2022-02-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
jag brukade handla på fs2 å där var det 2-3 paket som inte kom fram å jag vann dispytern alla gånger utan sura miner från säljaren, å de är ju så de ska va me!

å sen jag hade en säljare för benzo, 1 säljare för hasch, 1 säljare för sub (var innan jag kom in på laro) och 1 säljare för heroin. det va helt perfekt å de få dispyterna som de blev var med andra säljare.

jag har inte provat att handla på fs4 men det verkar ju långt ifrån lika bra som fs2, å fs3 har jag inte hört mycket gott om.

Snuten tog paketen antar jag? Eller nån galning som rånat en postlåda.

Iofs så kan ju paket komma bort då det faktiskt är livs levande människor som jobbar på posten och vill få sig lite gratis knark då och då.
Citera
2022-02-21, 22:51
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Snuten tog paketen antar jag? Eller nån galning som rånat en postlåda.

Iofs så kan ju paket komma bort då det faktiskt är livs levande människor som jobbar på posten och vill få sig lite gratis knark då och då.

ja de kan mycket väl ha tagits på vägen.
å som du säger med den mänskliga faktorn så blir det fel ibland, inget man kan göra något åt, men det händer långt ifrån så många paket som en del tror försvinner antingen av polis eller postnord.

men jag är faktiskt ganska övertygad om att när folk väntar i 2-3 veckor så har dem med största sannolikhet blivit blåsta tyvärr.
många säljare är riktiga jävla svin, jag har känt 2st irl som var 2 olika säljare på fa2 å de båda blev riktiga idioter efter ca 6-8 månader. gick inte att umgås med dem när de va som värst!
Citera
2022-02-21, 23:06
Medlem
Verkar vara många som inte får sina paket nuförtiden, vad beror de på? Bör man undvika beställa nu tro?
Citera
2022-02-21, 23:10
Medlem
populopiduss avatar
Går det få tag på opium på nån av dessa plattformar?
Citera
2022-02-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
många säljare är riktiga jävla svin, jag har känt 2st irl som var 2 olika säljare på fa2 å de båda blev riktiga idioter efter ca 6-8 månader. gick inte att umgås med dem när de va som värst!

Hur menar du att de blev idioter? Jag blir nyfiken & konfunderad!
Alltså det är ju en sak att få personlighetsförändring av att INTA droger, men av att SÄLJA..?
Citera
2022-02-22, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du kan inte hävda att fs4 och AT är helt gröna då det är flera säljare och det såklart förekommer selektiv scamming.
Nej, selektiv scam utförs av säljare.
Citera
2022-02-22, 07:56
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Hur menar du att de blev idioter? Jag blir nyfiken & konfunderad!
Alltså det är ju en sak att få personlighetsförändring av att INTA droger, men av att SÄLJA..?

de fick storhetsvansinne helt enkelt, å teodde att de var bäst i världen och blev riktigt giriga!
trodde att de var bättre än köparna...
Citera
2022-02-22, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01

Exxact.
Och den.påstådda "supporten " är ett stort jävla skämt.
Citera
2022-02-22, 09:41
Medlem
Citat:
Det var exakt det jag skrev.
Citera
2022-02-22, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Det var exakt det jag skrev.
Jag skrev att FS4 är grön, jag trodde att du var så efterbliven och allmänt dum i huvudet nog att hävda annorlunda, men det var min feltolkning.
Citera
2022-02-22, 19:46
Medlem
Citat:
Jag skrev att FS4 är grön, jag trodde att du var så efterbliven och allmänt dum i huvudet nog att hävda annorlunda, men det var min feltolkning.
Ja förståeligt, fbs användare är väl inte kända för att vara dom mest begåvade! 😁
Citera
2022-02-22, 22:19
Medlem
Någon som vet hur ofta XMR-rate uppdateras på archetyp?
Det ligger liksom inte i kurs med vad exchange rate på XMR-"börsen" nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in