Citat:
Ursprungligen postat av
exade
F.S har blivit mycket sämre vad gäller vendors, också köpt sen första flugsvamp... även sålt på både arch och fs.2 och 3.
Men visst, det kommer oftast fram, men som sist fick jag ksalol som inte fungerade. Posten som alltid tog 2- arbetsdagar tar nu 1.5 veckan mm... vet ej om det är postnord eller ej men tror intere det eftersom jag innan för bara 3 v sen la hos en välkänd säljare jag köpt ksalol av i år och år och som är 110% och han sålde från fs.4 och det kom på 3 dagar, samma med en annan vendor på fs.4
Har ej köpt på arche så kan inte jämföra men många jag hört som säger de är bättre och säkrare aang vendors där iaf.
Från FS.4 vet jag barra att man kan inte litas spå varken vendors med bra recensioner/låg dispyt eller postnord längre, spec. med nya postlagen och hur dåliga många vendors är på att packa ordentlig stealth.
MvH
Så är det bland alla marknader, silkroad, fs, Archetyp osv...
Du kan inte lita hundra på recensioner, du måste skapa dig en egen uppfattning. Och dom flesta som finns på flugan, finns på Archetyp med..
Sist jag beställde ifrån Archetyp fick jag en karta lös i brevet, av en högrankad svensk säljare som skryter om sin Stealth... Dvs 0 stealth...
Så dom är inte bättre där, dom som är bäst på stealth i världen är vendors från Nederländerna, men dom är ett högrisk land så..
Har la blivit blåst en gång på flugan då jag fick pepparkaksdeg istället för hasch 😅.
Men det är en av flera hundra beställningar.
Fick själv vänta över 40 dagar på ett inrikes paket ifrån Archetyp. Välkänd säljare med.
Och jo, PostNord har ett stort ansvar när det gäller förseningar, ända sen första silkroad tiden då man sålde en del där..
Nu känner jag en som säljer både via HB, flugan och Archetyp. Han sköter utskicken vad jag vet, men det kan ändå ta 2-15 dagar för ett paket å komma fram..
Så dåliga vendors finns överallt.
Det viktigaste enligt mig är säkerheten sidorna har mot farbror blå.