Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Pundare som kallar andra för pundare är riktiga luffare .
Angående luffare - han som driver sajten "luffarn".
Tror ni han fått betalt för att husera länkar och guider till flugsvamp? Vet att hans länkar var affilate-länkar förr. Hans sida var en ingång många Svensson använde som ville handla på FS.
Att jag undrar beror på att hans tonfall är så otroligt rövalickigt . De är så duktiga och bra, och alla fick minsann chansen att ta ut sin pengar, och de var så seriösa och vad FINT av grabbarna att donera pengarna till TOR-project osv.
*Haha, om det där med pundarna var riktat mot mig så ska du veta att jag inte ser det som ett skällsord riktigt, är fjuttad som fan själv och anser mig nog tillhöra den gruppen, vanligtvis.
Luffaren måste nog ha fått pengar känns det som men vem vet, han kan vara någon slags liberterian snubbe kanske som gör det ideologiskt.
Tjacket var ju under all kritik länge på fsf, det håller jag helt med om, men köper man inte det som kostar 250-399kr så hittar man lätt bra tjack, och bra heroin och bra röka, å benso å kokain! Nä jag gillade utbudet på röka, och mina paket dök upp nästan alltid. Dispyter fick jag minst en pengarna tillbaka på direkten så att hela sidan skulle vara scam kan jag inte hålla med om.