2023-03-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoloco
Beställde 2 paket ungefär samtidigt
Första anlände samma vecka.
Andra paketet har jag varit tvungen att förlänga autosläpp på.

Börjar bli nojjig med håller tummarna att det är ovädret som gör det. Båda från arch.

kommer du in på arch?

De har ju ny sån där kod system för att komma in, förut ringar, du massa konstiga meningar, hur gör du där?

Lycka till med din beställning me!
Citera
2023-03-07, 14:43
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friinuet
kommer du in på arch?

De har ju ny sån där kod system för att komma in, förut ringar, du massa konstiga meningar, hur gör du där?

Lycka till med din beställning me!

Man trycker på sitt användarnamn som står i en av boxarna
Citera
2023-03-07, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Man trycker på sitt användarnamn som står i en av boxarna

tack!
Citera
2023-03-07, 17:18
Medlem
Nr45s avatar
Någon mer som har problem att komma in fs4 ,stannar vid dom där cirklarna....Aldrig gjort förr ,bara står o matar kommer inte till inloggningen?

Kanske är oväder o skit som gör allt segt. Brukar släppa
Citera
2023-03-07, 22:45
Medlem
Hur vet man att man är inne på riktiga FS? Tror jag har rätt men första gången jag använder och känns ju inte speciellt svårt att sätta upp en fejkdomän
Citera
2023-03-08, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Tack för bra förklaring. Såg att den jag körde via hade FE och jag själv har nyskapat konto sen vet jag att den vendorn är legit. Men man ska markera de som mottaget ändå när man fått de trots att de är FE eller?
Är det Finalize Early så åker pengarna rakt till säljaren. Du behöver nog inte göra mycket mer efter det. Litar du på säljaren och vice versa så får du skriva att du inte fått det, eller släng ett att du fått det! Möjligt det finns olika system och där man ändå ska klicka "jag har fått varan" ifall det mäts hur snabb en säljare är.
Citera
2023-03-08, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Är inte escrow-systemet, och därmed dispyt-möjligheten, den enda anledningen att handla genom en market?
Vad är det för skillnad på att betala FE och att handla direkt från en säljare via dess egna sida/kontaktuppgifter?

Får du inget så står du där med byxorna nere. Hur som helst.
Jag tänker att på en marknadsplats har du 700 stånd, medan om du går ner till Olles Frukt så är det vad du kan välja mellan! Det är väl den skillnaden jag ser. Jag vet inte hur du handlar via en "vanlig" sida om det inte är legit :P
Citera
2023-03-08, 12:24
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Jag tänker att på en marknadsplats har du 700 stånd, medan om du går ner till Olles Frukt så är det vad du kan välja mellan! Det är väl den skillnaden jag ser. Jag vet inte hur du handlar via en "vanlig" sida om det inte är legit :P

Kan tänka mig att på plattformarna så kan man ge omdöme med ju
Citera
2023-03-08, 12:52
Medlem
Många på FB som köper här va? Man blir rätt sugen. Nått tips? Kör mest amfetamin och hash.
Citera
2023-03-08, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTimeNoSee
Hur vet man att man är inne på riktiga FS? Tror jag har rätt men första gången jag använder och känns ju inte speciellt svårt att sätta upp en fejkdomän

Tror FS är rätt dött.. en annan marknad som gäller nu.
Citera
2023-03-08, 15:37
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Många på FB som köper här va? Man blir rätt sugen. Nått tips? Kör mest amfetamin och hash.

Gå in på Luffarn och kika runt, rätt bra info där med guider mm. Använd inte flugsvamp 4 utan Archetype och handla med Monero inte bitcoins. Bitcoins är inte säkra idag.

Femma vaket går på trehundra spänn för 100%igt. Puk ligger på olika priser från tusen för tjugo G till trehundra grammet lol. Lycka till
Citera
2023-03-09, 00:24
Medlem
TeleporteraTalibans avatar
Vad kan man förvänta sig för utgång vid en dispyt ? Vad bör man liksom nöja sig med och acceptera som minst innan man blandar in moderator. Tänkte om det finns nån "standard". Paket som inte dykt upp gäller det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in