2023-05-01, 18:42
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Går allt som det ska för er? Det dimper ner som vanligt? För egen del funkar det felfritt!
Gjort två beställningar sen nya postlagen. En dök upp, den andra gjorde det inte. Första gången en beställning uteblivit. Har inte vågat beställa mer efter det..

Hur lång tid kan det ta innan polisen hör av sig? Var ändå två-tre månader sen det borde dykt upp nu.
Citera
2023-05-02, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Gjort två beställningar sen nya postlagen. En dök upp, den andra gjorde det inte. Första gången en beställning uteblivit. Har inte vågat beställa mer efter det..

Hur lång tid kan det ta innan polisen hör av sig? Var ändå två-tre månader sen det borde dykt upp nu.

Låter som du köpt av en oärlig säljare. MEN om en order inte kommit fram och ni litar på att säljaren har skickat det så beställ inte mer till samma add! Polisen brukar ibland vänta och samla ihop flera beslagtagna brev så dom har lite mer kött på benen och helt plötsligt så står dom och knackar på din dörr. Och beställ inte till en add där det finns droger, ha inget hemma i den add ni beställer till.

Sverige är ett sjukt land, polisen borde inte lägga tid och energi på folk som väljer att inte handla av gängen och vill ha en säkrare produkt och slippa bli rånade och utsatta för andra brott.
Senast redigerad av CubanLinks 2023-05-02 kl. 09:15.
Citera
2023-05-02, 12:11
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Låter som du köpt av en oärlig säljare. MEN om en order inte kommit fram och ni litar på att säljaren har skickat det så beställ inte mer till samma add! Polisen brukar ibland vänta och samla ihop flera beslagtagna brev så dom har lite mer kött på benen och helt plötsligt så står dom och knackar på din dörr. Och beställ inte till en add där det finns droger, ha inget hemma i den add ni beställer till.

Sverige är ett sjukt land, polisen borde inte lägga tid och energi på folk som väljer att inte handla av gängen och vill ha en säkrare produkt och slippa bli rånade och utsatta för andra brott.
Satt ändå och gjorde research så att säljaren skulle vara grön men det kanske är fråga om en oärlig säljare som du säger. Det konstiga är nämligen att ordern som faktiskt dök upp hade rätt knas stealth, i mina ögon iallafall. Tyckte det skrek ”suspekt” men ändå kom den fram.

Kommer ligga lågt med beställningar och hålla mig ren ett bra tag framöver ifall de skulle knacka på eller ringa. Tack för svar!
Citera
2023-05-02, 21:24
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Satt ändå och gjorde research så att säljaren skulle vara grön men det kanske är fråga om en oärlig säljare som du säger. Det konstiga är nämligen att ordern som faktiskt dök upp hade rätt knas stealth, i mina ögon iallafall. Tyckte det skrek ”suspekt” men ändå kom den fram.

Kommer ligga lågt med beställningar och hålla mig ren ett bra tag framöver ifall de skulle knacka på eller ringa. Tack för svar!

Var det senaste ordern som inte kom fram?
Citera
2023-05-02, 21:27
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Var det senaste ordern som inte kom fram?
Gjorde de två beställningarna på samma gång
Citera
2023-05-02, 21:32
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Gjorde de två beställningarna på samma gång

Ok. Vad jag läst på andra forum är det många försändelser som "försvunnit" senaste månaderna. Eller tagit 2-3 veckor att komma fram.
Citera
2023-05-02, 23:52
Medlem
mangolocos avatar
Beställt med spårning de senaste 4 gångerna. Har funkar hur fint som helst. Nu har jag 2 varor på ingång utan spårning så får se hur det går.
Citera
2023-05-03, 00:21
Medlem
Någon som råkat ut för brev med ”hålslag” i?
Citera
2023-05-03, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetus.deletus
Någon som råkat ut för brev med ”hålslag” i?

Jaa.. Jag har både råkat ut för det och även inte fått mina ordrar av vendors som alltid har varit pålitliga.
Så jag har lite panik över att polisen kommer att ringa på min dörr vilken dag som helst
Citera
2023-05-03, 10:42
Medlem
Citat:

Gjorde 3 beställningar i förra helgen. 1 dök upp och 2 gjorde inte. Börjar också undra vad som händer.
Senast redigerad av pashun 2023-05-03 kl. 10:45.
Citera
2023-05-03, 11:13
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Jaa.. Jag har både råkat ut för det och även inte fått mina ordrar av vendors som alltid har varit pålitliga.
Så jag har lite panik över att polisen kommer att ringa på min dörr vilken dag som helst
Ta det lugnt.
Vad du ska göra är att inte öppna dörren om de ringer på, utan endast svara på brev/samtal där du berättar att det inte är första gången någon beställer till dig, senast för två månader sen dök det upp dopnings-preparat i din brevlåda som du slängde på en gång. Det är faktiskt ganska vanligt förekommande, så låt lite irriterad på samma gång.
Citera
2023-05-03, 14:22
Medlem
Förde över pengar till arch tidig morgon. Inget har dykt upp ännu. Har någon annan varit med om att det tar flera timmar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in