2023-09-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisen33
jag tror inte du behöver oroa dig. hänt mig flera gånger
har de trillat in än? tänkte beställa själv
Citera
2023-09-27, 22:06
Medlem
Citat:

frågar ni så ka ni väl logga in på flashback igen å säga om de e lugnt. som att kräva utana att ge. gör det själv men försöker undika
Citera
2023-09-28, 02:09
Medlem
yournotlikemes avatar
Kommer för tillfället inte in på Arch. Har ej varit inne på ca 1 månad. Kommer ni in eller har jag missat nåt?
Citera
2023-09-28, 07:00
Medlem
Citat:
Ingenting ännu
Citera
2023-09-28, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dostojevskij22
Ok, jag har läst massor med sidor nu och en skrev några inlägg ovanför att han köper Moreno för 1600. Jag kollar på både kraken, localmonero och agoradesk och fattar inte vilket betalningssätt man ska använda för att kunna göra det?? Jag vill inte behöva pröjsa 2000kr för en monero för att man använder swish. Så hur ska man betala för att få billig Monero? Vad är SEPA?
Sedan har jag uppfattat att kraken har billigast avgift på typ 50-100 spänn men de andra tar 20% vilket är sjukt mycket!!

Vet inte vad sepa är och vad jag har förstått så är det billigare att köpa crypto på kraken med Revolut men har aldrig testat. Bara skapa ett konto på kraken så köper du med ditt bankkort med bank id som vilket annat köp på nätet.

Så kan du ju testa med Revolut vid ett senare tillfälle, köper du med ditt bankkort på kraken så blir det ca 5% i avgift.
Citera
2023-09-28, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Kommer för tillfället inte in på Arch. Har ej varit inne på ca 1 månad. Kommer ni in eller har jag missat nåt?

På archetyp.cc så finns det 2 länkar, den översta är en direkt länk som brukar strula ibland men få finns en andra länk lite längre ner på sidan där du får klippa ut och klistra in bokstäver/siffror, den funkar bättre.

Ingen raketforskning precis
Citera
2023-09-28, 11:30
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKapital
Förde över pengar från wallet till Flugsvamp, de har gått ett par timmar så jag funderar på om jag blivit blåst?

Du behöver nog inte oroa dig för någon blåsning, det där med överföringar till flugsvamp och att det tagit lång tid har hänt mig ett par få gånger med och då har det ibland tagit någon dag eller två i värsta fall.

Men om du går in på ditt flugsvamp konto och så scrollar du ner till "Transaktionshistorik" så kollar du om du kan hitta någon insättning "Pågående" hittar du det så är det bara att vänta.

Och om du fortfarande inte fått in några pengar inom ett par dagar så ta kontakt med support, dom har alltid hjälpt mig fort dom fåtal gångerna jag haft problem.
Citera
2023-09-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKapital
Ingenting ännu

är det fof inte inne?
Citera
2023-09-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Du behöver nog inte oroa dig för någon blåsning, det där med överföringar till flugsvamp och att det tagit lång tid har hänt mig ett par få gånger med och då har det ibland tagit någon dag eller två i värsta fall.

Men om du går in på ditt flugsvamp konto och så scrollar du ner till "Transaktionshistorik" så kollar du om du kan hitta någon insättning "Pågående" hittar du det så är det bara att vänta.

Och om du fortfarande inte fått in några pengar inom ett par dagar så ta kontakt med support, dom har alltid hjälpt mig fort dom fåtal gångerna jag haft problem.
Uppfattat.
Citera
2023-09-28, 18:22
Medlem
Citat:
är det fof inte inne?
Nej tyvärr
Citera
2023-09-30, 15:47
Medlem
Undrar varför TOR inte fungerar efter uppdatering? Not connecting. : (
Citera
2023-09-30, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Undrar varför TOR inte fungerar efter uppdatering? Not connecting. : (
Provat byta node? De kan sluta fungera ibland, annnars så kolla i tor-loggarna om vart din connection bryts eller om det är någon handshake som inte lyckas
Brukar åtgärdad efter byte av nodes
Senast redigerad av Sleazetjackisen 2023-09-30 kl. 16:36. Anledning: Felskrivning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in