2023-03-26, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kidnappadIRL
Archetyp.cc

Ber mig bara att ladda ner Tor, i Tor.

Lök-länk någon?
Citera
2023-03-26, 14:51
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux

Lök-länk någon?

Vad menar du? Har du tor nedladdat?
Citera
2023-03-26, 15:06
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux

Lök-länk någon?

Prova skriv in det i din vanliga webbläsare
Citera
2023-03-26, 15:38
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufflis
Tänkte testa den sidan men rädd att hamna på fel sida, någon som kanske kan skicka länk till mig ?? 😊

https://darkweb.wtf/
Citera
2023-03-26, 17:03
Medlem
Nån mer som haft svårt att komma in på FS4 senaste timmarna? Var inne och satt in pengar i förmidags och gick hur bra som helst. Men nu när jag ska lägga beställning laddar inte ens sidan.
Citera
2023-03-26, 17:10
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Nån mer som haft svårt att komma in på FS4 senaste timmarna? Var inne och satt in pengar i förmidags och gick hur bra som helst. Men nu när jag ska lägga beställning laddar inte ens sidan.

Jag kommer inte in överhuvudtaget sedan dom nya säkerhetsåtgärderna gjordes. Skriver in all data till min användare sen gör captcha sen trycker cirkel och det händer nada laddar inte ens, har försökt en stund verkar som jag får vänta.
Citera
2023-03-26, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Jag kommer inte in överhuvudtaget sedan dom nya säkerhetsåtgärderna gjordes. Skriver in all data till min användare sen gör captcha sen trycker cirkel och det händer nada laddar inte ens, har försökt en stund verkar som jag får vänta.

Kommer inte ens till startsidan. "Onionsite has disconnected".
Citera
2023-03-26, 20:05
Medlem
Jävla kuksida. Funkar fortfarande inte. Någon annan som har samma problem?

Edit: Hmm nu gick det att komma till startsidan men inte längre. Skitgrejer. Får försöka lära mig archetyp.
Senast redigerad av antikristetkukhuve 2023-03-26 kl. 20:14.
Citera
2023-03-26, 20:44
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Jävla kuksida. Funkar fortfarande inte. Någon annan som har samma problem?

Edit: Hmm nu gick det att komma till startsidan men inte längre. Skitgrejer. Får försöka lära mig archetyp.

Testade att logga in för skojs skull. Det funkar visst, men använder man gamla normala adresser går det inte.

Man måste gå via flugsvamp.wtf, klicka i cirkeln m.m.

Sedan slussas man vidare till en sida där man får en länk som inte är fullständig + en bild med tecknen som saknas i länken. Sedan måste man öppna en ny flik, klistra in den ofullständiga adressen och själv skriva in rätt tecken på rätt ställen och då hamnar man på sajten precis som vanligt.

Men försöker man bara att använda en klassisk fs4-adress kommer man ingenstans. Så enda vägen nu är först via flugsvamp.wtf.

Mycket krångligt! Men allt funkar.
Citera
2023-03-26, 22:07
Medlem
Nr45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Testade att logga in för skojs skull. Det funkar visst, men använder man gamla normala adresser går det inte.

Man måste gå via flugsvamp.wtf, klicka i cirkeln m.m.

Sedan slussas man vidare till en sida där man får en länk som inte är fullständig + en bild med tecknen som saknas i länken. Sedan måste man öppna en ny flik, klistra in den ofullständiga adressen och själv skriva in rätt tecken på rätt ställen och då hamnar man på sajten precis som vanligt.

Men försöker man bara att använda en klassisk fs4-adress kommer man ingenstans. Så enda vägen nu är först via flugsvamp.wtf.

Mycket krångligt! Men allt funkar.
Stort tack för hjälpen ,snurrigt...men har man gjort det 1 gång så lungt=)
Citera
2023-03-26, 22:31
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nr45
Stort tack för hjälpen ,snurrigt...men har man gjort det 1 gång så lungt=)

Haha, tycker det kundes skötts mycket bättre, men vi får väl se. Känns som ddos minskar med folk inte kommer fatta något, de gick inte ut med någon information i förväg eller nått. Så enda sättet för ''vanligt'' folk är söka här, men förmodligen tror dom bara att sidan lagts ned nu många.

edit. men ja, tack för hjälpen !
Citera
2023-03-27, 02:23
Medlem
Om grejerna man har beställt förväntas komma tex en fredag men inte kommer den dagen och behöver ligga hos posten under helgen. Är de lungt eller?

Undrar även vad straffet funkar från 3 och upp till 7g 3cmc? Är de ringa eller grovt? Mvh Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in