Citat:

Ursprungligen postat av 
Eskortkillen

Kan någon förklara, säljarna på FS4 blåser dom folk då och då när dom har lust eller hur funkar det? Eller är det så dom seriösa säljarna alltid skickar ordrarna och att dom inte ibland kommer fram är postnords fel??

FS4 har aldrig blåst någon, däremot så kan det finnas säljare på FS4 som har blåst folk. Det pågick en kampanj skapad av bubbelmint m.fl. när Archetyp var nytt. Då blev man lovad en summa pengar till sitt Archetyp-konto om man gick in i denna tråd och spammade att FS4 är lurendrejare. Faktum kvarstår dock att ni hittar ingen i denna tråd som faktiskt kan styrka att någon blivit lurad av FS4s grundare.
Det fina med FS4 är att det är ett bra team bakom. Sidan kanske ser ut som skit, men det är den mest avancerade svenska marknadsplatsen idag. Sedan litar jag på den mer än Archetyp, eftersom en av grundarna till Archetyp var en säljare på FS3 men som blev bannad för att han skapade nya säljarkonton som han exit-scammade med ett efter ett (L*****).
Jag ser det inte som omöjligt att FS4 kommer leva i 4 år, om inte ännu längre.
Det bästa med mitt inlägg är att varenda ord är sant, och det kommer bevisas tids nog. Men nu; röka och spela gta5.