2023-07-31, 11:16
Medlem
Rent generellt, finns det någon marknad på darknet som tillhandahåller tex MDPV (antagligen inte?), a-PVP eller a-PHP? Nämn inga säljare men finns det en marknad som har något liknande som ni vet om?
Citera
2023-07-31, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Sluta skräm upp folk och berätta istället om misstagen du gjorde, så kanske du hjälper någon!
Vadå effekt..

Själv skulle jag hävda att den nya postlagen inte alls har någon effekt, iallafall ingen värd att nämna..
Aldrig haft problem gällande beslag och dyl på flera år, men samtidigt så väntar inte jag 5 paket i veckan med 100-slängar från 5 olika vendors. De som gör på det viset får fan skylla sig själv, nästan så jag hoppas ni åker dit.. 1 paket i månaden är rimligt.

"ArgViking".. Kanske finns en bakomliggande orsak till varför du är arg

Jag tycker inte att några misstag gjorts mer än att lita på när någon säger ”bra stealth” och liknande. Det är uplenbarligen en lögn i vissa fall.
Med effekt menar jag att denna nya lag om att brevbärare/personal får lov att beslagta brev är en effekt att lagen är riktig och att polismyndigheter lägger resurser på detta, vilket inte gjordes i närheten av förr då denna lag inte fanns så att säga att man beställt 100 tals gånger förr och allt gick bra är helt orelevant här och nu.

Skräms gör jag inte utan kort och konsist berättade jag en upplevelse jag hade. En sk husis är inte som på film där en drös med poliser svärmar någon och sparkar in dörren, skulle vilja se någon försöka det :P utan det är snarare ganska odramatiskt om man själv inte krånglar till det för en själv och andra. Visst det var aningens olustigt när frågvisa poliser kommandes i en svensson kombi bil promt vill in i ens hem med skitiga skor leta igenom allt medans en håller koll på dig och småpratar/ställer frågor, till och med lite nervöst. Men är man någorlunda smart så är man tyst och låter det gå vidare tills dom är färdiga. Finns ändå inget att hitta i ens hem ändå right?.
Ned på stationen där dom spelar lite tuffa och tvingar en till saker som ingen lag stöder, villet man bör ha koll på, sen några timmar senare säger dom något i stil med tack i hej vi återkommer. Var denna beskrivning bättre? Har någon frågor eller vill dela med sig av kanske sin egen upplevelse så går det bra att pma. Ursäkta långa texten.
Citera
2023-07-31, 22:40
Medlem
NFCs avatar
FS4 genomför en exit scam just nu enligt ett läckt e-mail.
Citera
2023-08-01, 13:16
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
FS4 genomför en exit scam just nu enligt ett läckt e-mail.
Inte ens förvånad.🤢
Citera
2023-08-01, 14:05
Medlem
GonerStoners avatar
Om man beställt från en sida på darknet och paketet väger mer än vad dom betalat för, går det som mottagare att betala summan som saknas om man säger att man varit kontakt med företaget?

Handlar om mypack home

Mvh.
Citera
2023-08-02, 13:44
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Om man beställt från en sida på darknet och paketet väger mer än vad dom betalat för, går det som mottagare att betala summan som saknas om man säger att man varit kontakt med företaget?

Handlar om mypack home

Mvh.
Tror det finns en längre bak i tråden som hamnade i den sitsen, minns inte hur det löste sig. Skulle gissa på avi i brevlådan med resterande summa?
Citera
2023-08-02, 13:53
Medlem
FrostensBarns avatar
Fler som har "försenade" försändelser? Snart uppe i vecka 3 med en..
Citera
2023-08-02, 15:46
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Tror det finns en längre bak i tråden som hamnade i den sitsen, minns inte hur det löste sig. Skulle gissa på avi i brevlådan med resterande summa?

PN hade på något konstigt vis fått 0.3kg till 3kg.
Det löste sig iaf
Citera
2023-08-02, 15:48
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Fler som har "försenade" försändelser? Snart uppe i vecka 3 med en..
Det tar inte 3 veckor för ett brev att komma fram. Det händer ytterst få gånger så du har nog blivit snuvad. Eller så är du extremt olyckligt lottad. Kanske en brevnisse som norpat paketet. Hursomhaver har du otur och du lär inte se detta brev.

Beställde du från en tvivelaktig försäljare? Vilken plattform använde du dig utav?
Citera
2023-08-02, 15:56
Bannlyst
Edit: Nevermind.
Senast redigerad av asdman123 2023-08-02 kl. 16:02.
Citera
2023-08-02, 16:05
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Det tar inte 3 veckor för ett brev att komma fram. Det händer ytterst få gånger så du har nog blivit snuvad. Eller så är du extremt olyckligt lottad. Kanske en brevnisse som norpat paketet. Hursomhaver har du otur och du lär inte se detta brev.

Beställde du från en tvivelaktig försäljare? Vilken plattform använde du dig utav?
Nej det jag menar.. Tror mer på någon kleptomanhora hos Postmord, hoppas denne frontalkrockar med en pansarvagn eller nå om så är fallet...

Nej, reko vendor jag handlat av sen fs3 utan problem och alltid max 48h leveranstid oavsett högtider etc. Archetyp, fs4 sket jag totalt i efter en insättning "försvann" trots riktig länk.
Senast redigerad av FrostensBarn 2023-08-02 kl. 16:09.
Citera
2023-08-02, 16:28
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Nej det jag menar.. Tror mer på någon kleptomanhora hos Postmord, hoppas denne frontalkrockar med en pansarvagn eller nå om så är fallet...

Nej, reko vendor jag handlat av sen fs3 utan problem och alltid max 48h leveranstid oavsett högtider etc. Archetyp, fs4 sket jag totalt i efter en insättning "försvann" trots riktig länk.
Fan va drygt. Hoppas det löser sig.
Min postgång verkar bra, har blivit av med 1 brev under alla år jag köpt under Tor, och det är sen silkroad.
Det brevet var hos en stor inrikes-säljare på arche Förra året och mitt konto hade 0 transaktioner vid det tillfället - inte helt förvånad kanske..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in