2021-11-01, 21:22
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Var det inte runt julafton som FS 2 stängdes ner? lol
Nej det var tidigare på hösten 2018
Citera
2021-11-01, 21:30
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Att stänga ner FS lär snarare öka gängvåldet och dra in folk i kriminalitet. Skillnad på att sitta hemma och beställa än att gå ut i kriminella kretsar och leta efter droger.

Dags för svenssons att bli kriminella på heltid då
Senast redigerad av LeChapo 2021-11-01 kl. 21:47.
Citera
2021-11-01, 21:39
Medlem
cateatdogs avatar
Jag som medelålders man är skitsugen på lite grönt ibland.
Kranarna här omkring vågar jag inte använda för dom vet vem jag är ...kommer såklart komma till slut.
Hur säkert är det att köpa på nätet ig?
Om man bara vill röka på ett par gånger i månaden?
Citera
2021-11-01, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Haha kontakter har jag också, men av dina 2000 så är nog max 20 som är kranar.

Och? Det är ju köpare man tjänar pengar på.
Är ju vädligt olika.
En del har flera olika kranar, andra har hittat ett fåtal som gunkar bra som samaerbetat i flera år.
Citera
2021-11-01, 21:47
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etan1112
Och? Det är ju köpare man tjänar pengar på.
Är ju vädligt olika.
En del har flera olika kranar, andra har hittat ett fåtal som gunkar bra som samaerbetat i flera år.

Jo men 2000 kranar? 😎🧐
Citera
2021-11-01, 21:54
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Något om att jag var skyldig till ringa narkotikabrott men åklagaren valde att lägga ner det, fick två likadana brev då två lika stora ordrar blev tagna inom loppet av två veckor. (Brajja under 5g).

Jag slutade där och då för jag orkade inte ha polisen i arslet igen så jag gick tillbaka till irl handeln istället.

Men det var kung sålänge det funkade, fick igenom flera hundra beställningar inom loppet av ~8 år så succes raten är hög sålänge man inte blir flaggad.
Tror du snackar skit, ifall ens brev blir plockat av snuten blir man hörd som ”vittne”, sedan skulle aldrig man använda ordet ”skyldig till” vare sig av polis eller åklagare, ”misstänkt” heter det alltid, tills man är funnen skyldig.

Till skillnad från dig så vet jag av erfarenhet, sluta skräm upp folk.
Citera
2021-11-01, 22:02
Medlem
Tänk hur mycket pengar dom kommer skrapa in när dom stänger sidan för gott. Alla som inte har koll att stålarna
Citera
2021-11-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Att stänga ner FS lär snarare öka gängvåldet och dra in folk i kriminalitet. Skillnad på att sitta hemma och beställa än att gå ut i kriminella kretsar och leta efter droger.
Droger är inte roten till våldet. Våldet på gatan handlar mestadels om hämnd, revirtänk osv. Har aldrig hört att någon har blivit skjuten där drogerna är orsaken.
Citera
2021-11-01, 22:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Tror du snackar skit, ifall ens brev blir plockat av snuten blir man hörd som ”vittne”, sedan skulle aldrig man använda ordet ”skyldig till” vare sig av polis eller åklagare, ”misstänkt” heter det alltid, tills man är funnen skyldig.

Till skillnad från dig så vet jag av erfarenhet, sluta skräm upp folk.
Lol!

Det var snart två år sedan jag kommer inte ihåg exakt hur brevet var formulerat.

Detta var efter en stor "darknet-offensiv" mot min lokala postterminal som pågick några veckor, i samband med detta pratades det en del i media om att polisen ville luckra upp brevsekretessen för att komma åt små haschbitar.

Själv tror jag åklagaren sa till polisen att plocka stora ordrar med allt vad det innebär (husis, punktning osv) och inte driva åtal mot personer som beställt två gram röka.

Nej, väljer förundersökningsledaren att lägga ner (vilket var åklagaren i detta fall) blir man inte kallad till förhör så är det någon som serverar bajsmackor så är det du.

Tack ska du ha, du tillförde ingenting till tråden.
Citera
2021-11-01, 22:20
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Jag som medelålders man är skitsugen på lite grönt ibland.
Kranarna här omkring vågar jag inte använda för dom vet vem jag är ...kommer såklart komma till slut.
Hur säkert är det att köpa på nätet ig?
Om man bara vill röka på ett par gånger i månaden?
Väldigt säkert. Antagligen det säkraste sättet att få tag på sitt godis, OM man beställer inrikes.

Sök upp en svensk blogg som heter Luffarn. Där hittar du allt du behöver veta om hur man hanterar bitcoin och handlar tryggt på darkweb.

Läs på. Så är du redo för shopping när Flugsvamp 4.0 öppnar.
Senast redigerad av Jiren 2021-11-01 kl. 22:22.
Citera
2021-11-01, 22:56
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Dags för svenssons att bli kriminella på heltid då

Eller hur! Dags att gå ihop ett gäng Svenssons och skaffa en egen produktionskedja för droger för eget bruk.
Citera
2021-11-01, 23:06
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Ja, fattar inte heller varför folk lägger in tusentals kronor på sitt konto
Lite som att be en random person hålla dina pengar medans du går och pissar
Narkotika är inte gratis. Man kanske vill köpa en större mängd. Slippa avgifterna vid varje insättning. Det är nog de vanligaste anledningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in