Citat:
Ursprungligen postat av
dunderskuggan
Förutom det riksvidriga i att exit scamma hundratals kunder och säljare på sjuka summor stålar har man ännu värre skadad varumärket Fs för gott. Det är fan det värsta. Nu va det inget primärt tillhåll för egen del men man är ju efterbliven om man inte förstår vidden av vad dom gjort.
En rejäl spiral av turbulens och jävelskap kommer skapas i vaccumet, en stor del av en illegal marknad som fanns på en och samma plats kommer förflyttas ut på gator och torg med all skit det innebär.
Man trodde nånstans att det fanns någon heder bland människor som besitter färdigheterna som krävs för att driva en sådan sajt men i slutändan är det samma pack och lågliv som majoriteten av alla langare. Giriga själviska äckel. Lite förvånad är man, men inte helt oväntat vid närmare eftertanke.
Nej gott folk, Fs körde dom i graven för gott, tänker inte bevärdiga "nr4" med ett endaste besök någonsin. Det bör ingen med lite värdighet göra.
Hehehe, säg istället tusentals kunder. Det fanns +15.000 köpare. Säg att hälften var aktiva köpare...blir en hel del. Jag hade 1800 kr kvar. Folk tänker varför man har kvar pengar där. Jo för att varje procedur (köp av btc)tills att de finns på mitt fs konto kostar i genomsnitt 350 kr ibland 400 kr. Därav har många haft pengar på sitt fs konto.
Sedan har ju admins valt att utföra sin sk. Avveckling just de 5 gyllene dagarna på fs där det då finns som mest pengar på alla fs konton. Det har grisarna vetat om.
Men skulle de ha sagt sanningen genom text meddelandet som vi möttes av gällande "uppdatering" när vi loggade in så hade ju hela fs system krashat"
Typ "hej vi lägger ner fs för gott.."
Ja, då hade jag samt +10.000 till försökt att rädda sina knarkpengar, samtidigt.
De skulle då ha grävt sin egen grop.
Då skulle inte ens admins själva komma in
Plus att många digitala avtryck skulle inte ha rensats bort.