2022-05-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Och vad händer om du går till den adressen som visas? Du fattar att du kan klippa och klistra adresserna som visas, du behöver inte sitta och skriva av dem?

Ja haha såklart jag fattar, men frågan är varför jag inte kan komma in på sidan, väldigt konstigt. Brukar vara inne varje dag, och idag kommer pengarna!!
Citera
2022-05-26, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Och vad händer om du går till den adressen som visas? Du fattar att du kan klippa och klistra adresserna som visas, du behöver inte sitta och skriva av dem?

Det ordnade sig :P haha. Höll på att tappa andan där ett tag alltså. Tack för hjälpen 😅
Citera
2022-05-26, 23:49
Medlem
Märker att det är många som är osäkra när det gäller archetyp, även om den inte är svensk så känns det precis som en svensk sida, svenskarna äger forumet. Och man väljer Sweden när man klickar i uppgifter om vilken produkt man söker, att ta utanför Sverige är en mycket större risk. Vilket är ganska onödigt, när vi har bra vendors här hemma i Sverige.

Det första man behöver göra är att ladda ner Tor browser. Sen skapa konto på archetyp. Luffarn.com har länkar som alltid ska funka.

För att överföra pengar, så tycker jag att cake wallet är väldigt smidigt och enkelt, finns både på android och iPhone.
Du köper bitcoin, och sen när du överför så ändrar den till xmr, din xmr plånboks adress hittar du på ditt konto, och det är den adressen du överför till. Simpelt!
Citera
2022-05-27, 12:38
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Märker att det är många som är osäkra när det gäller archetyp, även om den inte är svensk så känns det precis som en svensk sida, svenskarna äger forumet. Och man väljer Sweden när man klickar i uppgifter om vilken produkt man söker, att ta utanför Sverige är en mycket större risk. Vilket är ganska onödigt, när vi har bra vendors här hemma i Sverige.

Det första man behöver göra är att ladda ner Tor browser. Sen skapa konto på archetyp. Luffarn.com har länkar som alltid ska funka.

För att överföra pengar, så tycker jag att cake wallet är väldigt smidigt och enkelt, finns både på android och iPhone.
Du köper bitcoin, och sen när du överför så ändrar den till xmr, din xmr plånboks adress hittar du på ditt konto, och det är den adressen du överför till. Simpelt!
Kräver cake wallet KYC?
Citera
2022-05-27, 18:26
Jag har nu satt in på archetyp via kraken. Står att der är skickat. Men inga pengar i min wallet på archetyp. Vet någon hur lång tid detta brukar ta innan pengarna landar där. Första gången för mig jag använder archetyp. Tacksam för svar
Citera
2022-05-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillew29
Jag har nu satt in på archetyp via kraken. Står att der är skickat. Men inga pengar i min wallet på archetyp. Vet någon hur lång tid detta brukar ta innan pengarna landar där. Första gången för mig jag använder archetyp. Tacksam för svar

Rekommenderar att du skickar pengarna till en privat wallet innan.
Citera
2022-05-27, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av kallemaan
Rekommenderar att du skickar pengarna till en privat wallet innan.
Trodde det funkade via kraken också? har jag tabbat mig nu? är pengarna borta?
Citera
2022-05-27, 19:26
Löste sig pengarna kom in nu
Citera
2022-05-27, 19:46
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Någon som har koll på om posten jobbade idag?
Citera
2022-05-27, 19:56
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnMatrix
Någon som har koll på om posten jobbade idag?
Har för mig det är klämdag idag
Citera
2022-05-27, 21:07
Medlem
Psykonaut-s avatar
Är 5G tjack 2022 samma som 1G tjack 1999?

Eller har jag blivit immun?

Det tjack som rekommenderas på de interna forum på darnet-sajterna, som även om de vet att att allt är skit är också skit för mig.
Kokain vet jag inte ens varför folk vågar köpa om tjacket är typ 5-10%.
Citera
2022-05-28, 01:23
Medlem
Zuccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Är 5G tjack 2022 samma som 1G tjack 1999?

Eller har jag blivit immun?

Det tjack som rekommenderas på de interna forum på darnet-sajterna, som även om de vet att att allt är skit är också skit för mig.
Kokain vet jag inte ens varför folk vågar köpa om tjacket är typ 5-10%.
Du har blivit grovt lurad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in