2022-02-02, 19:52
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Välkommen till tråden!
Du har ca 150 sidor med svar på dina frågor!

Jag har varit här tidigare, men jag har inte tid att läsa 50+ sidor som senast jag var aktiv!
Förväntade mig inget svar på allt, vad kan det ta, 1 min att svara på det relevanta med en mening eller två?

Svårt att veta vad som är bull och ej dessutom i denna tråd...
Citera
2022-02-02, 20:31
Medlem
Säljare som betalar till luffarn tänker inte jag stödja. Det är ändå bara fake nu bekräftat. Han hyllar dom för produkter som inte ens finns i lager ni kan titta själv. Sen klaga på FS4s utbud haha. Luffarn = kuksugare. Säljare som ger honom luft likaså. Han ska bara bort den där!
Senast redigerad av 6IXFEET 2022-02-02 kl. 20:33.
Citera
2022-02-02, 22:22
Medlem
RonJeremyJRs avatar
Så någon som vet vart det nu går smärtfritt att beställa ifrån?

Kommer tillbaks till Swedala nu i dagarna och behöver beställa på mig ett litet lager.

Körde flugsvamp 3 utan några problem tidigare, så fungera Flugsvamp 4 nu eller är det bättre att beställa från andra håll?
Citera
2022-02-03, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyJR

Kommer tillbaks till Swedala nu i dagarna och behöver beställa på mig ett litet lager.

Körde flugsvamp 3 utan några problem tidigare, så fungera Flugsvamp 4 nu eller är det bättre att beställa från andra håll?

Kör archetyp.
Citera
2022-02-03, 13:19
Moderator
Morfar-52s avatar
Lite skärpning nu i tråden, hur TOR fungerar är inte ämnet i denna tråd. OT raderat/mod
Citera
2022-02-03, 15:37
Medlem
Någon som märker av långa leveranstider?
Citera
2022-02-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyJR

Jag använder Flugsvamp 4
Har inte stött på några problem där
Citera
2022-02-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk

Faktiskt, gått lite längre än väntat utan nånting.
Citera
2022-02-03, 16:58
Medlem
Citat:
Jag tycker att det är ovanligt långa leveranstider atm.
Citera
2022-02-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wexio
Ny text på fs4.0

Nyheter
Nyhet: 01/02/2022
Vi vill härmed utfärda en varning gällande bloggen Luffarn.com. Vad som till synes verkade som en oskyldig och neutral förmedling mellan Luffarn och darknetmarknader övergick ganska snabbt till regelbundna påtryckningar från administratören om att erbjuda ett s.k. "affiliate-program" och erbjudande att få statusen "bäst-i-test" på bloggen samt "rensning av negativa kommentarer" mot en månadsavgift - något vi har varit väldigt kritiska gentemot.

Vår ovilja att gå med på dessa krav har resulterat i att man tagit bort våra länkar på bloggen och istället uppmanat besökare att handla på andra darknetmarknader samtidigt som man hyllar dessa till skyarna. Detta har i sin tur resulterat med att folk som försökt leta sig fram till Flugsvamp har behövt göra detta via sökmotorer och i vissa fall hamnat på phishinglänkar som speglar vår marknad.

Vi ber alla att kontrollera captchan extra noga vid inloggning och insättning. Vid tvivelaktigheter finns detaljerade guider och länkar men främst opartisk information på darknetone.com. Vi hoppas på att alla som ser detta meddelande kan hjälpa att sprida det vidare så att inte fler blir av med sina pengar.

Det har vart affiliate-länkar innan till FS 4.0 hela tiden. Om man kan något om datorer var det uppenbart. Jag har alltid tagit bort affilate-länken så det slutat på bara .onion.

Nu är. 4.0-länkarna borta ifrån luffarn 4.0.
Citera
2022-02-03, 18:00
Medlem
Citat:

Kan det vara att du inte är medveten om att posten börjat dela ut post varannan dag?
Citera
2022-02-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Kan det vara att du inte är medveten om att posten börjat dela ut post varannan dag?

Inte här jag bor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in