2022-02-02, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Gäller det även all hans information om Archetyp?

Inte fått några svar på det ännu
Citera
2022-02-02, 11:12
Medlem
Jösses Amalia, märks i denna tråd att många fått uteblivna leveranser av benso. Då det genast slår i taket och irrar runt som höns. Sätt er ner i båten, det delas ut papperspåsar att andas i.
Citera
2022-02-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
FAKE!

Ingen fake länk jag använder den dagligen.
Har du inget vettigt att skriva så skriv ej!
Citera
2022-02-02, 12:07
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Gäller det även all hans information om Archetyp?
Citat:
Ursprungligen postat av Spunk6
Inte fått några svar på det ännu
En av adresserna (den som börjar på 4pt4) som luffarn har länkat stämmer överens med den officiella adressen som finns att hämta på Dread.

Jag kan rekommendera forumet Dread (http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...yazubrad.onion) vilket i princip funkar som reddit fast det ligger på darknet och varje marknad har sin egna sub där man kan få tag på officiella adresser.

Ska ni söka efter en marknad på Dread så kolla i rutan till höger där ni ser några listade marknader, om marknaden ni söker ej finns där så tryck på Discover längst ner och sök sedan efter önskad marknad.
Direktlänk till archetyps sub på Dread är dreadytofatroptsdj6io7l3xptbet6onoyno2yv7jicoxknya zubrad.onion/d/Archetyp
Blir något mellanrum i länken som jag inte kan redigera bort, fixa till det innan ni trycker enter bara

Finns även en del adresser att hämta på dark.fail / http://darkfailenbsdla5mal2mxn2uz66o...ha3f3id.onion/
Senast redigerad av Flufffen 2022-02-02 kl. 12:16.
Citera
2022-02-02, 12:10
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Finns även en del adresser att hämta på dark.fail.

Använd inte dark.fail (den är clearnet), bara deras onionlink och jag litar inte riktigt på den heller. Kör bara Dread, Raptor, The Hub, Recon, Majestic Garden eller någon liknande.
Citera
2022-02-02, 12:12
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Använd inte dark.fail (den är clearnet), bara deras onionlink och jag litar inte riktigt på den heller. Kör bara Dread, Raptor, The Hub, Recon, Majestic Garden eller någon liknande.
Ja tack för input, dark.fail funkar på både clearnet och darknet men använd helst bara den på darknet. Dread är att föredra, alternativt andra forum.
Citera
2022-02-02, 12:42
Medlem
The.Swedes avatar
Nu har Luffarn lagt upp alla länkar igen men "rekommenderar" inte FS4 längre. (antar AT får ett gäng nya köpare nu)
Citera
2022-02-02, 13:58
Medlem
Ufolinas avatar
Har Arcetyp nått problem i dag? Går inte att växla in. Bara bara error.
Citera
2022-02-02, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufolina
Har Arcetyp nått problem i dag? Går inte att växla in. Bara bara error.
Vet inte vad du menar med växla in, drar dock slutsatsen att det är logga in du menar.
Läste ditt inlägg och testade logga in, inga problem här.
Citera
2022-02-02, 14:07
Medlem
Ufolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av textas
Vet inte vad du menar med växla in, drar dock slutsatsen att det är logga in du menar.
Läste ditt inlägg och testade logga in, inga problem här.

Vi kan inte deposit om man säger så. Är inloggad och har btc som behöver växlas in där. Deposit. Då blir det error.
Citera
2022-02-02, 14:13
Medlem
Citat:
Vi kan inte deposit om man säger så. Är inloggad och har btc som behöver växlas in där. Deposit. Då blir det error.

Det finns en minimum-gräns för att föra över btc. Kanske 140 euro eller så. Är det möjligtvis så att du försöker föra öve mindre?
Citera
2022-02-02, 14:14
Medlem
Citat:
Aha, då är jag med. Får samma problem när jag testade. Aldrig tänkt på det då jag kör xmr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in