänk) ser lite annorlunda ut och har alltid " 5sfvad" i sin temporära adressen. Detta verkar vara enkelt och göra om man skriver på en liten yta. Sedan korrigeras felstavningen till flugsvamp.wtf men ser lite annorlunda ut jämfört med originalet.

Så kontrollera alltid att ni skriver flugsvamp.wtf ! flugsvamp verkar inte ha någon "5sfvad" temporära adressen .
Om man vill vara säker på att man surfar till rätt flugsvamp-sida kan man skapa en fil t.ex. flugsvamp.bat med detta innehåll (du måste givetvis använda rätt sökväg till Tor på din dator):

Kod:
start "" "C:\Program Files\Tor Browser\Browser\firefox.exe" flugsvamp.wtf

Sen är det bara dubbelklicka på den filen så öppnas rätt flugsvamp-sida i Tor.
Citera
2024-09-13, 19:21
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:

Som fler säger, XMR Alla dagar i veckan!!
Citera
2024-09-14, 14:03
Medlem
Citat:

Vad är länken till archetyp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in