2023-08-09, 12:23
Medlem
Begins avatar
arch är nere enligt dark.fail kom in på några länkar men det var phising mest troligen så lät bli
Citera
2023-08-09, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
arch är nere enligt dark.fail kom in på några länkar men det var phising mest troligen så lät bli
Jag kom in på min "egen" precis.
Citera
2023-08-09, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catsa22
Nån annan som har haft detta problem?
Skickade 0,0039 btc från electrum till mitt fs4 konto och pengarna syns på kontot i en minut, sedan försvinner de och det går inte att köpa nåt, efter ett tag syns pengarna på kontot igen osv osv. Detta har hänt 5 gånger nu

Hur har det gått? Löst sig eller fortfarande problem?
Citera
2023-08-09, 14:55
Medlem
creepyones avatar
Va ett tag sen man höll på med detta. Men gått och blivit mer och mer sugen sista tiden. Och funderar på archetyp men det blir ta mig fan allt svårare och krångligare att kirra krypto valuta ta mig fan! Ska till ett jävla krångel för att få in lite deg på en sida.

Förstår att arche bara tar xmr/monero och jag blir fan inte klok på hur fan man köper det. Är det localmonero som gäller eller? Jag skiter i växelkurser och sparande av en hundring elle två pga av fees och sånt. Skiter i att hålla på med krypto mixer för att va EXTRA anonym osv. Vill bara kunna handla xmr snabbt och enkelt.

Kan man swisha nån som har bra "rating" på local monero och få det insatt till den adress man vill är det så enkelt!?? Eller är det nån som kan ge ett schysst svar.
Senast redigerad av creepyone 2023-08-09 kl. 14:58.
Citera
2023-08-09, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traderjoe
Hur har det gått? Löst sig eller fortfarande problem?

Tyvärr inte. Har satt in en support ticket till de sedan igår, som fortfarande ej har blivit svarat på. Mitt transaction har 251 confirmations så det måste va fel på flugsvamps sida. Blir skit irriterad
Citera
2023-08-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Va ett tag sen man höll på med detta. Men gått och blivit mer och mer sugen sista tiden. Och funderar på archetyp men det blir ta mig fan allt svårare och krångligare att kirra krypto valuta ta mig fan! Ska till ett jävla krångel för att få in lite deg på en sida.

Förstår att arche bara tar xmr/monero och jag blir fan inte klok på hur fan man köper det. Är det localmonero som gäller eller? Jag skiter i växelkurser och sparande av en hundring elle två pga av fees och sånt. Skiter i att hålla på med krypto mixer för att va EXTRA anonym osv. Vill bara kunna handla xmr snabbt och enkelt.

Kan man swisha nån som har bra "rating" på local monero och få det insatt till den adress man vill är det så enkelt!?? Eller är det nån som kan ge ett schysst svar.

Köp valfri kryptovaluta på valfritt sätt, ladda ner plånboken "Exodus" och växla den krypto du skickat dit till XMR i din Exodus plånbok. Skicka sen XMR vart du vill!

Bäst och billigast.
Citera
2023-08-09, 19:15
Medlem
Nu fungerar archetype för min del i alla fall. Både privata och den allmänna.
Citera
2023-08-09, 20:10
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sambucu
Köp valfri kryptovaluta på valfritt sätt, ladda ner plånboken "Exodus" och växla den krypto du skickat dit till XMR i din Exodus plånbok. Skicka sen XMR vart du vill!

Bäst och billigast.

Ok har konto på binace men jävla swedbank är ju så förbannade känsliga mot all krypto valuta kan ju inte köpa nått där för fan. Har du några tips på bra sidor säg inte safello för där har jag redan åk på svartlistan
Citera
2023-08-09, 20:33
Medlem
Citat:
Ok har konto på binace men jävla swedbank är ju så förbannade känsliga mot all krypto valuta kan ju inte köpa nått där för fan. Har du några tips på bra sidor säg inte safello för där har jag redan åk på svartlistan

Jag brukar köpa mina BTC genom Quickbit appen. Bäst pris för BTC och fungerar klockrent med Nordea
Citera
2023-08-10, 10:05
Medlem
Vad brukar ni i Stockholmsområdet ha för ungefärlig leveranstid när ni handlar inrikes? Jag drog en första beställning i helgen och är lite nojig att det beslagtagits eller snotts av någon postgubbe. Var en väldigt liten beställning.
Är från en känd och uppskattad vendor på at så är 99% säker på att det inte är dem som skulle ha fuckat upp. Majoriteten reviews hävdar 2-3 dagars leveranstid, kan jag räkna med att paketet ej kommer fram om det inte dumpar ner på fredag? (utdelning mån,ons,fre).

Endast beställt två gånger tidigare och det var från fs3 för några år sedan. Ena beställningen var värd en hel del tusenlappar och adresserad till min vän, den andra betydligt mindre, under tusenlappen och adresserad till mig. Ingen av dessa kom fram.
Hade varit så jävla typiskt om samma sak händer nu.
Citera
2023-08-10, 11:36
Medlem
Citat:

Hoppa över localmonero, dyrt och vissa säljare informerar till polisen. Köp på kraken.com, köper du för t.ex 1000kr så kostar det inte mer än 50-60kr i avgift och sen kostar det ju knappt nått att skicka monero.

Kan ni inte läsa par sidor bakåt i tråden innan ni ställer era frågor för det är ju nästan bara samma frågor hela tiden om vilka länkar som gäller och vart man ska köpa coins.

PS använd inga länkar som ni får här av säkerhets skull men archetyp.cc är officiell.
Citera
2023-08-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin

ja får hopppas de bara e dos attacker o så.. sida n börjar bli förstor men ja sitter man o försöker komma in hela tiden så till slut kommer man in. störigt som fan måste in där nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in