2024-01-28, 21:52
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interista10
Satan vad pundigt inlägg.
Varför skulle en drös med människor här ljuga om att dom ej fått försändelser eller fått brev hem från polisen istället för sin beställning?

Du menar att det är troligare att diverse stora säljare gaddat ihop sig för en selektivscam och tillsammans skickar ut förfalskade brev från polisen istället för knark?
Istället för att det faktiskt är sant att Nya Lagen ger resultat?

Sedan att många av säljarna har försvunnit och andra "är på semester" är en indikation på att min teori om att myndigheter numera har kontroll över FS4 kan stämma.

Känns som att aftonbladet gjorde en slip när dom skrev att person knuten till fs4 sitter häktad, tror inte deras källa ville att det skulle bli offentligt ännu och därför det inte går att läsa någon annanstans.

Något är tokigt i vilket fall.

Haha du missförstod mitt inlägg totalt så ditt är ju extremt otrevligt med tanke ppå att du ej verkar ha läst vad jag skrev ens? Förstår inte var du kom fram till denna slutsats och förolämpande överlägsenhet?? Jag har ju skrivit hela tiden mot de som tror vendors blåser och även mitt senaste inlägg. Läs igen och bete dig som en människa mot andra kanske?

Ha det bra
Citera
2024-01-28, 22:02
Medlem
Phobiazis avatar
Visst tusan bevis var det ja, jag vet itke varför vi försöker anstränga oss för andra när man vet redan innan att de kmr säga fejk eller något. Men ring nr och säg att det är era droger som ni vill ha så får ni svar..?

https://ibb.co/W6hDCG0

Inte min bara en av många shoppar fått av kunder..
Citera
2024-01-28, 22:06
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Klart det gör en stor skillnad på om ett brev kommer från en knarklangare eller polisen. Ska vi behöva förklara skillnaden för dig?

Helt omöjligt att förstå vad du skriver, är du en funktionshindrad tolvåring måhända?

Haha seriöst. Jag påpekade idiotin i att bråka vad som är på riktigt eller inte, man slutar väl beställa om man inte vill bli blåst eller gripen?

Alltså vilka otroligt trevliga människor som finns här, du verkar ju verkligen vara en empatisk och förstående människa som behandlar andra som människor. Pinsamt.
Citera
2024-01-29, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammedd
Tack

Ingen fara men nästa gång så borde du vara lite mer källkritisk så du inte hamnar på en phishing länk men archetyp.cc är den riktiga add men det kunde lika gärna vara en fejk add.
Citera
2024-01-29, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Har du någon aning om kaoset under senaste tiden? Mängder av paket som inte kommit fram, stora säljare på Arch till exempel som försvunnit spårlöst, nya postlagen och påstådda insatser mot postterminaler. Att berätta om det som sker på marknaden och diskutera vad som kan ha skett är inte att skrämmas.

Men nästan alla som har fått nått beslaget har väl handlat av säljare med dålig stealth? Har inte hört att någon fått sitt beslaget av dom 4-5 säljarna jag använder på Archetyp, och det verkar vara många som får skylla sig själva också när dom fortsätter beställa till sin add när dom redan har förlorat brev och vet att sin add kan vara flaggad.

Välj säljare noga! Ha gärna 2 add som man kan switcha mellan så man inte beställer varje vecka till samma add.

Tyvärr är många användare här i denna tråden somr lite efter så man får ingen riktig bild av situationen genom att läsa denna tråd.
Citera
2024-01-29, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsfarlig981
There u go. Detta kom förra veckan.
https://gofile.io/d/msc3ZT

Flera i min närhet har fått exakt detta brevet, har även sett exakt samma brev i andra forum varav en påstår sig att ha ringt in och frågat om diarienumret och fått bekräftat att det är en öppen utredning.
Citera
2024-01-29, 14:55
Medlem
Hej,
2 frågor..
1.När jag har lagt en order hos en vendor på AT och denne inte har mottagit den. När släpps xmr tillbaka till mig.

2. Om jag avbryter köpet. Synns det någonstans att jag har gjort det. Fick höra att det kommer att synas som en dispyt isf. Stämmer det?
Citera
2024-01-29, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Ah okej ingen fara tror dig, inget förvånar mig med Sverige längre
Såhär resonerade dom, vilket är jävligt konstigt i mina ögon, bara för att jag missbrukar heroin talar det tydligen starkt för att jag beställt det och det räckte för fällande dom utan någon annan bevisning än just mitt missbruk

"Ett brev innehållande heroin upptäcktes av en narkotikahund på Arlanda. Brevet var
adresserat till XX, som medgett att han missbrukar heroin, och kom
från Holland. Vad som framkommit talar således mycket starkt för att det är XX som beställt narkotikan. XX har emellertid förnekat att
brevet var till honom och skyllt på sin granne. Han har dock inte velat namnge
grannen och har endast i allmänna ordalag berättat att denne tidigare beställt kläder
i hans namn. Hans uppgifter är därmed så luddiga att de inte omkullkastar den
kraftfulla bevisning, som åklagaren åberopat. Gärningen är därmed styrkt och ska
bedömas på sätt åklagaren gjort gällande. Åtalet ska bifallas"
Citera
2024-01-29, 19:15
Medlem
Vitman-33s avatar
Funkar Ar******e fortfarande?
Citera
2024-01-29, 20:00
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Hej,
2 frågor..
1.När jag har lagt en order hos en vendor på AT och denne inte har mottagit den. När släpps xmr tillbaka till mig.

2. Om jag avbryter köpet. Synns det någonstans att jag har gjort det. Fick höra att det kommer att synas som en dispyt isf. Stämmer det?

När du lagt en order som inte säljaren accepterat så kan du fortfarande avbryta den. Tror cashen är tillbaka rätt fort. Om säljaren däremot accepterar men inte skickar den inom, vad jag tror är 7 dagar, så avbryts ordern.

Huruvida vendors kan se mer statistik än vad jag kan vet jag inte. Men jag har avbrutit flera stycken när de inte accepterat inom rimlig tid eller om de inte svarar på message inom rimlig tid. Det är inget som fläckat ner min statistik vad jag kan se.
Citera
2024-01-29, 21:23
Medlem
ElPutoJefes avatar
Fick idag hem det ökända brevet som jag sett att några andra har laddat upp. Och som vissa tror är fejkade. Dom är 100% äkta, då mitt såg ut EXAKT (ordagrant) som de andra breven som har laddats upp i tråden.

Postlagen är full gång. Väldigt tragiskt då detta ingrepp har varit olagligt så länge vi har haft postutdelning i Sverige.

https://imgur.com/gallery/MZGv1ov
Citera
2024-01-29, 21:36
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElPutoJefe
Fick idag hem det ökända brevet som jag sett att några andra har laddat upp. Och som vissa tror är fejkade. Dom är 100% äkta, då mitt såg ut EXAKT (ordagrant) som de andra breven som har laddats upp i tråden.

Postlagen är full gång. Väldigt tragiskt då detta ingrepp har varit olagligt så länge vi har haft postutdelning i Sverige.

https://imgur.com/gallery/MZGv1ov

Hur lång tid mellan beställning tills du fick brevet? Men jag tycker ändå de verkar suspekt de brevet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in