2022-02-12, 23:04
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jag har vart skeptiskt hela tiden mot 4.0 men det är fortfarande uppenbart att luffarn har flertal konton här och smutskastar sidan för hen inte får AL-länkar längre.

Al-länkar?
Citera
2022-02-12, 23:50
Medlem
Luffarn x fs4 = konflikt men länkar han ändå rätt url eller babbelurar han bort oss och tar pengarna sen? Liter inte på en luffare liksom.
Citera
2022-02-13, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Al-länkar?

affiliate-länkar.
Citera
2022-02-13, 08:11
Medlem
Citat:
Ingen under 100 kommentarer bör få kommentera i denna tråd. Likt hur IT-säkerhetforat var förut.

Uppenbart att luffarn.com smutskastar FS 4.0. Beställde ifrån en gammal säljare på 4.0 och brevet kom fram dagen efter.

Och den som snackar om att postlådorna töms 09.00 har ingen koll. Mellan 16.00 och 17.00 töms lådorna.

Du verkar inte ha koll heller. Postlådor töms från morgon till sen eftermiddag. Nu kan jag inte alla tider, men har för mig att tiderna är ca 09-19 beroende på vart dom står.
T.ex udda gator som ligger lite off, så kan det vara tidigt och närmare posten = senare.
För du förstår väl själv att man inte har brevbärare som står redo vid VARJE brevlåda mellan 16-17 och tömmer. Utan man tömmer vissa tidigt när man har vägarna förbi.
Citera
2022-02-13, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ifkgbg00
Du verkar inte ha koll heller. Postlådor töms från morgon till sen eftermiddag. Nu kan jag inte alla tider, men har för mig att tiderna är ca 09-19 beroende på vart dom står.
T.ex udda gator som ligger lite off, så kan det vara tidigt och närmare posten = senare.
För du förstår väl själv att man inte har brevbärare som står redo vid VARJE brevlåda mellan 16-17 och tömmer. Utan man tömmer vissa tidigt när man har vägarna förbi.

Har du källa på detta? Jag har själv jobbat på posten förr i tiden och då var det så. Men mycket har ju ändrats sen dess.
Citera
2022-02-13, 14:25
Medlem
Citat:
Ingen under 100 kommentarer bör få kommentera i denna tråd. Likt hur IT-säkerhetforat var förut.

Uppenbart att luffarn.com smutskastar FS 4.0. Beställde ifrån en gammal säljare på 4.0 och brevet kom fram dagen efter.

Och den som snackar om att postlådorna töms 09.00 har ingen koll. Mellan 16.00 och 17.00 töms lådorna.

Citat:

precis, min närmsta låda töms 09:00, men även 17:00 på ett par andra
Citera
2022-02-13, 16:14
Medlem
Nu vart man ju nojjig la precis en halv stor beställning på fs4, dock från en säljare jag aldrig haft problem med, jaja det visar sig väll om man kastat pengarna i havet 🤷🏼‍♂️
Citera
2022-02-13, 16:50
Medlem
st33rs avatar
Citat:

Där jag bor har utvecklingen gått mot att tömningstiden är på fömiddagen. Vilket jag tycker är dåligt. Då jag ofta missar den tiden som brukar vara runt 9.

För tömdes brevlådor ofta på eftermiddagen. Det fanns även sista-minuten-lådor som tömdes kring 18-19. Men då var posten ändå framme dan efter. Idag måste man ofta posta innan 9 för att det ska komma fram. Och det tar oftare 2 dar istället för 1 nuförtiden. i alla fall om man bor långt från mottagaren.
Citera
2022-02-14, 17:03
Medlem
st33rs avatar
Är allt luffarn länkar till inklusive localbitcoins affilate-länkar?
Citera
2022-02-15, 11:46
Medlem
Lade en beställning förra helgen och har fortfarande inte mottagit något....

Förut brukade det inte dröja mer än 48 timmar innan ordern nådde fram. Vad kan det bero på tror ni?
Citera
2022-02-15, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Lade en beställning förra helgen och har fortfarande inte mottagit något....

Förut brukade det inte dröja mer än 48 timmar innan ordern nådde fram. Vad kan det bero på tror ni?
Jag hoppas du har inlett en dispyt och inte låtit de gå till auto släpp…

Verkar vara ganska vanligt med scams på FS 4.

För många noobs som dig som bara släpper iväg pengarna utan att ha någon koll.
Citera
2022-02-15, 13:17
Medlem
Beställde av en säljare på clearnet, som jag aldrig har haft några problem med. Dock så börjar man undra varför det inte har anlänt ännu....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in