2022-04-27, 20:43
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shinebrighter
Hej!

Råkade med ut för phising sida och förlorade 600kr. Hur kommer man över den riktiga URL:en? Har försökt leta fram den via Tor browser, men kan inte hitta någon där "capcha-adressen" stämmer överens med URL:en. Någon som har riktig URL för FS4?

Tack!

Om du inte har en officiell address från ägarna som du kan verifiera med PGP så ska du inte sätta över några pengar punkt slut. FS4 verkar vara en väldigt suspekt sida och du bör nog inte använda den öht.

De enda länkarna som jag skulle fundera över att använda utan att verifiera med PGP är de som står på ex. de officiella subdreadsen och då med belopp under 500 SEK.

Här är Dread: http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...azubrad.onion/
Citera
2022-04-27, 20:50
Medlem
Tack! Ska kolla på sidan och se om jag kan hitta någon länk där

Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Om du inte har en officiell address från ägarna som du kan verifiera med PGP så ska du inte sätta över några pengar punkt slut. FS4 verkar vara en väldigt suspekt sida och du bör nog inte använda den öht.

De enda länkarna som jag skulle fundera över att använda utan att verifiera med PGP är de som står på ex. de officiella subdreadsen och då med belopp under 500 SEK.

Här är Dread: http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...azubrad.onion/
Citera
2022-04-27, 21:01
Medlem
Fanns tyvärr ingen url att hämta där. :/ Ingen som har FS4 URL??

Citat:
Ursprungligen postat av Shinebrighter
Tack! Ska kolla på sidan och se om jag kan hitta någon länk där
Citera
2022-04-28, 11:18
Medlem
Thraxxs avatar
Någon annan som har problem med att lämna recensioner på säljare? När jag släppt deponin & ska skriva och sen trycker "Lägg Recension" så kommer det inte fram det loopar bara tillbaka till att skriva recensioner igen? Väldigt dåligt när man vet bra & dåliga säljare så man kan rekommendera varandra!
Citera
2022-04-28, 20:03
Medlem
Help a sister out. Haft samma irl-kran i 10+ år så är helt grön på detta. Lyckades bli scammad innan pga gjorde inte min research. Och nu när jag försöker läsa på i tex denna tråd känner jag att det är så mycket info så väljer att fråga proffsen direkt. Tror jag lyckats hitta riktiga fs4, men hur kan man vara säker? Hur ska payment gå till för att göra säkert? Har en btc-wallet, betalar man direkt från den till sälj eller håller sidan?

Ge mig alla tips och råd jag kan behöva, skulle behöva en crash-course i ämnet heh
Citera
2022-04-28, 20:42
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labolina88
Help a sister out. Haft samma irl-kran i 10+ år så är helt grön på detta. Lyckades bli scammad innan pga gjorde inte min research. Och nu när jag försöker läsa på i tex denna tråd känner jag att det är så mycket info så väljer att fråga proffsen direkt. Tror jag lyckats hitta riktiga fs4, men hur kan man vara säker? Hur ska payment gå till för att göra säkert? Har en btc-wallet, betalar man direkt från den till sälj eller håller sidan?

Ge mig alla tips och råd jag kan behöva, skulle behöva en crash-course i ämnet heh
Läs tråden, finns ju massa tips av bla mig, provinsättning på mindre belopp, endast site med 24h innan ny insättningkod genereras.

Om du väljer tysken, endast länk via deras egen site,
Citera
2022-04-28, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Läs tråden, finns ju massa tips av bla mig, provinsättning på mindre belopp, endast site med 24h innan ny insättningkod genereras.

Om du väljer tysken, endast länk via deras egen site,

Har läst en massa i tråden men förstår hälften förmodligen pga helt oinsatt. Förstår mig knappt på fb pga endast använt till att läsa krim-trådar så nu när jag försökt använda sökfunktionen så hittar jag så mycket supergamla trådar i detta ämne osv. När jag läser här i tråden är det så mycket om allt möjligt så svårt att sålla i infon så att säga.

Tex "tysken" säger mig ingenting liksom..

Men ska göra ett nytt försök, får söka på ditt namn och se om jag kan få mer hum om ämnet

Tack för svar!
Citera
2022-04-28, 21:44
Medlem
st33rs avatar
Citat:

Följ informationen som finns på sajten Luffarn om vilka sajter som gäller och annan information. Även om han får betalt för att länka så stämmer informationen där
Citera
2022-04-29, 18:09
Medlem
Hmm.. De varnar ju för Luffarn på fs. typ phishing? skulle vara försiktig med att följa länkar på luffarn.

Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Följ informationen som finns på sajten Luffarn om vilka sajter som gäller och annan information. Även om han får betalt för att länka så stämmer informationen där
Citera
2022-04-29, 18:12
Medlem
Om du har hittat en riktig länk, så är det bara att sätta in via insättningsadressen under "Konto".följ instruktionerna där och kolla så att allt stämmer.

Citat:

Citera
2022-04-29, 21:03
Medlem
Neolitikums avatar
Min köp som jag tidigare berättat om resulterade i:
en femma tjack från en storsäljare, ett pulver kallat "f*x". Inga närmare förklaringar kan anses vara inom Flashbacks regler.
Ett tapetklister då mjöl och fukt gjort det till det värsta jag köpt på Darknet i konsistens.
Totalt omöjligt för en IV:are som ni ser. Klibbigt och fastnade på kniven likt klister när det hackades.

Tog ett dl-mått av plast, slängde i femman och toppade med aceton. Blev helt vittgult grumligt vilket jag aldrig i mitt långa icke missbrukande pundarliv förut skådat då jag bara snortar och tåler lite orenligheter som man får tvätta bort själv alltid med aceton, utan att gnälla.

Filtrerade en gång och fick kvar kanske 3g som krävde runt 0,5g i snorten för att fungera. Fortfarande orent men hade inte hjälp mig att rena ytterligare för att endast snorta det.
För 400 spänn så blev jag positiv av att det gav effekt och fick fredagsölen en bra kompis att festa med, men hoppas jag får tag i bättre nästa gång.
Om ni fattar vinken, köp ej detta skräp oavsett alla bra recensioner på sajten som kan diskuteras var de kommer från, då jag testat det personligen.
Citera
2022-04-29, 21:59
Medlem
Nån som har länk till D@rkOde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här