2022-11-29, 19:42
Medlem
LeChapos avatar
Kan tillägga att jag fick två paket som blev beställda i helgen. Snabbt som fan!
Var ifrån archetyp.
Senast redigerad av LeChapo 2022-11-29 kl. 19:54.
Citera
2022-11-29, 19:46
Medlem
Vad säger ni om detta inlägg? Se spoilern

(FB) Kungsbackabo åtalas, hade 270 kilo amfetamin hemma (Flugsvamp 3.0 grundarna?)
Citera
2022-11-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Har försökt söka runt lite men hittar ingenting.
Någon som vet ifall det går att betala med enbart bankkort utan att omvandla till krypto.
Fullt medveten om hur korkad idén är, men är mer nyfiken på ifall det går eller om det endast är krypto som gäller 😕
Nej det går inte betala med bankkort på darknet. Ovanligt det gör någonstans om det inte gäller lagliga grejer såklart.

Är inte så svårt att omvandla pengarna men du kanske ska börja med 200 kr för säkerhetsskull och håll dig till archetyp för att undvika scammers och läs ordentligt i tråden osv.

Lycka till och var rädd om dig!

Finns det folk som inte har problem, ni som inte skriver om problem, får ni era paket som ni ska?
Handlar mest med utkörning idag men ibland är man sugen på något mer nischat ju…
Citera
2022-11-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Väntat 10timmar på att mina pengar ska föras över samma adresser dubbelkollat sista gången jag vågar fippla med moreno heeelvetes kuk saknar de gamla goda tiderna…

Kan tilläggas att jag lyckats 10+ ggr innan men mina tusan lappar gick upp i rök

Löste sig problemet för dig?

Citerar mig själv här nedan med potentiell lösning på problemet.

Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Är det Archetyp? Antar det eftersom du nämner Monero.

Wallet -> Deposit recovery -> Klistra in din TXID -> Klicka på rätt cirkel.
Nu bör pengarna dyka upp.

Om inte, skicka in en support-ticket till supporten.
Citera
2022-11-29, 22:24
Medlem
Freddrostarrs avatar
Hej!

Om man beställer från UK, är det större risk att det fastnar i tullen eftersom dom inte är med i EU längre? Tänker om man skulle beställa en liten mängd som skickas i ett litet kuvert.
Det är ju inget paket som ska deklareras med moms osv.
Citera
2022-11-30, 00:56
Medlem
Vilken plånbok bör man använda för monero? Vilken är "moneros electrum" så att säga? Skicka mig nu inte en länk till någon pisswallet som äter upp många procent när det sedan skickas vidare till marknaden för att ni inte har koll tack!
Citera
2022-11-30, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Nej det går inte betala med bankkort på darknet. Ovanligt det gör någonstans om det inte gäller lagliga grejer såklart.

Är inte så svårt att omvandla pengarna men du kanske ska börja med 200 kr för säkerhetsskull och håll dig till archetyp för att undvika scammers och läs ordentligt i tråden osv.

Lycka till och var rädd om dig!

Finns det folk som inte har problem, ni som inte skriver om problem, får ni era paket som ni ska?
Handlar mest med utkörning idag men ibland är man sugen på något mer nischat ju…
Jag har inte haft några problem. Beställer väldigt ofta också. Allt kommer fram som det ska. Från FS4. Nästan uteslutande från en eller två säljare dock. Men har väl slunkit med nån syra eller sådär ibland. Men ja allt har funkat som det ska under längre tid för mig.

Är det problem är det uteslutande säljarna, de jag kan komma på rak arm är en jag är stammis hos under flera år nu som haft problem med leveranstiderna ganska länge. Men det kommer alltid fram. Och dom är sköna och ger massa gratis för att man är stammis så det är lugnt att det tar ganska mkt tid. (2 veckor cirka).

Men det är det största problemet jag upplevt. Köper dock uteslutande LSD, gräs och thc-vape.
Citera
2022-11-30, 03:20
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Vad säger ni om detta inlägg? Se spoilern

(FB) Kungsbackabo åtalas, hade 270 kilo amfetamin hemma (Flugsvamp 3.0 grundarna?)

Luktar totala fantasier. Förmodligen gått in lite för hårt och blivit desillusionerad.
Citera
2022-11-30, 08:51
Medlem
Någon som har testat 10 mg zopliclon från archetyp?
Får man den berömda smaken ? Någon skillnad mot svenska 7,5mg?
Citera
2022-11-30, 12:28
Avstängd
at0m3ns avatar
Uppdatering fick mitt brev idag, alltså 8 dagar från beställning, 5/5.
Ha is i magen det är postnord som strular.
Citera
2022-11-30, 15:37
Medlem
Tommyshelbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Uppdatering fick mitt brev idag, alltså 8 dagar från beställning, 5/5.
Ha is i magen det är postnord som strular.

Uppdatering fick inte mina brev idag. Ett har jag väntat på 15 dagar och ett annat 7-8 dagar.
Citera
2022-11-30, 17:04
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callmet
Någon som har testat 10 mg zopliclon från archetyp?
Får man den berömda smaken ? Någon skillnad mot svenska 7,5mg?

Vad är den berömda smaken?

Jag får zopiclon från apoteket och har aldrig märkt av det där. Är det nåt i stil med att man kan få en äcklig smak i munnen dagen efter ? Det kanske är genetiskt ifall man får så eller ej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in