2022-05-17, 03:40
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhlattHjord
Gå in på din userprofile och välj vendors. Där ser du vilka som har 1000+, 500-1000, 300-500 osv.
Jaha,och vad säger det? Blir det automatiskt sant enbart för att det står på sidan. Precis som antalet dispyter.
Citera
2022-05-17, 03:47
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Man kan lägga in bitcoin på archetyp och dom omvandlar det till XMR? eller måste man ha XMR? tyckte jag såg på luffarens sida att dom hade infört bitcoin. Om jag lägger över 300kr i bitcoin hur mycke blir det i XMR?
Senast jag hörde något om det var det enbart XMR som gällde men det kan ha ändrats.
Det enklaste sättet att ta reda på hur mycket btc blir i XMR är att söka på tex btc to XMR converter.
Coinmill är ett alternativ som kommer att dyka upp. Du kan även söka på cryptoconverter

Lycka till!
Citera
2022-05-17, 03:57
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnMatrix
Lite sent svar kanske men det ser ut som Flugsvamp4 har lyckats hålla sig kvar. Dock verkar både Archtyp och FS4 inte besitta något stall av supersäljare då jag läser att båda marknaderna har samma typ av problem. Orimliga leveranstider,smygförändringar av produkter och paket med högre värde dyker inte upp.
Sen har säljarna lyckats få bort escrow funktion genom att deklarera på sin profil att de ersätter inget efter de kastat breven på lådan.
Man kan undra vad marknadsadministratörerna gör för sina procent?
Ja,marknaden i Sverige verkar svaja just nu. Här finns duktiga säljare och jag hoppas att fler väjer samma väg.
Att tjäna pengar handlar om mer än att tjäna pengar. Det handlar även om hur man gör det.
Dem som vet hur kommer alltd att vinna i längden och den som inte vet kommer alltid att sträva efter att både äta kakan och behålla den. Ungefär som en hamster i ett hjul. Hur mycket den än försöker så kommer den aldrig någnstans.

Ja,vad innebär escrow i dag på en marknad?
Citera
2022-05-17, 03:59
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
Massor säger ju det.
Det scammas lika mycket på Archtyp enligt medlemmarna. . Verkar inte spela någon boll.
Citera
2022-05-17, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Jaha,och vad säger det? Blir det automatiskt sant enbart för att det står på sidan. Precis som antalet dispyter.
Jag har 10+ beställningar och har vänner med fler, vad skulle vara så konstigt att det är 1000+ ordrar hos säljare?
Senast redigerad av PhlattHjord 2022-05-17 kl. 07:56.
Citera
2022-05-20, 00:37
Medlem
Finns det nåt aktivt forum till nuvarande flugsvamp4.0?
Citera
2022-05-20, 12:39
Medlem
Någon annan som har problem att se varor på Archetyp?
Citera
2022-05-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Finns det nåt aktivt forum till nuvarande flugsvamp4.0?

Nej

Citat:
Ursprungligen postat av Denobemannade
Någon annan som har problem att se varor på Archetyp?

Nej. Kikade precis. Uppdaterade även sidan (utan cache - CTRL + F5), fungerar utan problem.
Citera
2022-05-20, 13:41
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnMatrix
Helt ärligt får jag intrycket av att båda plattformer har liknande problem, det som kan anses vara bättre på Arch är förstås Monero,,,annars många förtvivlade köpare på båda.

Skillnaden är att Arch inte för närvarande scammar sina användare vilket FS uppenbarligen gör. Att Arch enbart tillåter Monero är också en sån där grej som automatiskt gör dem bättre i sammanhanget eftersom så otroligt många retards gör bort sig med BTC.
Citera
2022-05-20, 19:02
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Skillnaden är att Arch inte för närvarande scammar sina användare vilket FS uppenbarligen gör. Att Arch enbart tillåter Monero är också en sån där grej som automatiskt gör dem bättre i sammanhanget eftersom så otroligt många retards gör bort sig med BTC.
Menar du att ledningen på Flugsvsvamp scammar sina medllemmar? Syftar du på både säljare och köpare?
Jag har hört från flera stora säljare att dem tycker FS4 fungerar bra. Läste senast idag på Archtyps forum om en köpare som fått sin dispyt avslutad på ett tveksamt sätt?
Hur menar du att FS4 scammar?
Citera
2022-05-21, 09:53
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Menar du att ledningen på Flugsvsvamp scammar sina medllemmar? Syftar du på både säljare och köpare?
Jag har hört från flera stora säljare att dem tycker FS4 fungerar bra. Läste senast idag på Archtyps forum om en köpare som fått sin dispyt avslutad på ett tveksamt sätt?
Hur menar du att FS4 scammar?

Jag vet inte men det är många som säger att FS4 scammar sina användare. Jag vet att jag inte ska sprida rykten men det är inte bara ett par stycken som säger det. Jag har inte hört något positivt om FS4.
Citera
2022-05-21, 22:50
Medlem
Är det ens någon som handlar på dessa sidor? Gick in på archetype och där kan man se hur många säljs som gjorts, väldigt blygsamma siffror på svenska försäljare. Kollade in fs 4 också och det verkar inte vara större drag där, om det är någon som fått betyget 5 stjärnor så är det baserat på ca 1-2 röster. Finns det fler sidor eller har jag missat nåt? Verkar inte vara något drag på dessa öht och jag har svårt att tro att seriösa försäljare skulle engagera sig i detta, antagligen små snorungar som försöker dra in lite extradeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in