2023-12-29, 12:57
Medlem
Xanyos avatar
Hur har det gått för folket som gjort beställningar från FS & AT nyligen, har era leveranser kommit fram?
Citera
2023-12-29, 14:25
Medlem
hwi1as avatar
archetyp.cc funkar dock inte nu iallafall
Citera
2023-12-29, 14:38
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hwi1a
archetyp.cc funkar dock inte nu iallafall
Funkar för mig
Citera
2023-12-29, 15:30
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Hur har det gått för folket som gjort beställningar från FS & AT nyligen, har era leveranser kommit fram?

Det är många som blivit av med leveranser sedan slutet på november. Mycket ryktesspridning och lite konkret info, men det snackas om beslag på postterminaler med stöd av nya postlagen. Många stora vendors som haft stort antal öppna dispyter.

Vissa hävdar att de fått brev och samtal från polis, andra hävdar att de fått sina adresser övervakade eller fått husrannsakan. Men notera att det inte finns några faktiska bevis på detta.
Citera
2023-12-29, 20:24
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Nej det gjorde du inte. Isåfall phish

Du kan vara en phish. Archetyp ligger som sagt nedan inte nere.
Citera
2024-01-01, 08:03
Jag kommer inte in på mitt konto. Det är någon som bytt lösenord. Kan det vara så att min IP adress blivit hackad? Eller att Archetyp stängt av mig? Provade att göra ett nytt konto men kommer inte in på det heller. Och ja, jag skriver rätt lösenord.

Tacksam för svar
Citera
2024-01-01, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensorry
Jag kommer inte in på mitt konto. Det är någon som bytt lösenord. Kan det vara så att min IP adress blivit hackad? Eller att Archetyp stängt av mig? Provade att göra ett nytt konto men kommer inte in på det heller. Och ja, jag skriver rätt lösenord.

Tacksam för svar

Minns inte den exakta anledningen, men Archetyps team stängde av tusentals konton.
Jag tror det var för att skydda dom. Jag blev själv aldrig påverkad av det så jag la inte på minne varför. Tror det var för att så många har utsatts av phishing-länkar under ett visst datum, men det kan ha varit en annan anledning.

Om du blivit av med kontot så behöver du endast göra ett nytt konto och skapa en ticket till support teamet.
Tror du bevisar att du äger kontot som blivit avstängt genom att ge dom TXID på din senaste/en av dina senaste transaktioner när du skickat pengar (monero) till marknaden.
Citera
2024-01-01, 13:33
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Minns inte den exakta anledningen, men Archetyps team stängde av tusentals konton.
Jag tror det var för att skydda dom. Jag blev själv aldrig påverkad av det så jag la inte på minne varför. Tror det var för att så många har utsatts av phishing-länkar under ett visst datum, men det kan ha varit en annan anledning.

Om du blivit av med kontot så behöver du endast göra ett nytt konto och skapa en ticket till support teamet.
Tror du bevisar att du äger kontot som blivit avstängt genom att ge dom TXID på din senaste/en av dina senaste transaktioner när du skickat pengar (monero) till marknaden.

Okej tack för svaret. Men det är konstigt att jag inte kan göra ett nytt konto.
Citera
2024-01-01, 14:52
Medlem
Citat:
Okej tack för svaret. Men det är konstigt att jag inte kan göra ett nytt konto.

Huh?
Jag testade klicka på "create new account" och jag kommer utan problem till sidan man skapar ett nytt konto på.
Jag ser dock att det har satts upp en "Quiz" med 3 frågor man ska svara på för att skapa kontot.
Du får se till att svara frågorna korrekt helt enkelt, även om det tar flera försök.

1. һttрs://аrcһetуp.cc
2. 4Hx3
3. Den URL du använder för tillfället för att gå in på Archetyp

Svaren står till och med på bilden som är ovanför frågorna.
Citera
2024-01-01, 18:01
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Huh?
Jag testade klicka på "create new account" och jag kommer utan problem till sidan man skapar ett nytt konto på.
Jag ser dock att det har satts upp en "Quiz" med 3 frågor man ska svara på för att skapa kontot.
Du får se till att svara frågorna korrekt helt enkelt, även om det tar flera försök.

1. һttрs://аrcһetуp.cc
2. 4Hx3
3. Den URL du använder för tillfället för att gå in på Archetyp

Svaren står till och med på bilden som är ovanför frågorna.

Jag gjorde processen för nytt konto. Sparade lösenordet , första inloggning funkar men sen kan jag inte logga in.
Citera
2024-01-02, 08:10
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Vill varna för aechetyp samt FS4 dom kör exitscam just nu. Inte alla på arch men FS4!! Dessutom verkar det som att de är säljare som är supporten på FS4. Svarar med långa mellanrum och nonchalant utan ett egentligt svar mer än, "du får vänta" osv. Varning varning till er alla som handlar.
Citera
2024-01-02, 13:14
Citat:
Jag gjorde processen för nytt konto. Sparade lösenordet , första inloggning funkar men sen kan jag inte logga in.
De vill ha min senaste TXID överföring för jag ska kunna byta lösen. Men problemet är att lösenordet funkar inte. Gjort tre olika konton med olika lösenord men efter 5 min går det inte och logga in på dom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in