2021-11-03, 07:51
Medlem
Cashews avatar
Av drygt 50 köp så uteblev paketet två gg, ena gg fick jag pengarna tillbaka, andra släppte jag dom. Rökat var bra, billigt och en gång fick jag 20 gram för lite vilket kompenserades så jag fick 30 gram extra gratis. Tjack var det lite lurigt med men fanns helt klart stabila kranar på det. Kul att se alla experter som knappast kan ha handlat på fs3 med tanke på all bullshit dom skriver. Haha pundare som blir superkränkta över att knarklangarna tog pengar och stack, själv tänkte jag att det var smart av dom att sluta på topp och utanför cellen. Tristom man torskade pengar men sånt kan hända i den här branschen.
Citera
2021-11-03, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
Kan varna för att det är en SCAM sida, har insider info. Köp absolut inget där, där står att det finns reggade säljare som absolut inte reggat sig där, FS 4.0 är ett desperat försök att sno folks pengar, riktiga horungar

Därför jag uppmanade till försiktighet tidigare i tråden när det kommer till FS4. Visst är de horungar om man väljer att försöka scamma, men vad kan man förvänta sig av kriminella egentligen?
Citera
2021-11-03, 08:03
Medlem
st33rs avatar
Pundare som kallar andra för pundare är riktiga luffare .

Angående luffare - han som driver sajten "luffarn".
Tror ni han fått betalt för att husera länkar och guider till flugsvamp? Vet att hans länkar var affilate-länkar förr. Hans sida var en ingång många Svensson använde som ville handla på FS.

Att jag undrar beror på att hans tonfall är så otroligt rövalickigt . De är så duktiga och bra, och alla fick minsann chansen att ta ut sin pengar, och de var så seriösa och vad FINT av grabbarna att donera pengarna till TOR-project osv.
Citera
2021-11-03, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Oavsett blir man grovt kriminell om man styr Sveriges största narkotikamarknad...

Jo det är klart men det jag menade var att det knappast några kända gäng-kriminella som styrde sidan.
Citera
2021-11-03, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Tror ni han fått betalt för att husera länkar och guider till flugsvamp? Vet att hans länkar var affilate-länkar förr. Hans sida var en ingång många Svensson använde som ville handla på FS.

Att jag undrar beror på att hans tonfall är så otroligt rövalickigt . De är så duktiga och bra, och alla fick minsann chansen att ta ut sin pengar, och de var så seriösa och vad FINT av grabbarna att donera pengarna till TOR-project osv.

Inga pengar har gått till TOR-project! Hur kan man ens tro en sekund på det?
Citera
2021-11-03, 08:19
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Jag?
Det är fler än mig vilket du kan se i den här tråden? Men du är väl en av dem som kom springande till undsättning så fort någon etablerad säljare fick lite kritik på forumet..

Tycker du det är rimligt att radera kritik mot säljare på sitt forum? Då är administrationen inte objektiva och heller inte så i escrow systemet..

Men bli blåst du, det blir nog fint det.

När säljare kallar köpare för psykotiska fittor och köpare påvisar detta, då tar admin bort detta..för säljaren kunde ju få dåligt rykte.
Vad är det för mening att ens ha ett escrow system då? I 99 av 100 fall blir det ju fördel säljare?
Sedan finns det ju 1/100 som får rätt så det inte ska se helt sjukt ut, vem vet hur det varit bakom scenen där, har säljarna gett procent på dispyter också till admin?
Nä, mer sjukt system än den här sidan har jag faktiskt aldrig sett.

En del säljare är dryga, det är inte något som borde påverka dispytutgången, undrar hur fan du kan ha lyckats bli blåst så många gånger? Du borde gjort lite research innan, Gick visst att se vilka som ahde bra och var pålitliga via det rätt värdelösa forumet, man fick läsa lite mellan raderna och se hur läget var innan man beställde, och kolla dispyt procenten såklart.
Köper du knark från en langare i orten ska du fan va glad om du blev kallad för psykedelisk fitta om du ska börja jiddra, det är inte amazon liksom.
Citera
2021-11-03, 08:19
Medlem
Passa er jävligt noga för fake protonmail/wickr add, ni skulle skrivit ner dom innan FF gick ner, ta inte emot nån add från någon ni inte litar på.
Citera
2021-11-03, 08:24
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

*Haha, om det där med pundarna var riktat mot mig så ska du veta att jag inte ser det som ett skällsord riktigt, är fjuttad som fan själv och anser mig nog tillhöra den gruppen, vanligtvis.
Luffaren måste nog ha fått pengar känns det som men vem vet, han kan vara någon slags liberterian snubbe kanske som gör det ideologiskt.
Tjacket var ju under all kritik länge på fsf, det håller jag helt med om, men köper man inte det som kostar 250-399kr så hittar man lätt bra tjack, och bra heroin och bra röka, å benso å kokain! Nä jag gillade utbudet på röka, och mina paket dök upp nästan alltid. Dispyter fick jag minst en pengarna tillbaka på direkten så att hela sidan skulle vara scam kan jag inte hålla med om.
Citera
2021-11-03, 08:27
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Jo det är klart men det jag menade var att det knappast några kända gäng-kriminella som styrde sidan.
Nej det tror inte jag heller, nästan alla som torskat i både sverige och utomlands för att ha haft marknader har stått utanför den traditionella kriminaliteten.Sen finns det säkerligen lite överlappande grejer mellan alla.
Har för mig att brå rapporten skrev det också.
Citera
2021-11-03, 08:29
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Japp, samt hur admins gick in och raderade 2 st 1/5 omdömen på en viss säljares sida efter att denne fifflande säljaren lipade och svor att jag var ett trollkonto. Finns 3 st (finns säkert en handfull till) säljare som jag vet har kunnat påverka admin till många förmåner som exempelvis få bort 1/5 omdömen, utan ens att admin kontaktad mig eller så.

Nu sägs det att de öppnar en ny.
Vet även att måånga säljare har uttryck väldigt negativa saker som de har varit med om av just admins beteende.

Tror många säljare har fått nog.
En av dem är en säljare som har varit med där i över 4 år med 4.98 i betyg.

Några av säljar

Vilka säljare? Häng ut dom! Flashback skiter väl i det?
Citera
2021-11-03, 08:33
Medlem
Cashews avatar
En lustig detalj jag märkte är att flera säljare uppenbarligen är en och samma, när de erbjuder menyer via mail så ser man att det är exakt samma som en del andra. Förvånar mig inte, bra att sprida ut sig.
Citera
2021-11-03, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
I den bästa av världarna så fanns det ett objektivt forum som köparna gav betyg på säljarna.
Förr i tiden, minns inte när så såldes mycket droger på forum som man blev inbjuden till via PM här på Flashback.
Det slutade alltid illa, men man fick tag i kontakter som man kunde göra affärer med utan mellanhänder.

Det fanns även ett forum som hette något med scam, scammers avslöjades.
Detta är internethistoria innan darknet, jag vill bara visa hur det gick till förr och varför det övergick till Flugsvamp.
Köpare ville ha en plattform som gjorde att de inte kunde bli blåsta.

Flugsvamp 1,2,3 och nu 4 är en illusion som gör att köpare känner sig säkra, fast kanske 50% blir blåsta
genom att varan inte skickas, eller att det är fultjack.

Nu är vi igen i en situation utan en plattform, fast de tidigare inte ens fungerade.

Varför då inte kräva en bra fungerande som gynnar oss köpare?
Detta är ett guldläge för oss att ta diskussionen om hur en fungerande plattform kan fungera och som vi alla kan må gott av.
Har jag rätt eller har jag jävligt rätt?

Nattport var riktigt bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in