2022-05-14, 07:26
Medlem
flowerpower900s avatar
Nån annan som märkt att många ordrar på FS4 numera sällan skickas, eller inte ens märks som mottagen? Fått inleda dispyt eller avbryta ordrar flera ggr.
Citera
2022-05-14, 15:59
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Det funkar, men betydligt större risk att bli blåst på flugsvamp än archetyp, om vi tänker oss folk som inte är så tekniskt insatta.

Att gå in på en länk utan att vara helt säker på att det är en legit länk och sedan lasta in massa cash, då är man faktiskt inget annat än helt bränd i skallen!

Jag har inte fått Archetyp att fungera på ett par dagar. Ligger den nere.
Har 3 länkar som alltid funkat innan.
Citera
2022-05-14, 17:10
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Det håller jag med dig om. Dock så tycker jag fortfarande att hela darkweb inte ska användas av otekniska personer. Jag blev själv utsatt för en phishing länk när jag var ny och det ansvaret ligger hos mig då eftersom jag inte dubbelkollar.

Så kan det gå, men såklart man antar att länken är legit, speciellt i början. Men bättre att vara kritisk, annars kan det bli riktigt jobbigt, om man tänker lägga en riktigt fet order!

Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC

För mig funkar det felfritt, kanske är broswern som krånglar för dig?
Citera
2022-05-14, 17:30
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Så kan det gå, men såklart man antar att länken är legit, speciellt i början. Men bättre att vara kritisk, annars kan det bli riktigt jobbigt, om man tänker lägga en riktigt fet order!

För mig funkar det felfritt, kanske är broswern som krånglar för dig?

Måste var det. Vilken är bäst att köra från android?
Citera
2022-05-14, 18:09
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Måste var det. Vilken är bäst att köra från android?

TOR
Citera
2022-05-16, 09:59
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 994
Ja, största säljaren har +1000 sälj på AT just nu, andra, tredje och fjärde största säljarna har mellan 500-1000. Och det är på mindre än två månader.
Jasså,jur vet du det? Har du läst det på ditt konsto kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av 994
På vilket sätt menar du att FS3 knappt gick runt? Det öste in pengar dagligen till dem och de gjorde inga förbättringar på sidan alls. Gav säljarna rätt i dispyter alldeles för ofta, tror inte de tog mycket tid att lösa dispyter. Vilka omkostnader är det som gjorde att sidan knappt gick runt menar du?
Hur vet du att det öste pengar in på Flugsvamp dagligen? Vad innebörden av att ösa in pengar är för dig kan jag omöjligt svara på.
Var får du din information ifrån? Ta av foliehatten för fan.
Citera
2022-05-16, 10:05
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Ser dock ut som FS4 stängde ner igen,om dem inte åkte fast förstås.

God jul på dig och stay on top.
Lite sent svar kanske men det ser ut som Flugsvamp4 har lyckats hålla sig kvar. Dock verkar både Archtyp och FS4 inte besitta något stall av supersäljare då jag läser att båda marknaderna har samma typ av problem. Orimliga leveranstider,smygförändringar av produkter och paket med högre värde dyker inte upp.
Sen har säljarna lyckats få bort escrow funktion genom att deklarera på sin profil att de ersätter inget efter de kastat breven på lådan.
Man kan undra vad marknadsadministratörerna gör för sina procent?
Citera
2022-05-16, 10:09
Medlem
MyOwnMatrixs avatar
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Jag vill bara inflika att jag inte är ”fanboy” för nån viss sida , jag har inte ens handlat från archetyp.

Jag bara informerar de förvånansvärt många som skriver i tråden utan att ha läst i den bakåt, att samma säljare som finns på flugsvamp4 finns på archetype och att archetype tycks vara en bättre byggd plattform och ha mindre problem med phishing.
Därför kanske det är en bra idé att alla de iq-befriade som du talar om använder sig av den mest pålitliga plattformen.

Ps.
Intressant teori att det skulle vara archetypes staff som ligger bakom phishing-länkar till Fs4.
Du tror inte att det beror på att det iftare är de med minst koll som är fixerade vid namnet flugsvamp och inte ids läsa på om alternativen? Den gruppen kanske är lättare att blåsa?

Helt ärligt får jag intrycket av att båda plattformer har liknande problem, det som kan anses vara bättre på Arch är förstås Monero,,,annars många förtvivlade köpare på båda.
Senast redigerad av MyOwnMatrix 2022-05-16 kl. 10:10. Anledning: Fel citering
Citera
2022-05-16, 11:04
Medlem
jesussugers avatar
Man kan lägga in bitcoin på archetyp och dom omvandlar det till XMR? eller måste man ha XMR? tyckte jag såg på luffarens sida att dom hade infört bitcoin. Om jag lägger över 300kr i bitcoin hur mycke blir det i XMR?
Citera
2022-05-16, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnMatrix
Jasså,jur vet du det? Har du läst det på ditt konsto kanske?
Gå in på din userprofile och välj vendors. Där ser du vilka som har 1000+, 500-1000, 300-500 osv.
Citera
2022-05-16, 12:06
Medlem
Citat:

https://archetyp.cc
Detta är en mirror-sida ASNT (Archetyps Admin) har satt upp.
När du går in här så får du en fungerande .onion-länk (mirror) som INTE är DDoS:ad.

Kika på Archetyps forum, under Announcements -> Mirrors: https://archetyp.cc/ ifall du är orolig över att jag försöker länka till phishing-sidor.

Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Man kan lägga in bitcoin på archetyp och dom omvandlar det till XMR? eller måste man ha XMR? tyckte jag såg på luffarens sida att dom hade infört bitcoin. Om jag lägger över 300kr i bitcoin hur mycke blir det i XMR?

Denna funktion finns inte längre. Du kan endast föra över XMR till Archetyp.

Här har du en guide för hur du enkelt växlar bitcoins till XMR:
(FB) Flugsvamp och andra öppna marknader på Darknet
Senast redigerad av Dr.Vaken 2022-05-16 kl. 12:09.
Citera
2022-05-16, 12:57
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Vaken
https://archetyp.cc
Detta är en mirror-sida ASNT (Archetyps Admin) har satt upp.
När du går in här så får du en fungerande .onion-länk (mirror) som INTE är DDoS:ad.

Kika på Archetyps forum, under Announcements -> Mirrors: https://archetyp.cc/ ifall du är orolig över att jag försöker länka till phishing-sidor.

Denna funktion finns inte längre. Du kan endast föra över XMR till Archetyp.

Här har du en guide för hur du enkelt växlar bitcoins till XMR:
(FB) Flugsvamp och andra öppna marknader på Darknet
Tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in