Citat:
Ursprungligen postat av
creepyone
Va ett tag sen man höll på med detta. Men gått och blivit mer och mer sugen sista tiden. Och funderar på archetyp men det blir ta mig fan allt svårare och krångligare att kirra krypto valuta ta mig fan! Ska till ett jävla krångel för att få in lite deg på en sida.
Förstår att arche bara tar xmr/monero och jag blir fan inte klok på hur fan man köper det. Är det localmonero som gäller eller? Jag skiter i växelkurser och sparande av en hundring elle två pga av fees och sånt. Skiter i att hålla på med krypto mixer för att va EXTRA anonym osv. Vill bara kunna handla xmr snabbt och enkelt.
Kan man swisha nån som har bra "rating" på local monero och få det insatt till den adress man vill är det så enkelt!?? Eller är det nån som kan ge ett schysst svar.
Hoppa över localmonero, dyrt och vissa säljare informerar till polisen. Köp på kraken.com, köper du för t.ex 1000kr så kostar det inte mer än 50-60kr i avgift och sen kostar det ju knappt nått att skicka monero.
Kan ni inte läsa par sidor bakåt i tråden innan ni ställer era frågor för det är ju nästan bara samma frågor hela tiden om vilka länkar som gäller och vart man ska köpa coins.
PS använd inga länkar som ni får här av säkerhets skull men archetyp.cc är officiell.