Citat:
Ursprungligen postat av
fuckallyall
Det har gått över en månad och jag har beställt från tre olika säljare och inte fått något, va fan är det som försiggår?
Till saken hör att farbror blå hörde av sig och sa att dom blivit meddelade av postnord att dom funnit ett brev med misstänkt narkotika, men vafan har dom verkligen lyckats lägga vantarna på alla 3 brev? Fattar ingenting 🥺
Nu kommer man ju aldrig kunna beställa något i framtiden, min brevlåda lär ju vara hårdbevakad och så fort postnord får ett brev adresserat till mig så kommer väl snuten få ståfräs.. jävla överförmyndarsamhälle vi lever i. Vem fan tar skada av att jag sitter hemma och pundar i min ensamhet?
Av de få inlägg jag sett som ditt (Alltså folk med liknande problem) så har det bara funnits 4 lösningar (detta är bara vad jag läst och vet inte själv hur bra det kommer funka):
1. Vänta ca 6 månader till ett år innan du gör en ny beställning
2. Se till att öka dina internetköp lite mer av vardagliga saker, som elektronik, mat, kläder/smycken/hygiensaker, gärna mycket små saker ifall dina knarkköp mest varit personligt bruk, dvs 5g-25g så att dina vanliga köp gås igenom tills dom tröttnar så kommer dom så småningom iallafall lätta på dina restriktioner. Ingen garanti att de inte fortsätter ha koll på dig, men det hjälper till att förhindra att dom kollar igenom samtliga försändelser och förhåller sig till de som ser ut som klassiska knarkbrev.
3. Flytta
4. Hitta en säljare som faktiskt har BRA (RIKTIG) stealth.
Dessa är sällsynta - de få som jag kände till som faktiskt hade BRA stealth, och jag menar bättre än vad de flesta anser som bra - alltså riktigt stealth, har försvunnit. Jag har dock självklart inte koll på ALLA säljare, så du får lurka lite på archetyps forum och kika på de trådarna som rör just säljare med bra stealth.
Exempel på RIKTIG stealth var en kvinnlig säljare som fanns på FS3 och i början av archetyp.
Hennes förpackningar såg ut som att du köpt något online, och om du öppnade upp förpackningen så såg det ut som att du köpt KAFFE.
Enda anledningen till varför jag avslöjar hur stealthen såg ut på denna säljare är för att hon försvann för mer än ett år sen.