2023-05-26, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ifkgbg00
Fick samma fel. Enda sidan jag gått in på för att hämtat länk har varit Luffarns, då det är en sida man lätt kommer ihåg.
Om så är fallet att någon kapat kontot, då vet man vem som fiskar efter konton...
Ska bli intressant att se hur mitt saldo ser ut när/om jag får mitt konto restorat.

Som sagt det är flera stycken som varnat för Luffarn's länkar och jag känner inte igen dom!

Gå bara in via archetyp.cc och sen sparar du add och byter lösenord!
Citera
2023-05-26, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongpetter
Vilka markets gäller om man inte vill beställa inrikes, utan röka från USA exempelvis?

Finns ett par på archetyp.cc som skickar till Europa men annars är det mycket Telegram och liknande.
Citera
2023-05-26, 20:15
Medlem
jewclaws avatar
Har Arche legat nere länge? Testade för första gången igår på någon vecka, fortfarande samma..
Citera
2023-05-26, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Har Arche legat nere länge? Testade för första gången igår på någon vecka, fortfarande samma..

Nope.

Använd Archetyp.cc för att få en mirror, inget annat.

... såvida inte du har fått en privat mirror, vilket du hittar under:
Logga in på Archetyp -> Settings -> Private Mirror List

Jag har lagt 3 ordrar totalt, en förra veckan och 2 denna vecka.
Inga problem att komma in.

... jag har dock flera privata mirrors, vilket gör det enklare för mig att komma in än för andra som inte är lika aktiva på forumet, eller generellt på darknet.
Citera
2023-05-28, 01:49
Medlem
någon mer som upptäckt nån ny verifiering vid inloggning nu? man ska flla i bokstäver som fattas ?

nu på archetyp
Citera
2023-05-28, 04:46
Medlem
flowerpower900s avatar
Ja jag har fan hållt på i 5 timmar. Funkade skitbra i början och lärde mig sidan men nu går det inte alls. Var en hel del steg i början som tog lite tid, förståeligt för säkerhetens skull.

"Below you will find a mirror that is cut"

Nej, det finns det inte.

Det står också att man ska ladda ner TOR när jag redan är inne på tor. Sidan kanske är ddos:ad, aja man får se..
Senast redigerad av flowerpower900 2023-05-28 kl. 05:14.
Citera
2023-05-28, 04:49
Medlem
flowerpower900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obixx
någon mer som upptäckt nån ny verifiering vid inloggning nu? man ska flla i bokstäver som fattas ?

nu på archetyp

Fick du det att fungera?
Citera
2023-05-28, 04:53
Medlem
flowerpower900s avatar
Nån annan som vill testa och se om sidan funkar för er? Refreshat sidan och startat om tor säkert 50 gånger men samma resultat.

Inga pengar därinne men hade vart kul att se hur sidan ser ut jämfört med exempelvis FS, även om jag inte ska köpa nåt.

Går ju googla fram mirror - länkar men det vågar jag mig inte på med tanke på scamsidor 🫨
Senast redigerad av flowerpower900 2023-05-28 kl. 05:04.
Citera
2023-05-28, 05:24
Medlem
Citat:

nu på archetyp
Ja och det var inte några problem all logga in efter man gjorde det?
Citera
2023-05-28, 09:02
Medlem
Citat:

nu på archetyp

Ny? Så har det varit i minst ett halvår. Ja du ska fylla i bokstäverna/siffrorna där det står ***.

Obs använd bara: archetyp.cc och ingen annan variant.
Citera
2023-05-28, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Nån annan som vill testa och se om sidan funkar för er? Refreshat sidan och startat om tor säkert 50 gånger men samma resultat.

Inga pengar därinne men hade vart kul att se hur sidan ser ut jämfört med exempelvis FS, även om jag inte ska köpa nåt.

Går ju googla fram mirror - länkar men det vågar jag mig inte på med tanke på scamsidor 🫨

Ska fungera om det inte är nån uppdatering, nej du ska inte googla fram några mirrors utan använd bara: archetyp.cc och sen när du kommit in på sidan så spara url, nu skiter jag i denna tråden framöver och så får ni fucka upp hur mycket ni vill för ni är HOPPLÖSA!

Är 90% av tråden 14-15 år?
Citera
2023-05-28, 09:07
Medlem
Min insättning har fortfarande inte dykt upp på Archetyp efter 5 dagar... Kollar alltid noggrant igenom alla steg när jag växlar/sätter in pengar. Vet någon vad det kan bero på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in