2025-10-25, 21:52
Medlem
Köpt röka från 8 olika vendors på catharsis men inte blivit bäng typ. Sällsynt med starkt röka. Vissa annonser där det står i caps lock (stora bokstäver) att det ska tydligen ska slå så hårt som fan nej det stämmer inte har knappt känt av på det heller. Dags att lägga ned rökningen.
Citera
2025-10-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr
Köpt röka från 8 olika vendors på catharsis men inte blivit bäng typ. Sällsynt med starkt röka. Vissa annonser där det står i caps lock (stora bokstäver) att det ska tydligen ska slå så hårt som fan nej det stämmer inte har knappt känt av på det heller. Dags att lägga ned rökningen.
Är det nått man lärt sig av alla år på diverse handelsplatser så är det att så fort en vendor benämner sina produkter som ”DUNDER”, ”PRIMA”,”BÄSTA PÅ MARKNADEN” så är det 9.9/10 gånger bara ren skit.
Man får antingen hålla sig till större och väletablerade säljare eller se till att läsa både recensioner och i forumtrådar innan man köper något, att lita på att säljaren beskriver sin produkt ärligt går inte..
Citera
2025-10-25, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Är det nått man lärt sig av alla år på diverse handelsplatser så är det att så fort en vendor benämner sina produkter som ”DUNDER”, ”PRIMA”,”BÄSTA PÅ MARKNADEN” så är det 9.9/10 gånger bara ren skit.
Man får antingen hålla sig till större och väletablerade säljare eller se till att läsa både recensioner och i forumtrådar innan man köper något, att lita på att säljaren beskriver sin produkt ärligt går inte..
Även recensionerna är missvisande många ggr.
Citera
Igår, 00:00
Medlem
Citat:
Även recensionerna är missvisande många ggr.
Mjo.. Samma regel gäller även där.. Finns många som skriver typ ”inte hunnit testa än” eller ”riktigt dunder”, dom brukar man kunna ta med en nypa salt. Jag brukar utgå från de senaste recensionerna med lägst betyg, dessa brukar ofta stämma bäst
Citera
Igår, 21:25
Medlem
Är så trött på svagt röka som inte kickar har köpt från 8 vendors nu på catharsis men inget har gjort mig bäng vilket frustrerat mig så nu har jag bestämt mig för att beställa lite live resin av en fantastisk vendor på catharsis, men så har jag även slagit till mot himoods thca isolat, thca wax och 50% thca hash så vi får se.. Kommer dabba i bong.
Citera
Igår, 21:42
Medlem
Citat:
Är så trött på svagt röka som inte kickar har köpt från 8 vendors nu på catharsis men inget har gjort mig bäng vilket frustrerat mig så nu har jag bestämt mig för att beställa lite live resin av en fantastisk vendor på catharsis, men så har jag även slagit till mot himoods thca isolat, thca wax och 50% thca hash så vi får se.. Kommer dabba i bong.
Du med dina oväsentliga inlägg fyller säkert 75% av denna tråden de senaste veckorna. Är det 25:e gången du påpekar att du inte blir bäng på ditt röka? Detta är en allmän tråd för DNM:s, så alla är inte intresserade av att veta vad du kränger på Catharsis. Håll det till forumet på Cath istället. Jag använder själv Cath så jag har inget emot marknaden, men dina inlägg börjar bli ganska tjatiga...
Citera
Igår, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg97
Du med dina oväsentliga inlägg fyller säkert 75% av denna tråden de senaste veckorna. Är det 25:e gången du påpekar att du inte blir bäng på ditt röka? Detta är en allmän tråd för DNM:s, så alla är inte intresserade av att veta vad du kränger på Catharsis. Håll det till forumet på Cath istället. Jag använder själv Cath så jag har inget emot marknaden, men dina inlägg börjar bli ganska tjatiga...
Hej surpuppa. Anledningen till mina upprepande inlägg om att jag köpt från 8 olika vendors men inte blivit bäng det har att göra med frustration från min sida samt vill bara skriva av mig och höra ifall det är andra drabbade. Jag kränger inget utan köper endast.

Det är dessutom inte upp till dig vad ämnet för diskussion är. Jag är glad att jag hittat en lösning att gå vidare till att endast konsumera koncentrerat efter att ha rökt så mycket hash o gräs utan effekt. Det är dags att gå över till dabbning. Vad röker du själv?
Citera
Idag, 14:31
Medlem
Läste några inlägg i forumet. Finns en vendor på catharsis som droppade 50g bruning mitt på en fotbollsplan i en plastpåse bland barnfamiljer osv, som kom bort och blev dispyt. Var intressant att läsa tjafset, tydligen gav adminsupport hälften av pengarna tillbaka till köparen då det var det sämsta droppstället supporten någonsin sett enligt köparen.

Lite lustigt, droppa på en fotbollsplan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in