2023-10-21, 13:17
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckallyall
Det har gått över en månad och jag har beställt från tre olika säljare och inte fått något, va fan är det som försiggår?

Till saken hör att farbror blå hörde av sig och sa att dom blivit meddelade av postnord att dom funnit ett brev med misstänkt narkotika, men vafan har dom verkligen lyckats lägga vantarna på alla 3 brev? Fattar ingenting 🥺

Nu kommer man ju aldrig kunna beställa något i framtiden, min brevlåda lär ju vara hårdbevakad och så fort postnord får ett brev adresserat till mig så kommer väl snuten få ståfräs.. jävla överförmyndarsamhälle vi lever i. Vem fan tar skada av att jag sitter hemma och pundar i min ensamhet?

Ja har postnord meddelat polisen som i sin tur informerat dig att du har beställt knark är du rätt rökt. Att fortsätta beställa är rätt meningslöst. Kan säkert bli något som slinker igenom, fast antagligen lägger dom beslag på det med tills du uppnåt normalgraden av knark. Då får du det tufft.

Eftersom du inte verkar bry dig nämnvärt rekommenderar jag dig införskaffa ditt knark genom andra kanaler. Det är inte så svårt. Varje MENA arab känner antagligen 10 andra MENA araber som arbetar inom den branschen. Så länge du kan betala är dom oftast riktigt trevliga. Undvik handla på krita.
Citera
2023-10-21, 14:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Av de få inlägg jag sett som ditt (Alltså folk med liknande problem) så har det bara funnits 4 lösningar (detta är bara vad jag läst och vet inte själv hur bra det kommer funka):

1. Vänta ca 6 månader till ett år innan du gör en ny beställning
2. Se till att öka dina internetköp lite mer av vardagliga saker, som elektronik, mat, kläder/smycken/hygiensaker, gärna mycket små saker ifall dina knarkköp mest varit personligt bruk, dvs 5g-25g så att dina vanliga köp gås igenom tills dom tröttnar så kommer dom så småningom iallafall lätta på dina restriktioner. Ingen garanti att de inte fortsätter ha koll på dig, men det hjälper till att förhindra att dom kollar igenom samtliga försändelser och förhåller sig till de som ser ut som klassiska knarkbrev.
3. Flytta
4. Hitta en säljare som faktiskt har BRA (RIKTIG) stealth.
Dessa är sällsynta - de få som jag kände till som faktiskt hade BRA stealth, och jag menar bättre än vad de flesta anser som bra - alltså riktigt stealth, har försvunnit. Jag har dock självklart inte koll på ALLA säljare, så du får lurka lite på archetyps forum och kika på de trådarna som rör just säljare med bra stealth.

Exempel på RIKTIG stealth var en kvinnlig säljare som fanns på FS3 och i början av archetyp.
Hennes förpackningar såg ut som att du köpt något online, och om du öppnade upp förpackningen så såg det ut som att du köpt KAFFE.
Enda anledningen till varför jag avslöjar hur stealthen såg ut på denna säljare är för att hon försvann för mer än ett år sen.

Haha, känner igen henne som säljare KAFFE, Fan nöjd med henne ärligt bästa stealth på längre, men synd hon försvann...
Citera
2023-10-21, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishCat
Haha, känner igen henne som säljare KAFFE, Fan nöjd med henne ärligt bästa stealth på längre, men synd hon försvann...

Yep.
En av de bästa säljarna som fanns på den tiden. Supersnabb leverans and riktig stealth (alltså inte vad gemene man anser som bra stealth, utan när jag säger riktig stealth så menar jag verkligen STEALTH).

Väldigt bra hash och weed också.
Citera
2023-10-21, 15:00
Bannlyst
Hej mina överordnade!

Jag tackar för att ni i våras hjälpte en mycket gammal och upprörd man med att återigen få posten att bli mina omedvetna kurirer.

En fråga till er hjältar.

Jag ska till Norge där jag ska stöka runt och sälja min kropp. Undrar helt enkelt om dessa Inrikes-vendors kommer att kunna posta till Norge eller tror ni att det blir ett starkt nej på det?

Det enda som behövs är mig veteriligen något extra märke och en blå klisterlapp. Ska detta verkligen vara ett problem?

Funderar på att ta kontakt med en av mina män på ett mörkt forum men jag tänker att någon kanske har egen erfarenhet av detta så att jag slipper störa dessa människor.

Allt gott
Citera
2023-10-21, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Hej mina överordnade!

Jag tackar för att ni i våras hjälpte en mycket gammal och upprörd man med att återigen få posten att bli mina omedvetna kurirer.

Jag ska till Norge där jag ska stöka runt och sälja min kropp. Undrar helt enkelt om dessa Inrikes-vendors kommer att kunna posta till Norge eller tror ni att det blir ett starkt nej på det?

Det enda som behövs är mig veteriligen något extra märke och en blå klisterlapp. Ska detta verkligen vara ett problem?

Funderar på att ta kontakt med en av mina män på ett mörkt forum men jag tänker att någon kanske har egen erfarenhet av detta så att jag slipper störa dessa människor.

Allt gott

Help me help you...
Vilken marknad?

Om FS4, ingen aning.
Om Archetyp, så kan du se via knarkannonserna ifall dom skickar enbart inrikes eller även utrikes. Klicka på en annons och kika efter "Source" och "Ships to". Du vill nog ha dom där det står "Source: Sweden" och "Ships to: Europe" eller "Ships to: Worldwide".

Du kan även filtrera bort säljare som bara skickar inrikes på Archetyp.
Vid marknadens sökfunktion så hittar du "Source" och "Destination".

Finns säkert några Svenska säljare som skickar utrikes. Du kan även skicka direkt PM till några och fråga om de är villiga att skicka utrikes. Börja i så fall med de större/mer etablerade säljarna - för att hitta dessa så får du kika på archetyps forum och säljarnas egna trådar under kategorin "Official". Ta dom som har flera hundra eller 1000+ inlägg i sin tråd. Antalet inlägg är en bra indikator på hur populär en säljare är.

EDIT:
Gjorde själv ett test och satte "Source: Sweden" och "Destination: Norway" och fick upp 22 sidor (alltså 500+ annonser eftersom det är 24 annonser per sida) med svenska säljare som skickar inom Europa eller hela världen.
Senast redigerad av Dsfarfeg 2023-10-21 kl. 15:15.
Citera
2023-10-21, 15:09
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Hej mina överordnade!

Eller kolla på archetyp. Där kan man kryssa i vilket land det ska skickas från. Med lite flax hittar du norway där.

Allt gott

Det kallas tull. Tänk efter nu, varför väljer du att köpa inrikes när du kan beställa ditt knark bra mycket billigare utomlands.

Knark är förövrigt jättedyrt i Norge. Bättre söka på snapchat i det området du befinner dig. Där finns knarkförsäljare också.

Eller kolla på archetyp. Du kan kryssa i där från vilket land det ska skickas ifrån. Med lite flax hittar du norway där.
Senast redigerad av paskharen 2023-10-21 kl. 15:13.
Citera
2023-10-21, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Help me help you...
Vilken marknad?

Om FS4, ingen aning.
Om Archetyp, så kan du se via knarkannonserna ifall dom skickar enbart inrikes eller även utrikes. Klicka på en annons och kika efter "Source" och "Ships to". Du vill nog ha dom där det står "Source: Sweden" och "Ships to: Europe" eller "Ships to: Worldwide".

Du kan även filtrera bort säljare som bara skickar inrikes på Archetyp.
Vid marknadens sökfunktion så hittar du "Source" och "Destination".

Finns säkert några Svenska säljare som skickar utrikes. Du kan även skicka direkt PM till några och fråga om de är villiga att skicka utrikes. Börja i så fall med de större/mer etablerade säljarna - för att hitta dessa så får du kika på archetyps forum och säljarnas egna trådar under kategorin "Official". Ta dom som har flera hundra eller 1000+ inlägg i sin tråd. Antalet inlägg är en bra indikator på hur populär en säljare är.

Tack så mycket för ett utförligt och ett mycket bra svar. Självklart blir det en stadig säljare och siten är Arche.

Har sett att vissa släpper både in och ut genom Europa. Det är helt enkelt tvärlugnt när en stabil säljare har 'skickar utrikes'? Så lugnt detckan bli åtminstone?

Man har ju sparvhjärtat i halsgropen redan när man kör Inrikes så detta känns lite extra vidrigt faktiskt. Tex. Tull som haren skrev - men det är vad det är!

Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Det kallas tull. Tänk efter nu, varför väljer du att köpa inrikes när du kan beställa ditt knark bra mycket billigare utomlands.

Knark är förövrigt jättedyrt i Norge. Bättre söka på snapchat i det området du befinner dig. Där finns knarkförsäljare också.

Tack haren!

Trodde i min naivitet att det bara var att blåsa in i landet via tex. den värmländska skogen. Detta var tydligen fel och jag måste nu börja rodda i skiten. Huvudvärken kan ansluta igen.

Har fått lite förslag på olika säljare via Instagram och Snapchat. Dock så verkar inte dessa ha tillgång till mina kära- och mycket viktiga opiater. Benson ser dock att lösa sig.

Allt gott
Citera
2023-10-21, 16:18
Medlem
Citat:
[...]

Har sett att vissa släpper både in och ut genom Europa. Det är helt enkelt tvärlugnt när en stabil säljare har 'skickar utrikes'? Så lugnt detckan bli åtminstone?

[...]

Den enda gång jag köpt från utlandet var när jag själv bodde utomlands utanför Europa.
Bodde i en sunkig lägenhetsbyggnad där posten bara tryckes in genom postlådan i den extremt gigantiska portdörren, sedan låg allt huller om buller på golvet i trappen, om inte andra grannar var vänliga nog att plocka upp posten och lägga i skolådan som stod vid sidan av när dom upptäckte posten när dom öppnade porten vid hemkomst.
Jag kunde skriva vilket namn jag ville som mottagare när jag la min order (minns till och med mitt fake-namn jag använda - "Jerry Byrne") sen var det bara att rota genom skolådan när man kom hem.

Med andra ord, min erfarenhet av att handla utrikes är något otroligt annorlunda än vad din kommer vara, så jag kan inte svara på frågan.
Ditt inlägg fick mig dock att tänka tillbaka när man fortfarande var ung :P

Jag tror det absolut viktigaste är stealth, stealth och åter stealth när du ska handla utrikes. Du måste helt enkelt efterforska själv på archetyps forum efter säljare som har bra stealth.
Det bästa är nog faktiskt att starta en tråd på archetyp och helt enkelt fråga (eller skicka PM till flera säljare och fråga rörande utlandsutskick).
Citera
2023-10-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Fast vi vet ju alla som beställt och varit med på darknet att det är fortfarande "samma" säljare som hänger där. Även fast livslängden på en packare är några månader.

Jag har läst tvärtom, att skillnaden på darknet och gatan är att det är högt upp i hierakin. Därför kan dom många gånger erbjuda saker som inte finns tillgängligt på gatan, vad beträffar utbud, renhet etc.

Vilken gatuförsäljare har möjlighet att ge reship när det inte "anländer"?!

Stämmer inte för 5öre. Jag har 20+ års erfarenhet av droger och har aldrig haft något behov av att beställa på nätet, men dom få gånger jag gjort det så är det för att det varit överhypade produkter - som inte alls höll måttet i slutändan.

Det som finns på svenska markets är gatu standard plus att det är utbankat till max, och dom som handlar är färskingar som aldrig testat riktiga saker därför får skiten bra betyg trots att det är undermålig kvalité just för att dom inte har något att referera till.

Att dom har råd att reshippa är för att dom köper skit billigt, bankar ut det för att maximera förtjänst. Om dom inte reshippar kommer dom få dåliga betyg = affären dör.

Det enda undantaget till denna regel är heroin från utlandet, vilket håller mycket högre kvalitet än de svenska standarden, dock väldigt svårt att få igenom tullen
Citera
2023-10-24, 14:07
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Stämmer inte för 5öre. Jag har 20+ års erfarenhet av droger och har aldrig haft något behov av att beställa på nätet, men dom få gånger jag gjort det så är det för att det varit överhypade produkter - som inte alls höll måttet i slutändan.

Det som finns på svenska markets är gatu standard plus att det är utbankat till max, och dom som handlar är färskingar som aldrig testat riktiga saker därför får skiten bra betyg trots att det är undermålig kvalité just för att dom inte har något att referera till.

Att dom har råd att reshippa är för att dom köper skit billigt, bankar ut det för att maximera förtjänst. Om dom inte reshippar kommer dom få dåliga betyg = affären dör.

Det enda undantaget till denna regel är heroin från utlandet, vilket håller mycket högre kvalitet än de svenska standarden, dock väldigt svårt att få igenom tullen

Läs några inlägg längre ner. Tiderna har förändrats.

Sedan om du har 20 års erfarenhet av droger så är det nog dags att lägga dom på hyllan. Droger har en tendens att inverka på negativt på det mesta. Framförallt när det kommer att till att se sammanhang och tänka objektivt. Så det är inte direkt något som ger dig plus i kanten. Hade jag varit du hade jag nog valt att hålla det för mig själv.
Citera
2023-10-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus

Köper du tjack, commercial hash/weed, heroin, mdma/xtc, piller mm så är det ju samma som på gatan men man kan hitta top shelf hash (Dry Sift) och kokain (om man köper av rätt personer) som är av bra kvalitet som är svårt att fixa irl utan bra kontakter. Du verkar ha kört fel produkter av fel säljare för det är lättare att hitta bra kvalitet om man vet vilka man ska handla av och man kan till 90% skita i betygen för dom flesta ger högsta betyg fast det är skit så bättre att läsa på få forumet (Archetyp) och handla av dom man har bra erfarenhet av.
Citera
2023-10-24, 19:24
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Köper du tjack, commercial hash/weed, heroin, mdma/xtc, piller mm så är det ju samma som på gatan .

Skulle påstå att tjacket är av lägre kvalitet på dark web. Även de bästa försäljarna har ganska utbankat. Men då det gäller MDMA , hasch och weed så stämmer säkert det du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in