Okej, fan också finns inget dd i Göteborg för gräs eller hasch förutom 1
Kolla närmaste staden som har dd och säljer hasch. Sen är det bara hoppa på tåg. Bättre och spendera några hundra på en tågresa än att posten tar ditt röka. Själv ska jag hoppa på ett tåg som tar en timme ifrån min lilla skitstad till Stockholm..
Faaaan alltså att jag inte läste denna tråd innan! Jag får inte heller in mina pengar på fs och har aldrig varit något problem tidigare. Hoppas verkligen de kommer in men känns rätt kört nu..
Skriver ni in rätt adress då?? flugsvamp.wtf , alltid litet f. Jag beställde förra lördagen, paketet kom efter några dagar
spelar ingen roll om du skriver FlUgSvAmP.wTf eller flugsvamp.wtf, men ja, skrivit rätt har handlat många gånger utan problem.
Såklart bara lagliga saker dock som rullpapper osv.
Citat:
Ursprungligen postat av elmo20
Ja precis gjorde allt enligt böckerna, rätt säker på att de kör exitscam...
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Faaaan alltså att jag inte läste denna tråd innan! Jag får inte heller in mina pengar på fs och har aldrig varit något problem tidigare. Hoppas verkligen de kommer in men känns rätt kört nu..
Fortfarande inte hänt något, följer man bitcoins via blockchain.com så ligger dom kvar på insättningsadressen, inget svar från support.
Citat:
Ursprungligen postat av Simbavario
Verkar som att någon ha kommit åt mitt konto på fs o bytt lösenord, hade typ 500kr kvar så det är inte hela världen. Men väldigt udda grej.
Detta har inte hänt mig, provade gå in efter jag läst detta utan problem. Verkar som Simba har råkat ut för phishing till skillnad från oss andra som är inne på rätt sida men med insättningsproblem.
Återigen, rekommenderar ingen att sätta in pengar. Tills man har hört något annat så är det här ett tecken på en sk. "exit scam", precis som på flugsvamp version 1, 2 och 3.
Senast redigerad av LilaDis 2024-09-10 kl. 02:31.
Grejen är att jag är medveten om alla phishing, beställde varor för 3 veckor sen och dom kom hem som vanligt därefter har jsg inte varit inne sen dess. Därför tycker jag att det är märkligt.
Jag sitter också och väntar. Förde över en dryg tusing för fyra timmar sedan. Transaktionen har 25 confirmations så det är inget snack om att den är framme.
Har rapporterat till admin men inget svar.
Alla ni som satte in igår eller tidigare idag, väntar ni fortfarande eller har pengarna kommit in?
absolutswe verkar fått in sina pengar och det bådar ju gott.
Jobbet spelar roll. Det är så folk blir lurade och kommer in på en fakesida. Skriva flugsvamp med stort F tillexempel…
Nej, det spelar ingen roll.
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Det löste sig för min del iaf, pengarna kom in på fs tillslut
Citat:
Ursprungligen postat av oxyforlife
Jag sitter också och väntar. Förde över en dryg tusing för fyra timmar sedan. Transaktionen har 25 confirmations så det är inget snack om att den är framme.
Har rapporterat till admin men inget svar.
Alla ni som satte in igår eller tidigare idag, väntar ni fortfarande eller har pengarna kommit in?
absolutswe verkar fått in sina pengar och det bådar ju gott.
Kan ta tillbaka mina tidigare alarmistiska uttalanden nedan, pengarna har kommit in!
Citat:
Ursprungligen postat av LilaDis
Samma här.
Skulle starkt avråda folk från insättningar tillsvidare.
Valutan har gått fram, men ingenting på FS.
Man får bara ta o hoppas att det inte är exitscam på g..
Citat:
Ursprungligen postat av LilaDis
spelar ingen roll om du skriver FlUgSvAmP.wTf eller flugsvamp.wtf, men ja, skrivit rätt har handlat många gånger utan problem.
Såklart bara lagliga saker dock som rullpapper osv.
Fortfarande inte hänt något, följer man bitcoins via blockchain.com så ligger dom kvar på insättningsadressen, inget svar från support.
Detta har inte hänt mig, provade gå in efter jag läst detta utan problem. Verkar som Simba har råkat ut för phishing till skillnad från oss andra som är inne på rätt sida men med insättningsproblem.
Återigen, rekommenderar ingen att sätta in pengar. Tills man har hört något annat så är det här ett tecken på en sk. "exit scam", precis som på flugsvamp version 1, 2 och 3.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!