Flashback bygger pepparkakshus!
2023-06-15, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loadedglizzy
kan nån dma deras nya onion eller tror jag kan blivit phishad ?

Du skall inte lita på länkar du ser här eller får via PM.

Ända riktiga länken jag vet jag sett här är archetyp.cc men har nada koll på fs4.
Citera
2023-06-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottochblandat1
Vi har ju samma problem!

Inget funkar för mig heller

Varför envisas ni med fs4 om jag får fråga?
Citera
2023-06-15, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det finns fortfarande folk som åker dit för cannabisinnehav i USA så jo de lägger ner resurser på det men det beror säkert på vilken delstat det är. Men om DEA kopplas in kan du garantera att de kommer lägga ner resurser.

Ja säkert, inte mina problem. Men många säljare från Cali/US har telegram så det är ett bra ställe att hitta nya kranar men jag säljer inte själv och skickar inga känsliga uppgifter där men som sagt bra för att kolla bilder/videor och menyer.
Citera
2023-06-15, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syndrome
Hej, jag har en fråga, vilken sida är bäst att växla BTC till monero till?

Jag använder mig utav cryptoswap.se
Brukar ta 1-3 confirmations på blockchain sen har jag pengarna i min xmr-wallet.
Citera
2023-06-15, 12:35
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks

För att de inte har blivit blivit lurade tillräckligt mycket ännu.

Jag har märkt att många har en toleranströskel med hur mycket de tål att bli lurade på tills de går över en viss smärttröskel och först då börjar de få en nolltolerans att bli lurade. Jag har märkt det så jävla många gånger och många som håller på att luras vet om det så de håller på och luras på småbelopp hela tiden i stor skala för de vet att det är massor som inte märker det eller inte bryr sig om det bara handlar om småbelopp.
Citera
2023-06-15, 13:52
Medlem
Citat:

Haha jag envisas inte på något sätt. Det är bara så att det alltid har fungerat så inte haft något anledning att fundera på att handla någon annanstans.

Nu är jag bara irriterad att jag förlorat pengar.

Vilken sida ska jag handla på tycker du?
Citera
2023-06-15, 13:55
Medlem
Citat:
För att de inte har blivit blivit lurade tillräckligt mycket ännu.

Jag har märkt att många har en toleranströskel med hur mycket de tål att bli lurade på tills de går över en viss smärttröskel och först då börjar de få en nolltolerans att bli lurade. Jag har märkt det så jävla många gånger och många som håller på att luras vet om det så de håller på och luras på småbelopp hela tiden i stor skala för de vet att det är massor som inte märker det eller inte bryr sig om det bara handlar om småbelopp.

Detta är ju första gången som det inte funkar för min del. Försöker bara förstå vem som lurat mig och vart mina pengar tog vägen.

Vart ska man handla tycker du?
Citera
2023-06-15, 14:03
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Detta är ju första gången som det inte funkar för min del. Försöker bara förstå vem som lurat mig och vart mina pengar tog vägen.

Vart ska man handla tycker du?

Just nu hittar du väldigt mycket svenska säljare på Archetyp, jag tror inte du hittar fler någon annanstans.
Citera
2023-06-15, 20:18
Medlem
Citat:
Just nu hittar du väldigt mycket svenska säljare på Archetyp, jag tror inte du hittar fler någon annanstans.

Ok tack. Och hur hittar jag rätt adress dit?
Citera
2023-06-15, 20:20
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ok tack. Och hur hittar jag rätt adress dit?

https://archetyp.cc
Citera
2023-06-15, 21:46
Medlem
Citat:
Den frågan ställer jag mig själv nästan varje gång jag går in o läser i denna tråd, fan från typ första sidan, hela vägen till sista sidan så är tråden fylld med borttappade insättningar, uteblivna leveranser, noll respons från support, folk som råkat bli phisade - och samtliga inlägg handlar om fs4..
Och varje gång någon har problem så blir dom hänvisade att byta marknad till archetyp men likt förbannat fortsätter folket att bli avlurade sina stålar och hålla på med fs4.

Fan en snabb titt igenom tråden, och även den med bristande iq borde ju kunna se att man kanske bör överväga att inte använda sig av den marknad som ständigt tampas med problem, jag hade aldrig vågat chansa och sätta in pengar på fs4 ö.h.t. efter att ha läst ett par inlägg i denna tråd 😅
Och om man tycker att Monero är så mycket ”krångligare” än btc så kanske man inte bör hänga på .onion marknader utan fundera på att kanske lägga ner sin drogkarriär..
Citera
2023-06-16, 00:09
Medlem
SoCos avatar
Vilken jävla plåga i röven det har blivit, nu måste man till och med dekrypta länkjävlarna, jag får väl gå nykter i det här jävla sossesamhället då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in