2023-04-05, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Allmän varning ifall detta stämmer men skrevs nyss på Archetyp!

var försiktiga nu. alla vet vad som hände med Flugsvamp 3!
be folk ta det lugnt nu det kanske stämmer
håll i era slantar kvinnor och män. barn ska inte handla endå!
Hopp det förklarar en hel del faktiskt.. Dessa har tyvärr lämnat. Va En av dom bästa.. Tragiskt..
Citera
2023-04-05, 18:12
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlimMadness83
Hopp det förklarar en hel del faktiskt.. Dessa har tyvärr lämnat. Va En av dom bästa.. Tragiskt..
Vad dillar du om?
Citera
2023-04-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Vad dillar du om?

Det som nämns på sida 356 om existscam 🫣😮‍💨.. Dom som nämns i texten va number one..
Citera
2023-04-06, 09:42
Medlem
trainriders avatar
Någon mer som inte kommer in på flugsvamp 4.0?
Citera
2023-04-06, 14:47
Medlem
jewclaws avatar
Hur har eran postgång sett ut det senaste när det kommer till archetyp? Verkar inte få igenom ett skit, och då är det ju ändå etablerade vendors. Många selektiva scams verkar det som.. Eller så är jag bara otålig. Skickades söndag/måndag och fortfarande ingenting.
Citera
2023-04-06, 16:37
Medlem
Citat:
Hur har eran postgång sett ut det senaste när det kommer till archetyp? Verkar inte få igenom ett skit, och då är det ju ändå etablerade vendors. Många selektiva scams verkar det som.. Eller så är jag bara otålig. Skickades söndag/måndag och fortfarande ingenting.

Jag har inte märkt av någon förändring och fortsätter att få det jag beställer.
Citera
2023-04-06, 17:18
Medlem
Haaunteds avatar
Någon som vet hur länge dom dynamiska adresserna till Fs4 varar?
Citera
2023-04-06, 17:37
Medlem
Citat:
Jag/polaren fick idag varsitt brev av 4 ordrar (2/4 ordrar) väntar iof fortfarande på 2 ordrar till men tror dom kommer på tisdag (postmord som inte sköter sig tror jag)
Citera
2023-04-06, 19:26
Medlem
Citat:

Samma här, allt har upphört.. Det behövs bättre stealth helt enkelt. Vissa skickar med såkallade företags lappar på och inte bara dessa bruna vadderade breven med bara namn på. Dom verkar bli stannade av PN idag.. Man känner sig lite maktlös faktiskt, vet fan inte var man ska beställa längre..
Citera
2023-04-06, 23:31
Medlem
Tänkte skaffa cake Wallet till iPhone

I appstore finns tre olika

1. Cake-defi

2. Cake wallet

3. Monero.com by cake wallet

Vilken ska man använda?

Mvh
Citera
2023-04-07, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlimMadness83
Samma här, allt har upphört.. Det behövs bättre stealth helt enkelt. Vissa skickar med såkallade företags lappar på och inte bara dessa bruna vadderade breven med bara namn på. Dom verkar bli stannade av PN idag.. Man känner sig lite maktlös faktiskt, vet fan inte var man ska beställa längre..
Sluta sprid lögner. Beställ av de som skickar breven så ska du se att de kommer fram!
Citera
2023-04-07, 15:46
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Har någon märkt att fs4 är nere?
Ja.

Edit: Nej. Kom in på en annan adress än den vanliga jag brukar använda. Testa alla olika som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in