2023-02-07, 16:55
Medlem
flykick666s avatar
Jag satte över bitcoins i söndags till FS, fortfarande ingenting på mitt konto.. Jag kan inte heller kontakta support för det finns ingen captcha att skriva in i fältet.. vad fan är det frågan om? Jag vet att dom lämnat stället jag köpte dom ifrån, dubbelkollat wallet adress.. Vafan lisom, vad ska man göra nu? Jag kan ju inte kontakta supporten
Citera
2023-02-07, 17:08
Medlem
flykick666s avatar
Kan man skriva till supporten utan att gå igenom deras sida.. Jag satte över pengar jag verkligen hade behövt i handen om dom inte kommer in på flugsvamp.. Vad är det som händer? Har dom börjat scamma folk, fan om det är så
Citera
2023-02-07, 17:50
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Jag satte över bitcoins i söndags till FS, fortfarande ingenting på mitt konto.. Jag kan inte heller kontakta support för det finns ingen captcha att skriva in i fältet.. vad fan är det frågan om? Jag vet att dom lämnat stället jag köpte dom ifrån, dubbelkollat wallet adress.. Vafan lisom, vad ska man göra nu? Jag kan ju inte kontakta supporten

Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Kan man skriva till supporten utan att gå igenom deras sida.. Jag satte över pengar jag verkligen hade behövt i handen om dom inte kommer in på flugsvamp.. Vad är det som händer? Har dom börjat scamma folk, fan om det är så

Det är exakt det som händer. Vill man inte bli scammad får man hålla ögonen öppna.

Läxan är nog lärd för din del. Aldrig mer FS.
Citera
2023-02-07, 21:34
Medlem
flykick666s avatar
Är det så att dom börjat scamma vanliga folk på FS? Det är ju en stor grej.. Ska man råda alla man känner nu då som använder flugsvamp att använda nån annan? Alla använder ju flugsvamp.. När detta kommer ut är dom ju körda
Citera
2023-02-07, 21:42
Medlem
Nu har jag nollat mina beställningar på vendors fördel. Orkar inte tjaffsa om 4 mindre summor. Jag har personligen ingen erfarenhet av Arch men många andra har. Kör på arch istället. Fs4 är Röd för mig. Mvh
Citera
2023-02-07, 23:11
Medlem
Har en bekant som nyligen har både satt in pengar på Fs4 och fått hem sin beställning. Kommer även in på sidan utan problem. Har hela tiden fungerat felfritt för mig. Även väldigt nyligen. Är det bara vissa konton som har problem?
Citera
2023-02-07, 23:16
Medlem
Zigarettens avatar
Hmm jag förstår inte varför folk ska envisas med att använda FS när det inte har varit bra sedan 2.0. Det finns ju andra marknader där ute med samma utbud, om inte till bättre priser till och med.

Jag har aldrig använt 4.0 och kommer aldrig att göra det, använde 3.0 och hade inte jättemycket problem där men när 2.0 försvann så förstod åtminstone jag att "the golden age" för svenska markets är förbi.

Alla klagar ju på FS 4.0 och om jag inte har läst fel så är det inte bättre nu än vad det var från början.
Det är era pengar, tänk lite innan ni gör insättningar till en jävla skitsida med tveksamma ägare där folk blir scammade till höger och vänster.
Citera
2023-02-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Hmm jag förstår inte varför folk ska envisas med att använda FS när det inte har varit bra sedan 2.0. Det finns ju andra marknader där ute med samma utbud, om inte till bättre priser till och med.

Jag har aldrig använt 4.0 och kommer aldrig att göra det, använde 3.0 och hade inte jättemycket problem där men när 2.0 försvann så förstod åtminstone jag att "the golden age" för svenska markets är förbi.

Alla klagar ju på FS 4.0 och om jag inte har läst fel så är det inte bättre nu än vad det var från början.
Det är era pengar, tänk lite innan ni gör insättningar till en jävla skitsida med tveksamma ägare där folk blir scammade till höger och vänster.

För ens egen del funkade det bra i en lång period ändå. Det gröna hälsade på med jämna mellanrum hela tiden, allting gott. sen efter en tids paus vände det. Svårt att argumentera emot något som fungerat bra en sådan lång tid. Nu känns det av i efterhand.
Citera
2023-02-08, 00:18
Medlem
Kan tillägga att jag har handlat minst 100 gånnger på Fs4 Av en och samma vendor under min tid. Och mina omdömen och poäng inte finns kvar. Jag antog att det inte skulle vara ett problem. Jag hade fel. Ja ja kan inte bevisa det men jag hoppas att ni läser mina inlägg och tar till informationen jag giver er så att andra kanske tänker till en gång extra. Jag vill inte smutskasta men läget ser som så ut..

Jag delar med mig utav denna upplevelse och information så att andra kan läsa och bilda sig en uppfattning om vad som kan ske när man handlar.

Pma gärna eller svara på mina inlägg för fortsatt vuxen dialog och information gällande delade erfarenheter.

Mvh Argviking / PistolM
Senast redigerad av ArgViking 2023-02-08 kl. 00:20.
Citera
2023-02-08, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Haha varför? Funkar felfritt. Får ni samples för att smutskasta fs? Om inte annat så är alla sidor likadana i slutändan. Pengar pengar pengar.. håll käften nu va. Handla och sköt ditt din luffare.

Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Kan tillägga att jag har handlat minst 100 gånnger på Fs4 Av en och samma vendor under min tid. Och mina omdömen och poäng inte finns kvar. Jag antog att det inte skulle vara ett problem. Jag hade fel. Ja ja kan inte bevisa det men jag hoppas att ni läser mina inlägg och tar till informationen jag giver er så att andra kanske tänker till en gång extra. Jag vill inte smutskasta men läget ser som så ut..

Jag delar med mig utav denna upplevelse och information så att andra kan läsa och bilda sig en uppfattning om vad som kan ske när man handlar.

Pma gärna eller svara på mina inlägg för fortsatt vuxen dialog och information gällande delade erfarenheter.

Mvh Argviking / PistolM

Ändrade du uppfattning?
Tråkigt att du var så aggressiv. Du kommer tillbaka lite mer ödmjuk när du själv blir blåst.
Citera
2023-02-08, 01:03
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten

Osäkerhet 100%, efter all år på flugsvamp känns det väl lite mörkt och läbbigt att tassa in på en ny sida. Så pass känslomässigt involverad kan vi människor vara till saker och ting, att vi inte ens vågar ge en ny drogshop en chans...

Kunde lika gärna varit jag, så jag ska inte försöka mästra dessa olyckspojkar och flickor överhuvudtaget. Men hörrni, archetyp är runt hörnet!
Citera
2023-02-08, 01:20
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Osäkerhet 100%, efter all år på flugsvamp känns det väl lite mörkt och läbbigt att tassa in på en ny sida. Så pass känslomässigt involverad kan vi människor vara till saker och ting, att vi inte ens vågar ge en ny drogshop en chans...

Kunde lika gärna varit jag, så jag ska inte försöka mästra dessa olyckspojkar och flickor överhuvudtaget. Men hörrni, archetyp är runt hörnet!

Ja det kan jag väl ändå ha lite förståelse för, jag känner mig gammal i gamet nu då jag var på både fs1, 2, dm, fs3 men aldrig fs4.

Har haft över 100 omdömen på en av dessa webbplatser utan dispyter, men jag märkte att även på archetyp så finns det riktiga idioter nu för tiden trots att det är runt hörnet och bra mycket bättre än vad fs3 var. Fs4 verkar ju vara ren katastrof och fs3 var inte bra heller... Fan gubbar ta er till archetyp istället, det är säkrare åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in