2023-08-29, 17:12
Medlem
limpwaldnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cipip
Nu är flugsvamp uppe igen. Mitt safello-konto är sen länge fryst. Jag har LF bank och då kan jag inte använda det kortet, jag har Klarna och norwegian-kory också men dom har också blockerat köp av krypto. Hur kan jag köpa och föra över till fs?
Jag använder localcoinswap sedan localbtc stängde ner , fungerar bra faktiskt
Citera
2023-08-29, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limpwaldny
Jag använder localcoinswap sedan localbtc stängde ner , fungerar bra faktiskt

Vilken betalningsmetod ska jag välja om jag inte kan köpa med kort?
Citera
2023-08-29, 17:26
Medlem
limpwaldnys avatar
Citat:
Vilken betalningsmetod ska jag välja om jag inte kan köpa med kort?

Finns handlare som kör med Swish
Citera
2023-08-29, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limpwaldny
Finns handlare som kör med Swish
Är det säkert?
Citera
2023-08-29, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Är du verkligen 18+? Läskigt att någon som är vuxen och inte vet hur man skickar ett brev, hur ska du klara dig i livet? Skämtar lite med dig men samtidigt inte.

Haha jag förstår dig! Nej jag är 20+ men var osäker just för namn osv men såklart tänkte jag skriva postnummer och stad! Men ville bara dubbelkolla eftersom första gången!
Citera
2023-08-29, 19:06
Medlem
Jag gjorde order idag gick supersmidigt! Fixade crypto via Swish super gött!
Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta? Min står fortfarande som ”inte accepterad” eller liknande
Citera
2023-08-29, 20:48
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvet8795
Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta? Min står fortfarande som ”inte accepterad” eller liknande
Brukar få mina saker på 1-3 dagar efter beställning. Har dock hänt att jag fått vänta upp till 3 veckor men dom gångerna är lätträknade
Citera
2023-08-29, 23:34
Medlem
Citat:
Nu är flugsvamp uppe igen. Mitt safello-konto är sen länge fryst. Jag har LF bank och då kan jag inte använda det kortet, jag har Klarna och norwegian-kory också men dom har också blockerat köp av krypto. Hur kan jag köpa och föra över till fs?

Det billigaste är att skaffa ett Revolut-konto och deposita pengar på och växla till EURO (ingen fee) sen för du över dem till Kraken och köper Xmr där. Förlorat bara några kronor om jag sätter in 1000kr.

Local Monero har fantasilkurser

Såg du skrev om flugsvamp men samma princip gäller fast köp btc istället.
Senast redigerad av Kaffef1lter 2023-08-29 kl. 23:36.
Citera
2023-08-31, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvet8795

Som nån annan skrev växla på Kraken.com nästa gång. Dyrt på LocalMonero och inte så säkert att köpa crypto av privata personer i detta landet, informatörer.
Citera
2023-08-31, 12:43
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Som nån annan skrev växla på Kraken.com nästa gång. Dyrt på LocalMonero och inte så säkert att köpa crypto av privata personer i detta landet, informatörer.

Exakt, håll dig borta från Local Monero. Vissa säljare ger ibland information till snuten, och har du swishat så är det ett lätt bevis på köpet. Uppmanar alla att hålla er till KRAKEN.
Citera
2023-08-31, 15:44
Medlem
Jag förde över 750kr. I min cake wallet har jag 746kr. Köper du med debit card eller genom coinbase och måste växla blir du blåst och håll er undan localmonero. Golare och fantasikurser.
Citera
2023-08-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notreg89
Jag förde över 750kr. I min cake wallet har jag 746kr. Köper du med debit card eller genom coinbase och måste växla blir du blåst och håll er undan localmonero. Golare och fantasikurser.

Så var handlar du då, om du får ut 746 kronor av 750?
Själv är jag lat & kör localmonero & swish. Kostar fan en förmögenhet.

Tyvärr har mitt revolutkonto slutat fungera då jag inte har något aktuellt leg. Fungerar det med vanligt kortköp på någon av de billigare ställena?
Har också cakewallet, har någon gång köpt därigenom men har för mig att det kostade en del det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in