Citat:
Ursprungligen postat av
Pierat666
Testade att göra detta ändå, men tog mig inte längre än min närmaste postlåda. Brevet ser i vilket fall orört ut, så de lät det förbi i den lokala postterminalen iaf.
Testar nog att öppna ett nytt konto o gör en liten beställning till på f4.
Najs najs! Om du hade skickat nån typ av vadderat kuvert och försökt få det att se ut på ett ungefär som beställningar brukar skickas i hade det iofs haft en mer tillförlitlig effekt. En tanke bara ^_^
Citat:
Ursprungligen postat av
Smittorisk
Ja, det blir ju så när man glömmer bort saker inne i dimman.

Ah, nytt konto pga bortforslade inloggningsuppgifter?
Citat:
Ursprungligen postat av
Smittorisk
Jag hade då inga problem att göra som vanligt. Lägga till Publik PGP och verifiera i din klient att det är din nyckel. Easy peasy.
Vad du har gjort för något har jag ingen aning om, men är Tails inblandat så är du säker iallafall.
Kom på nu att jag hade ju satt i mig en redig bomb som hade mig i sin värld i sisådär 48h när jag gav mig på det.

Tanken och minnet var inte på min sida när jag beklagade hur mycket tid det hade tagit mig att få AT up and running, men tur att det inte tar den tid jag behövde. Kommer ihåg att jag tänkte nån gång när jag var nära målgång att det var en jävla lång och komplicerad process att gå igenom, hur dom tänkt att en massa knarkare ska lyckas med det...

Blev att jag tänkte ur mitt eget perspektiv av hur lång tid allt tog eftersom jag hade en känsla av Sonic The Hedgehog vilket fick allt jag gjorde på skärmen att kännas långsamt. Med tanke på det så kan det eventuellt ha tagit ännu längre tid än jag tror mig minns av mitt tillstånd i det läget har en tendens att få längre tid att kännas kort.
Hände att mitt hokus pokus fokus bytte riktning några gånger också och började pyssla andra grejer plus säkert en timmes osammanhängande paus från huvuduppgiften efter lite resonerande med mig själv där jag kom fram till att det behövs ju!