2021-11-01, 04:40
Medlem
Hemsidans kodade del och uppbyggnad är kopierad och sparad(ej kunduppgifter eller dylikt), så någon "ny" lär lägga upp igen.

Smart knep att göra en omstart vare sig det är nya eller föregående ägare då det kapar alla historiska band.
Citera
2021-11-01, 05:38
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Alltså ärligt talat, hur jävla mycket kolasås ska man ha ha mellan öronen för att förvara större summor på en darknetmarknad? Är ni färska eller har ni knarkat bort majoriteten av hjärncellerna? Hur många Silk Roads har gått i graven innan med samma konsekvenser? Hur många växlingsplatser för bitcoin har släckt ner över en natt? Minns smärtsamt MtGox men vafan, då lärde man ju sig en läxa.

Förvara aldrig en jävla massa pengar på ett konto som du inte besitter alla nycklarna till. Går för fan o dra massa paralleller till verkliga livet också. Inte fan har du väl hus & bil skriven enbart på din partner?

Citera
2021-11-01, 08:02
Medlem
Bajenalexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Men herregud, något säkerhetstänkande måste ni väl ändå ha? Vem betalar knark med swish
Du swishar ju inte direkt för knark. Du swishar safello eller btcx som i sin tur ger pengar till dom. Anonymt.

Vet ej hur andra sidor har det men mupparna har detta inbyggt i kassan vilket fungerar utmärkt.
Senast redigerad av Bajenalex 2021-11-01 kl. 08:04.
Citera
2021-11-01, 08:38
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Finns det nån rimlig uppskattning av hur mycket flugsvamp3.0 omsatte?
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Läste i BRÅs nya rapport att internethandeln för droger omsätter30 miljoner i veckan i sverige, då är clearnetsidor majoritet, men kommer fan inte ihåg om det gälde FS eller all internethandel. Läs rapporten, den var intressant på många plan.
Fs3 tog hursomhelst 5% av alla köp.
Citera
2021-11-01, 09:06
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Alltså ärligt talat, hur jävla mycket kolasås ska man ha ha mellan öronen för att förvara större summor på en darknetmarknad? Är ni färska eller har ni knarkat bort majoriteten av hjärncellerna? Hur många Silk Roads har gått i graven innan med samma konsekvenser? Hur många växlingsplatser för bitcoin har släckt ner över en natt? Minns smärtsamt MtGox men vafan, då lärde man ju sig en läxa.

Förvara aldrig en jävla massa pengar på ett konto som du inte besitter alla nycklarna till. Går för fan o dra massa paralleller till verkliga livet också. Inte fan har du väl hus & bil skriven enbart på din partner?

Jag satte in cirkus 3000 kr direkt på måndagen och lade en beställning på lite ladd. Det är osäkert huruvida säljarna hann skicka mitt paket eller inte innan sidan lades ned, och riskerar således att gå miste om mina pengar.

På vilket sätt har jag betett mig pinsamt dumt menar du?
Citera
2021-11-01, 09:20
Medlem
En verifierad profil på flugforum som nickar Lokoshepherd gick idag ut med ett meddelande / inlägg på forumet att de tänker lansera Flugsvamp 4.0 den 4 november, d.v.s. om redan 3 dagar. Vi får se hur det går!

Citat:

Lokoshepherd
Verifierad säljare
Registrerad: 2019-02-06

01/11/2021:

Vi vill börja med att tacka våra företrädare för allt arbete som lagts ner på att liberalisera drogmarknaden i Sverige. När ett kapitel avslutas så påbörjas ett annat. Med det sagt, vill vi ta möjligheten att varmt välkomna alla till Flugsvamp 4.0!

Vi är ett team med olika bakgrunder men främst inom IT och säkerhet. Vårt mål är att skapa en ärlig och fruktsam marknad som är den naturliga efterföljaren till tidigare versioner av denna marknad. Prioriteten ligger främst i säkerheten, men även funktionalitet och användarvänlighet ligger i fokus.

Marknaden som vi valt att namnge Flugsvamp 4.0 har varit under utveckling en period nu, i och med det vakuum som nyligen uppstått så har vi valt att påskynda lanseringen med preliminärt lanseringsdatum den 4:e November 2021.

För att undvika eventuella missförstånd vill vi härmed betona att vi inte har någon som helst anktnytning till förgående versioner av Flugsvamp.

Vänligen spara vår publika PGP nyckel och Onionlänkar nedan. Uppdateringar kommer att dyka upp här så småningom.

FLUGSVAMP 4.0 Onionlänkar:

FLUGSVAMP 4.0 PUBLIK PGP NYCKEL:

Citera
2021-11-01, 09:30
Medlem
vadsadusadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
En verifierad profil på flugforum som nickar Lokoshepherd gick idag ut med ett meddelande / inlägg på forumet att de tänker lansera Flugsvamp 4.0 den 4 november, d.v.s. om redan 3 dagar. Vi får se hur det går!

Man är ju inte lite skeptisk nu...
Citera
2021-11-01, 09:47
Medlem
Jag är lite besviken då jag ändå ett 10-tal gånger köpt brajjat där och varit nöjd nästan alla gånger.

Som flera andra spekulerat i tror även jag att de börjat noja över det ökade fokuset på droghandel över nätet, både i Sverige och utomlands.

Det rör sig givetvis om en exit-scam ändå pga alla omständigheter som nämnts. De där pengarna som folk satt in kommer aldrig doneras till något, de åker rätt ner i fickan. Fast är någon chockad egentligen? Det är inte direkt hederliga människor som driver FS. Grovt kriminella som sannolikt har mycket liten respekt för liv och hälsa, eller samhället i övrigt.

Hade jag varit dem hade jag nog ärligt talat gjort samma sak. Blir pressen för hög från rättsväsendet är det lika bra att dra sig ur i god tid, samtidigt får man ju givetvis casha ut det man kan.

Vet någon om säljarna blev scammade i någon större utsträckning?
Citera
2021-11-01, 09:47
Medlem
Synd. Köpte bra gräs genom FS. Blev av med några hundralappar nu men det gör inget. Hoppas att dom verkligen går till Tor Project. Jaja. Tack för allt FS.
Citera
2021-11-01, 10:15
Medlem
hockexs avatar
Trist, köpte psykedeliska där ibland men kommer väl en ny tjänst snart.

Citat:
Ursprungligen postat av generalmackmyra
Vet någon om säljarna blev scammade i någon större utsträckning?

Någon säljare på forumet skrev att de förlorade nästan en miljon och någon annan ett par hundra tusen.
Citera
2021-11-01, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockex

Någon säljare på forumet skrev att de förlorade nästan en miljon och någon annan ett par hundra tusen.

Inte förvånad om det stämmer, dessa pengar lär säkert också gå till något tor-project
Citera
2021-11-01, 11:00
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockex

Vilken i sin tur borde göra alla kunder jävligt osäkra på att beställa från olika vendors sidor på Clearnet. De vill väll ta igen sin förlust eller är någon så reko att de bröstar tapppet och kör på legit? Vilka större seriösa aktörer finns på andra internationella marketsidor med escrow redan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in