Citat:
Ursprungligen postat av
Coke0
Här är brevet jag fick skickat till mig i måndags, där står btc adressen jag skulle skicka 5000kr till m.m
https://ibb.co/r4dZcwB
Lol. Imponerande att de slängde dit "att man skulle få en betalningsanmärkning och/eller ens familj

Vore jäkligt intressant att veta hur det skulle gå till! De verkar inte veta mycket om hur det fungerar med KFM och Tingsrätt!
Hoppas någon hittar den här idioten rakt ut sagt! Sjuka brott de kommer göra sig skyldiga till_om_ de hade haft intresse av det men orka tro att någon skulle palla beställa knark från utlandet och lägga massa pengar på det och skicka masa brev etc som dessutom kostar pengar! Sen all tid allt detta skulle ta! De hade tjänat mer än 5000 kronor per person genom att arbeta hederligt än att lägga tiden på allt detta
Sen de där som skulle köpa info för 1000 kronor

Om de nu skulle köpa den informationen kan ju dessa snubbar bara söka upp random person genom ratsit tex så vet man rätt mycket och sen ställa sig utanför deras hem, skola, arbetsplats
Det intressanta är att de lämnar spår genom att det går att kontakta de även om det "anses säkert". Krävs mycket arbete för att lyckas identifiera dessa men det är aldrig omöjligt för de som är de skickligaste. Enkelt att veta vem på FS som ligger bakom detta (eller någon längre ner i kedjan av denna säljare).
Sjukt vilka demoner som fångat dessa människor! Risken är dock stor att någon kommer knäppa en sådan här människa för den kommer göra feta misstag även utanför nätet!